מחיר חלון אלומיניום קומפלט

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מחיר חלון אלומיניום קומפלט מחיר חלון אלומיניום קומפלט

אמת, שכאשר אנו בונים בית או עורכים שיפוץ גדול, איננו נוטים להקדיש תשומת לב רבה מידי לכל נושא החלונות. למעשה, הם "נבלעים" לנו בכל בליל הדברים הגדולים והמורכבים האחרים, הנראים לנו חשובים הרבה יותר. והאמת, שדבר זה בטעות יסודו ועל טעות זו אנו יכולים לשלם בכסף רב. נתחיל בבסיס: אדריכלים ומעצבים, נוטים פעמים רבות להגזים עם כמות עצומה של חלונות ולא סתם חלונות אלא ויטרינות גדולות המחליפות קירות שלמים. 

מעבר לחוסר הפרקטיקה בדבר ולבעיה לפיה הבית שלנו הופך לשקוף (אנחנו הרי נגור שם בסופו של דבר.  לא האדריכל), הרי שלכמות החלונות וגודלם במ"ר, השפעה רבה על מחיר חלון אלומיניום קומפלט. חלונות רבים מידי נצברים ומסתכמים בסופו של דבר לסכומים גבוהים, בעלי השפעה על מחיר אלומיניום קומפלט. הנושא השני בו נופלים רבים, הוא המחשבה שעלות ייצור חלון האלומיניום היא גם מחיר חלון אלומיניום קומפלט. ולא כך הדבר, כי מעבר לחלון עצמו, ישנם מרכיבים נוספים שצריך לקחת בחשבון

מסגרת על מסגרת

מסגרת החלון היא הדבר הבסיסי ביותר. בעבר, מסגרות היו עשויות עץ, ברזל ואפילו פלסטיק. כיום שולט בכיפה- פרופיל האלומיניום. העץ היה מושפע קשות ממזג האוויר( גם מהשמש היוקדת וגם מהרוחות והמשקעים) והיה מתרחב, נסדק ומתפוצץ. הברזל שהיה פופולארי מאוד, איבד מחשיבותו גם בשל הצורך לתחזק אותו באופן מאסיבי וגם בגלל הקורוזיה והחלודה שהיו עולים בו. הפלסטיק או ה-PVC היו נוטים להתייבש ולהתפורר.

לעומתם, עלה הכוכב החדש- פרופיל האלומיניום. האלומיניום היא מתכת נפוצה, שמעבר להיותה קלה להפקה ומכאן גם מחירה הזול יחסית, היא הנחשבת לחזקה ויציבה ויחד עם זאת גמישה. תכונות אלו של האלומיניום כמו גם יכולות הבידוד שלו, הפכו אותו לאידיאלי לחלונות. ניתן לעצב ולשחק איתה ועדיין לשמור על חוזקו ויציבותו. ומה על היופי? ובכן, האלומיניום דווקא ניחן ביופי רב ומרהיב ומראה אצילי וזוהר. ניתן לצבוע אותו בצבעים שונים או לשלב עם חומר אחר בחלון, למשל אלומיניום מבחוץ כדי לעמוד בעוצמה מול מזג האוויר המשתנה ועץ מבפנים ליצירת חמימות ומראה כפרי.

מחומר לפרופיל

האלומיניום הגולמי מיובא אומנם אבל בישראל קיימים כמה מפעלים המייצרים ממנו את הפרופילים. בין המוכרים שבהם 'קליל','אלובין' ו'אקסטל'. חלקם נחשבים גם לבעלי תו איכות ובעלי שם עולמי. זה לא שלא קיימים מותגים אחרים מחו"ל, למשל מגרמניה, הנחשבים למצוינים, אך הם הופכים את מחיר חלון אלומיניום קומפלט ליקר יותר. בעוד שלא חייבים לבחוראת היקר ביותר, הרי שצריך להקפיד שלא לבחור את הזול ביותר. חיקויים זולים מהמזרח או דברים המיובאים בלי אבא או אימא אמיתיים (או בלי תו תקן), הם פתח לצרות צרורות.

בכל מקרה, את הפרופילים של היצרנים השונים קונים קבלני האלומיניום והיצרנים השונים ומהם מורכבים החלונות עצמם. נדגיש, גם כאשר פרופיל האלומיניום האיכותי ביותר יפגוש בידיו של יצרן או מתקין שאינו מיומן, התוצאה לא תהיה טובה במיוחד. לכן קיימת חשיבות מרובה לכך שאת ייצור החלונות והתקנתם, תבצע חברה מקצועית, מיומנת ובעלת סטנדרטים גבוהים. זה יחסוך לכם הרבה כסף ועוגמת נפש בהמשך.

מהם הדברים המשפיעים על מחיר חלון אלומיניום קומפלט?

לא רק זהות החברה המייצרת את הפרופילים קובעת את עלות החלונות. גם לא זהות המתקינים. לעומת זאת, יש שלל סעיפים ומרכיבים, המשפיעים על עלות המחיר קומפלט. הנה הבולטים שבהם:

עובי הפרופיל. האלומיניום הוא תמיד אותו אלומיניום אבל פרופיל עבה יותר, מכיל יותר אלומיניום וגם נחשב לכבד וחזק יותר. הוא מיועד למפתחים גדולים יותר ומסוגל להחזיק משקל גדול יותר. פרופיל דק יהיה זול יותר אך גם חלש יותר. למשל הוא לא יהיה עמיד ברוחות חזקות וינוע בהם. בכל מקרה, קחו בחשבון שלעובי הפרופיל יש גם השלכות עיצוביות. את הפרופילים השונים נהוג לציין על פי מספרים. לרוב הם מספרים רנדומליים, בלי משמעות אמיתית אבל הם כן מציינים עוביים שונים.

צורת הפתיחה. כעקרון, צורת הפתיחה מחולקת לשתיים: על בסיס הזזה (בה הכנף נוסעת על מסילה)  ועל בסיס ציר (פתיחה פנימה או החוצה). גם כל אחת מהשיטות מתחלקת לשתיים (לפחות). שיטת ההזזה, יכולה לבוא לידי ביטוי גם כאשר שתי הכנפיים חולפות האחת לפני או אחרי השנייה (החלון לעולם לא יהיה פתוח במלוא היקפו) וגם כאשר כל כנף נכנסת לכיס בנוי בצדדיה. גם פתיחה על בסיס ציר מתחלקת לפתיחת ציר רגילה ולפתיחת קיפ- פתיחה משופעת, כאשר החלק העליון של החלון נפתח בזווית מסוימת והחלק התחתון נותר מקובע לבסיס.

מספר החלונות. כמות גדולה של חלונות תגרור עלות גבוהה יותר בסך הכל על כלל החלונות אבל במקביל תביא לכך שהעלות עבור כל חלון, תהיה פחותה יחסית, באופן פרופורציונאלי.

היקף וגודל החלון. החלון מתומחר לפי מטר מרובע. ככל שמפתח החלון גדול יותר, נדרש יותר אלומיניום. לא זאת בלבד אלא שבחישוב מחיר חלון אלומיניום קומפלט, יש לשים לב כי נצטרך גם יותר זכוכית לחלונות גדולים יותר, יותר אלומיניום לתריס וכד'. 

צבע האלומיניום. לצבע השפעה רבה על מחיר האלומיניום. לא נצטרך לתוספת מחיר אם נבחר בצבעים הסטנדרטיים של האלומיניום שהם לבן או נחושת. אבל במידה ונרצה צבע מיוחד, וכיום ניתן לקבל כמעט כל צבע- נצטרך להוסיף למעלה מ-150 ₪ לחלון.

עיצוב החלון. רוב הפרופילים הם פרופילים סטנדרטיים אך ישנם פרופילים מיוחדים שעלותם גבוהה יותר. ראש וראשון להם הוא הפרופיל הבלגי. בעבר, פרופיל זה שאפשר חלוקת הזגוגית, בצורות נוספות, היה עשוי בעיקר ברזל. אך בשל העובדה כי הוא דרש תחזוקה רבה, פותח פרופיל דומה, העשוי מאלומיניום ומאפשר פיתוחים ועיצובים רבים ומגוונים.

תוספות. התוספות יכולות להיות מגוונות ולא בהכרח נצרכות. בין השאר אנו מדברים על צילונים להפחתת חימום וסנוור מהשמש, תריסים, רשתות, פסי אלומיניום כנגד קריעת רשתות וכן ידיות ואביזרי פרזול.

הזגוגית. זגוגית כפולה או טריפלקס? עם שכבות אוויר או לימנציה? האפשרויות הן רבות. חשוב שתבחרו על פי מזג האוויר שבאזור המגורים ועל פי יכולתה של הזכוכית לסייע בבידוד.

לא רק חלון

חשוב שנכיר. מחיר חלון אלומיניום קומפלט אינו רק החלון עצמו אלא עוד כמה דברים שיש לקחת בחשבון. ניקח למשל את עלות העבודה של ההתקנה. לעיתים, הייצור וההתקנה יעשו על ידי שני בעלי מקצוע שונים. לפיכך, מחיר החלון לא ישקף את המחיר הסופי. ככלל, איכות ומקצועיות המתקינים הם לא הדבר בו ננסה לחסוך בכסף. התקנה איכותית תחסוך לנו הרבה כאבי ראש וצרות (נזילות, בידוד גרוע, אקוסטיקה רעה). 

עוד כולל המושג "חלון קומפלט", שלל מרכיבים ומכלולים, אשר בלעדיהם החלון אינו שלם. בין השאר ניתן למנות גם את המסילות עליהן נעים כנפי החלון והגלגלים איתם נעים החלונות. עוד כלולים גם מסגרת החלון הצמודה לקיר (מעין משקוף), מנוע ומנגנון התריס החשמלי במידה וקיים, הגומיות סביב, הרשת נגד יתושים וחרקים (שגם היא נתונה בתוך מסגרת אלומיניום), מעצורים למיניהם ועוד.

'המרכז לחלונות אלומיניום' הינה חברת ייצור והתקנת חלונות אלומיניום מובילה ובעלת איכויות מקצועיות בלתי מתפשרות. נשמח להעניק לכם שירות ואיכות יוצאי דופן לצד מחיר חלון אלומיניום קומפלט הוגן ונוח.

חלון אלומיניום מחיר וההשפעות עליוחלון אלומיניום מחיר

כאשר אנחנו מתכננים את בניית בית חלומותינו או את השיפוץ הגדול, חלק נכבד מן העיסוק סובב סביב סוגיית התקציב. גם בכל הקשור לבחירות הנוגעות אל חלון אלומיניום מחיר הוא משתנה שחשוב ללמוד ולהכיר. כדי לדייק את כל נושא חלון אלומיניום מחיר והתקציב הנוגע לעניין בכלל, עלינו להביא בחשבון מספר רב של פרמטרים, כגון מספר החלונות שנרצה לקבוע או שמצויים בבית, מידות החלונות המיועדים, הסגנון, סוגי הפרופילים, הצבעים ועוד.

אמת, הבחירה בחלון שיהיה איכותי ובו בעת במחיר שאנו רוצים, היא לא משימה קלה. מומחי 'המרכז לחלונות אלומניום' פורשים בפניכם במאמר הבא מספר נקודות שחשוב שתכירו ותשימו אליהם לב , בין השאר סוגי חלונות האלומיניום, התוספות השונות המצטרפות לחלון, חלון אלומיניום מחיר ומהם הדברים המשפיעים על המחיר של החלונות.

 

אבא ואמא

עוד קודם שאנו צוללים אל נבכי החלונות עצמם, ראוי להזכיר שאם אתם מבקשים שבביתכם יוצבו חלונות באייכות ואמינות גבוהים, כדאי שתבחרו רק בחברה המייצרת את פרופיליי אלומיניום מהם יעשו החלונות, הנושאת תו תקן ישראלי. כך תוודאו כי אלו  מוצרים איכותיים העומדים בתקנים הנדרשים מבחינת בידוד תרמי ואקוסטי בישראל. בארץ ישנן כמה וכמה חברות אלומיניום מרכזיות, בהן קליל, אקסטל, אלובין ועוד וישנם דעות לכאן או לכאן בין יצרני החלונות על ההבדלים הקיימים או שלא קיימים ביניהם. 

ישנן גם חברות אחרות, המייבאות מוצרי אלומיניום או מייצרות אלומיניום איכותי ונושאים שמות מותגים אחרים. עם זאת, הזהרו מרכישת פרופילים בלתי תקניים, המגיעים ממקמות עלומים ואינם נושאים תעודת זהות ברורה. לא תרצו שבסופו של דבר החלון שהשקעתם בו כל כך הרבה לא יספק את צרככם מבחינת איטום ואקוסטיקה או שיינזק תוך מספר שנים מועט. ככלל, מבחון חשוב לאיכות ובאופן כללי דבר שכדאי לדרוש, זה תעודת אחריות רשמית מטעם היצרן. 

הפרמטרים המשפיעים על חלון אלומיניום מחיר

כאמור, המחיר של חלון אלומיניום מושפע ממספר רב של גורמים שונים, בשורות הבאות נפרוט בפניכם כמה מן המשתנים הללו. לרוב, אין בחירה נכונה או לא נכונה. הרבה תלוי בצרכים שלכם, בטעם העיצובי, בתקציב ואפילו בדברים המשלימים את מסגרת האלומיניום לכדי חלון אחד, כמו רשת, תריסים וזכוכית.  

סוג פרופיל האלומיניום. פרופיל האלומיניום מרכיב את המסגרת המקיפה את הזכוכית ויוצרת את החלון. פרופיליי אלומיניום נבדלים זה מזה בעיקר על פי עובי הפרופיל. פרופיל בלגי מאלומיניום נחשב לפרופיל היקר ביותר, משום שהוא מאפשר עיצובים שנחשבים יוקרתיים יותר ובין השאר מאפשר חלוקה מגוונת של הזכוכית עצמה (אגב פרופיל בלגי עשוי ברזל- יפה אבל הוא גם רב חסרונות).  פרופיל נוסף שנחשב ליפה במיוחד הוא פרופיל אלומיניום דמוי עץ, שמאפשר גם את השיק המיוחד של גוון העץ וגם את רמת הבידוד והיתרונות של פרופיל האלומיניום.

צורת הפתיחה. ישנם כמה סוגים של פתיחת חלון, כאשר כל סוג פתיחה נושא עימו תג מחיר אחר. לכל צורת פתיחת חלון ישנם גם יתרונות וחסרונות ומומלץ לערוך טבלת סדרי עדיפויות ולבחור בסוג בעל היתרונות הרבים ביותר עבורכם.

חלון עם פתיחת ציר: בצורה זו, החלון נפתח לכיוון פנים החדר במלוא היקפו. מכאן נובע גם היתרון בו: האוויר זורם לחדר בלי כל מחסום או בעיה. יחד עם זאת, השימוש בחלון זה הולך ופוחת בעיקר בגלל החסרונות שבו, העובדה שהוא נחשב להכי פחות בטיחותי וכן בשל העובדה שכשהוא פתוח, הוא תופס חלק נכבד מהחלל הפנימי של החדר.

חלון עם פתיחת הזזה שתי כנפיים. במקרה זה שתי הכנפיים, זזות על מסילה וחולפות זו על זו, כך שבפועל, החלון לעולם אינו פתוח במלוא גודל המסגרת. דבר זה גורם שאין זרימה מלאה של אוויר וכן קשה מאוד לנקות את החלונות ולרוב נדרש לפרק אותם כדי לעשות זאת. יחד עם זאת, הן נחשבות לבטיחותיות יחסית.

פתיחת הזזה לתוך כיסים. במקרה זה, כנף או כנפי החלון נכנסים במלואם לתוך כיס בנוי, כדי שתיווצר פתיחה מלאה. דבר זה אומנם מאפשר זרימה מקסימלית של אוויר לחדר אך הבעיה העיקרית נעוצה ביכולת הבידוד והאקוסטיקה החלשות יותר שהוא מציג בגלל הכיס והמרווח שהוא יוצר. ברבים מן הפעמים יכולים להיכנס דרכם רוחות מנשבות, גשמים וכד'.

חלונות קיפ ודריי קיפ. חלון קיפ הוא חלון אשר נפתח פנימה בזווית, כאשר חלקו העליון נוטה פנימה וחלקו התחתון מקובע למסגרת. החלון מאפשר אינטימיות ופרטיות מרביים מפני "מבטים בולשים" מבחוץ וכן הוא בטיחותי מאוד ומקשה חדירה מבחוץ כמו גם נפילה כלפי חוץ. חלון דריי קיפ הוא חלון קיפ משוכלל יותר ומאפשר פתיחת חלון הקיפ גם כפתיחת ציר, כך שניתן לבחור האם לבחור בזרימת אויר מקסימלית או זרימת אויר של 40% בלבד.

גודל וכמות החלונות – כמות חלונות גדולה יותר והיקף מסגרת גדול יותר, פירושם יותר מטר  מרובע של הפרופיל ולפיכך משפיעים על חלון אלומיניום מחיר. כמובן, שבמידה ויש לכם מספר רב של חלונות, חברות המתקינים יאפשרו לכם מחירים נוחים יותר פר חלון באופן פרופורציונאלי.  

סוג הזכוכית. גם לסוג הזכוכית השפעה על המחיר. זכוכית המעניקה בידוד תרמי או בידוד מעולה מרעשים, תהיה באופן כללי היקרה ביותר וכן גם זכוכית כפולה, טריפלקס ועוד סוגים. אבל כמובן שאפשר להתפשר על זכוכית פשוטה. ניתן גם לבקש זכויות כהות למקרה שאתם מבקשים מעט יותר פרטיות.

צבע האלומיניום. הצבעים המובילים לרוב הם לבן או הצבע הכסוף ולפעמים גם הצבע השחור פופולארי. צבע דמוי עץ יוקרתי ומבוקש גם הוא. בכל מקרה, אם הפרוטה בכיסכם, תוכלו לבחור ולבקש באופן ייחודי כל צבע שתבחרו.

תוספות לחלון. רשתות לחלונות וכן לתריסים המתווספים לחלון השפעה רבה. במיוחד אם מדובר בתריסי דלילה או שהתריסים דורשים פרופיל נוסף

חלון אלומיניום מחיר

כאמור, קשה לערוך השוואה מדויקת, לכן הדוגמאות שניתן יהיו לגבי חלונות מטר על מטר סטנדרטיים. חלון רגיל אלומיניום פרופיל קליל איכותי יהיה החל מ-700 ₪. חלון אלומיניום הזזה יאמיר לכ-800 ₪ ומעלה וכך גם חלון קיפ. חלון דריי קיפ, המשודרג יותר יעמוד על כ-1000 ₪ ויותר. פרופיל בלגי מייקר את המחיר בכ-50% לערך.  ובחירת צבע ייחודי יעלה עוד כ-200 ₪ למ"ר.

 גם ההתקנה חשובה.

מחיר הוא דבר חשוב אך ממש על תתפשרו עליו כאשר אתם בוחרים את החברה שתייצר את החלונות ותתקין אותם עבורכם. עבודת אלומיניום לא איכותית תוביל לצרות רבות בהמשך ולתקלות בלתי נגמרות. התקנה לא נכונה, איטום לא מספק ועוד- יובילו לבעיות אקוסטיקה, בידוד לא איכותי, נזילות תקלות בפתיחה וסגירה ועוד. ככלל, חברת אלומיניום מקצועית לא תחליט עבורכם מה טוב לכם או לא אלא תשמע את הצרכים שלכם ותתאים עבורם את החליפה הטובה ביותר כאשר היא מייעצת עבורכם בדברים הקריטיים והחשובים או בדברים המקצועיים פרופר כמו התאמת סוגי הפרופילים למפתחים שונים, הימנעות מסוגי אלומיניום שאינם מתאימים למזג אוויר כזה או אחר וכדו'.

'המרכז לחלונות אלומיניום' הינה חרת ייצור והתקנת חלונות אלומיניום מקצועית, מובילה ועתירת ניסיון. אנו עובדים עם הפרופילים האיכותיים של היצרנים הגדולים בתחום ומיעים לכם ליווי ויעוץ מקצועי הן בשלב התכנון, הן בשלב היעוץ והן בשלב הביצוע.

כמה עולה חלון אלומיניום?

בין המוצרים היותר פופולארים בבית הישראלי, בין אם מדובר בבתים שעוברים שיפוץ ממש מאפס, בין אם דובר בבתים בבניה ובין אם בדירות הוא ללא ספק חלון אלומיניום. לחלון אלומיניום מגוון רחב של יתרונות. בשורות הבאות נספר לכם על, מה היתרונות של חלונות אלומיניום ומידע נוסף ששווה להכיר. עלויות חלונות אלומיניום יכולות לנוע בין 1,600 ל-6,000 ₪ לחלון להתקנת חלונות באיכות גבוהה. העלות הכוללת של חלון אלומיניום תלויה באיזה מותג אתם בוחרים, עלויות העבודה הממוצעות, ואיזה סוג חלון אתם מתקינים בבית שלכם

קבלו הצעות מחיר מיצרני ומתקיני חלונות והשוו בין המחירים כדי לוודא שאתם בוחרים את איש המקצוע המתאים להתקנת החלונות בביתכם.

החלפת חלון אלומיניום

לבתים מודרניים, החלפת חלונות אלומיניום הן אפשרויות נהדרות. חלונות אלו עמידים לאורך זמן, קלים לתחזוקה ומורכבים בחלקים שונים של המסגרת לקבלת בידוד ברמה גבוהה, מכיוון שאלומיניום הוא מוליך חום יעיל

חלקים מעוצבים של חלון אלומיניום בדרך כלל מוברגים או מולחמים יחד, וברוב המקרים המחיר של התקנת חלונות אלומיניום חדשים בהשוואה להחלפת חלונות פיברגלס, משתלם יותר. יחד עם זאת, לפעמים חלון אלומיניום עדיין זול יותר מסגנונות חלונות עץ שהם אטרקטיביים מבחינה אדריכלית.

יתרונות חלון אלומיניום

כמה מהיתרונות בהתקנת חלון אלומיניום בבית כוללות מניעת סדקים וקילופים ומניעת עיקום. חלונות אלומיניום הן האפשרויות העמידות ביותר שתמצאו בתחום התקנת חלונות

בשל העיצוב הדק של חלונות מסגרת האלומיניום, חלונות אלו הם אפשרויות מלוטשות ומושכות מבחינת בעלי בתים שמחפשים מראה מודרני

שיקולים שכדאי לקחת בחשבון לפני החלפת חלון 

שיקול חשוב שיש לקחת בחשבון לפני החלפת חלון ביתי במסגרת של חלון אלומיניום הוא שאלומיניום מוליך חום הרבה יותר מהר מאשר אפשרויות אחרות, ולכן חום מוחדר לביתכם בקצב מהיר וגורם למערכת מיזוג האוויר המרכזית בבית לעבוד יותר.

מסגרות אלומיניום הן סוגי מסגרות החלונות היקרות ביותר בהשוואה להחלפת מסגרות עץ. בעוד שאלומיניום עמיד מאוד ומחזיק היטב לטווח הארוך יותר מרוב סוגי המסגרות האחרות, הוא עלול להישחק בקלות אם לא מטפלים בו היטב

חלון אלומיניום עם שקעים קשה לתיקון ולעתים קרובות יש להחליפו לחלוטין או למלא ולצבוע אותו על מנת להסוות את השקע, ולשלם יותר על תחזוקה.

כמה עולה חלון אלומיניום – תיקון חלון אלומיניום לעומת החלפה

אם חלון אלומיניום בבית דורש החלפה, תוכלו לשקול לתקן אותו במקום להחליף אותו בהתאם למידת הנזק. מומלץ לקבל הערכה מקצועית לגבי מצב מסגרת חלון האלומיניום, הזכוכית וחלקים אחרים של החלון בכללותו לפני שתחליטו על תיקון או החלפה.

זה המקום שבו לעתים קרובות קבלן אמין יסייע לכם ביעילות לקבל את ההחלטה לגבי האפשרות הטובה ביותר.

אם תיקון חלון אלומיניום מיועד לחלון יחיד, ברוב המקרים עדיף פשוט להחליף את כל החלון בחלון באיכות גבוהה יותר. האמת היא שכאשר מחליפים חלון, היצרן יתקין רק חלונות אלומיניום חסכוניים יותר בזכות העובדה שהם מעבירים חום כל כך בקלות ומקשים על השליטה בטמפרטורה של הבית שלכם אם אתם גרים באזור שמאופיין באקלים חם מאוד

בעלי בתים רבים בוחרים לשדרג לחומר מסגרת חלון איכותי או לבחור בהחלפת חלונות פיברגלס על מנת לשמור על קרירות ביתם ולהימנע מחלונות שמאפשרים דליפת אוויר.חשוב להבין כי לפני שמחליפים חלון אלומיניום קיימת חשיבות אדירה לבעל המקצוע שהוא קבלן אלומיניום מקצועי. יש חשיבות לחומרי הגלם ולסוג האלומיניום ולסוג הזכוכית של החלון, לביצוע העבודה, רמת הגימור וכמובן האחריות שלה. אל תתפשרו כי חלונות הוא מוצר לכל החיים.

מחיר חלון אלומיניוםמשהו מרגיש לכם חסר בבית ואתם לא יודעים מה? חשוב מדי כמה שנים ליצור חידושים בבית כדי לרענן את עצמנו מעט. כיום הרבה יותר קשה לחסוך כסף לדירה חדשה ולכן הבחירה בחידוש הדירה הפכה לפופולרית ביותר. חידוש אינו חייב להיות קיצוני, תוכלו לראות איך הדברים הקטנים בבית משפיעים על עיצוב הבית וגם על איכות השהות במקום. 

 

מחיר חלון אלומיניום – קו עיצובי לבית

היתרון של חלונות אלומיניום בא לידי ביטוי גם בשילוב שלו לעיצוב הבית. בעוד החלונות עץ הישנים ודגמים שונים מקבלים בלאי במהרה ואין אתם יכולים להנות מהתוצר לאורך זמן, חלונות אלומיניום נחשבים לחלונות בעלי בלאי נמוך, כך שהעיצוב שאתם רואים ביותר העבודה, זה העיצוב אשר יישאר אצלכם לאורך שנים. כמו כן, התחזוקה של חלונות אלומיניום אינה מצריכה מאיתנו מאמץ רב, אלא תחזוקה סטנדרטית כמו כל גורם אחר בבית. 

בנוגע לעיצוב, העיצוב יכול להיות באמצעות אדריכל, מעצב חיצוני, טעם אישי, ובחירה מתוך האפשרויות אשר מעניקה לכם החברה. במקרים שונים תוכלו לבחור בהתאמה אישית של חלונות אלומיניום. עוד חלק עיצובי הוא בחירת סוג החלון אותו אתם רוצים, ישנם מספר סוגים של חלונות אלומיניום, חלונות הזזה, חלונות הרמה ועוד… שימו לב, כאשר אתם רוצים גם רשת שתחסום כניסה של חרקים ומזיקים שונים עליכם לציין זאת בעת התקנת המסגרת והמסילה.

 

מחיר חלון אלומיניום – בידוד מוחלט

המחיר אותו אתם משלמים על חלון אלומיניום אינו בשל עיצוב החלון בלבד, ישנם עוד יתרונות שאתם כנראה אינם מודעים להם בהתקנת חלון אלומיניום. חלונות אלומיניום נחשבים לחלונות בעלי רמת הבידוד הגבוהה ביותר, חלונות אלו מבטיחים לכם בידוד מוחלט בין מה שקורה בתוך הבית ובין מה שקורה בחוץ. הכוונה בבידוד באה לידי ביטוי בהבטחה של מניעת נזילות חיצוניות בימי הגשם, אטימות מפני תנאי מזג אוויר שונים, חום וקור, חיסכון באנרגיה אשר נובע מבידוד זה, מניעה של כניסת אבק ועוד… 

מחיר חלון אלומיניום – לפי מה מושפע המחיר?

מחיר חלון אלומיניום מושפע מכמה גורמים שונים שיש לקחת בחשבון כאשר אתם רוכשים התקנה זו. המחיר בראש ובראשונה הינו על חומר הגלם עצמו – אלומיניום. כאשר מדובר על עיצוב בהתאמה אישית וייצור מיוחד, הסבירות בה המחיר יעלה לגיטימי. מבעד לכך, המחיר משתנה בהתאם גם למורכבות ההתקנה, זאת אומרת שיש מקומות בהם המחיר יהיה גבוהה יותר בשל דרגת סיכון, צורך בהריסה ושיפוץ ועוד… 

 

מחיר חלון אלומיניום – בחירת חברה ותקציב

כמעט כל סוגי חלונות האלומיניום יהיו באותם טווח מחירים בקרב כל החברות הפועלות בשוק, ההבדל יהיה מאוד מזערי. עם זאת, מה שעלול לייקר את המחיר הכולל הוא הבחירה בחברה כזו או אחרת. ההבדלים אינם צריכים להיות גם במקרה כזה בעלי פער משמעותי, אך גם חיפוש אחר החברה הזולה ביותר לא יועיל לטיב העבודה שלכם. מכיוון שמחירי חלונות אלומיניום יחסית קרובים בין החברות השונות עליכם לבחור בקפידה את החברה אותה אתם תרצו לקחת לפרויקט שלכם. בסופו של דבר חומר הגלם הוא טוב, מה שנותר הוא לחפש אחר מקצועיות של חברה אשר תטיב עם חומר הגלם. התקנת חלונות אלומיניום מחייבים אותנו לבחור בחברה מקצועית, אם החברה המתקינה היא חלק מפרויקט הבנייה הכולל עליכם לוודא רישיונות של בית העסק על מנת שתוכלו לקבל היתר בניה עבור הפרויקט הכולל, וכמובן להנות מתשתית איכותית לחלונות בהם בחרתם.

מחיר חלון אלומיניום לעומת חלונות עץ

היתרון הגדול של חלונות אלומיניום הוא המחיר הזול של חומר הגלם המאפשר לכל בית להנות מחלונות אלומיניום. אם נשווה את חלונות אלה לחלונות עץ נוכל לראות כי קיים פער במחירים, חלונות אלומיניום יהיו יקרים יותר לטווח הקצר. מה הכוונה בטווח קצר אם מדובר על התקנה חד פעמית? הכוונה היא שאמנם חלונות עץ זולים יותר באופן חד פעמי, אך כאשר מדובר על תחזוקה ובלאי, חלונות עץ יגרמו לנו להוציא הרבה יותר כספים.

לסיכום, המחירים של חלונות אלומיניום יהיו ברובם די זהים בין החברות השונות ולכן זה טריקי. עליכם לבחור בקפידה את החברה מולה אתם עומדים, להגיע לייעוץ, לראות עבודות קודמות ולחפש אחר חוות דעת ככל שניתן. כמו כן, חפשו אחר סוגי החלונות השונים מסוג אלומיניום ובדקו איך הם משתלבים מבחינה עיצובית, נוחות וכמובן מחיר.

אילו דברים משפיעים על עלות חלון אלומיניום? עלות חלון אלומיניום

כאשר אנו בוחרים חלון עלינו להבין כי חלון ממזמן אינו רק מחסום שמונע מאנשים מבחוץ להיכנס אלינו ולנו ליפול החוצה. חלונות כיום נבדלים ביניהם גם במישור הפרקטי ובמענים שהם נותנים וכן משמשים גם פריט עיצובי לכל דבר ובעל חלק מהותי וחשוב בעיצוב הבית. כאשר אנו מבינים זאת, נוכל גם לדון בצורה רחבה יותר בעלות חלון אלומיניום ובגורמים המשפיעים על עלות זו.

מה הפרופיל שלך?

פרופיל יש לא רק בצבא אלא גם בחלונות. למעשה, הפרופיל הוא המסגרת התוחמת את החלון מכל הצדדים, משני צידי הקיר וכן המסגרת שחותמת את הזכוכית, היוצרים ביחד את כנף החלון. הפרופיל משפיע גם על סגנון העיצוב וגם על הממד הפרקטי. 

פרופיל אלומיניום נחשב לנפוץ ביותר בישראל ולא בכדי. זהו חומר שלמרות משקלו הקל, יוצא דופן בחוזקו והוא גמיש דיו ביצור כדי להפוך אותו לרלוונטי עבור כל הסגנונות וצורות פתיחת החלונות כמעט וכן בעוביים וגדלים שונים. הוא גם מבודד היטב ובעל שמירה על אקוסטיקה טובה, כל זאת כמובן אם התעקשתם על פרופיליי אלומיניום בעלי תווי תקן מחמירים. 

פרופיל בלגי נחשב בעיני רבים ליפה ביותר. הוא מאפשר לחלק את החלון לצורות גאומטריות נוספות ומרהיבות. הוא מזכיר לנו ערים אירופאיות עתיקות או כפרים ירוקים על צלע הר. הפרופיל הבלגי המקורי עשוי ברזל  ומכאן גם חסרונו. הוא יכול להחליד עם הזמן והוא דורש מידי פעם פעולות תחזוקה וצביעה. כיום ישנם פיתוחים טכנולוגיים המאפשרים לבצע פרופילים בלגיים העשויים אלומיניום ומקנים את אותה מראה מושך של הפרופיל הבלגי המקורי, רק עם עמידות רבה יותר. עלות חלון אלומיניום במראה פרופיל בלגי, תהיה יקרה יותר.

פרופיל עץ מלא: פרופיל עץ, כמו רהיט איכותי ומעניק אווירה כפרית וחמימות. בעבר היו חלונות רבים עשויים עץ אך בשנים האחרונות השימוש בחומר זה הולך ופוחת. העץ דורש תחזוקה בהיקף גבוה ונתון לפגעי מזג האוויר, כך שהתרחבות או התכווצות שלו פוגעות בבידוד, מביאים לסדיקתו, גורמים לו להיתקע ועוד. בשנים האחרונות עולם האלומיניום נוגע גם בעץ וזאת על ידי יצירת חלונות אלומיניום בצבע דמוי עץ. כך ניתן לקבל את היתרונות העיצוביים של העץ עם הפרקטיות והיעילות של האלומיניום.

סוגי הפתיחה

 ישנם כמה סוגי פתיחת חלון, כאשר לכל סוג פתיחה יתרונות וחסרונות משלו. פתיחת הזזה, בה הכנפיים זזים על מסילה, נחשבת לבטוחה אך קיים קושי בניקוי הזגוגיות. כנפיים הנוסעים על מסילה, מאפשרים זרימה של אוויר אך נחשבים בשל הכיסים הבנויים כמי שסובלים מבעיות אטימה ואקוסטיקה. חלונות קיפ, מציגים פתיחה המבטיחה פרטיות ואינטימיות, בכך שהן אינן חושפות את מראה החדר במלואו לעומדים בחוץ, אך זרימת האוויר דרכם נמוכה יחסית ופתיחת חלון על ציר, נחשבת לפחות בטוחה עבור ילדים. שילוב מעניין בין 2 החלונות האחרונים הוא שילוב הנקרא 'דריי קיפ', והמאפשר הן פתיחת קיפ בזווית צרה כלפי פנים והן פתיחת ציר מלאה, במידה ונבחר הכך ולכן עלות חלון אלומיניום שכזה נחשבת ליקרה יותר.

צבע הפרופיל ואטימה לרעשים. לצבע המסגרת גם השפעה על עלות חלון אלומיניום רוב הצבעים הסטנדרטיים שחור, לבן וכסף, יעלו אותו דבר לערך אבל במידה ותרצו צבע ייחודי, תצטרכו לשלם סכום נוסף. אגב, גם לעובי הזכוכית המשפיעה על רמת ואיכות הבידוד של הרעשים מבחוץ, השפעה רבה על המחיר. 

מומחי 'המרכז לחלונות אלומיניום' חברת ייצור והתקנת חלונות אלומיניום מהמובילות בישראל ישמחו להמשיך לייעץ לכם ולהתאים עבורכם פרופיל חלונות באיכות גימור גבוהה ועם עלות חלון אלומיניום נוחה והוגנת.

חלונות אלומיניום מחיר זולחלונות אלומיניום הם מסוג החלונות הפופולריים ביותר בארץ ובעולם. חלונות אלומיניום מחליפים את חלונות העץ הישנים ומגיעים עם שדרוגים שונים על מנת להבטיח בלאי נמוך, יעילות מעבר למה שכבר קיים וכמובן עיצוב חדשני שמתאים לכל בית.

 

חלונות אלומיניום מחיר זול

כמה עולה למעשה חלון אלומיניום? המחירים עבור מסגרת אלומיניום נעים בטווח המאות שקלים בודדים, זאת ללא התקנה. ישנם סוגי חלונות שונים מסוג אלומיניום, חלון ציר, חלון צדדי, חלון הרמה ועוד… המחיר נקבע בהתאם לסוג החלון אותו בחרתם ובהתאם למורכבות העבודה. כמו כן, יש לקחת בחשבון עוד אפשרות של תוספת במחיר והיא תלויה באם בחרתם בשירותו של מעצב חיצוני. בדרך כלל במקומות מסודרים עיצוב יהיה כלול במחיר, אך במקרה בו אין אפשרות כזאת תוכלו להיעזר באדריכל או מעצב חיצוני.

 

חלונות אלומיניום מחיר זול – עיצוב ומחיר

עד כמה העיצוב משפיע על המחיר? כאשר מדובר בחלונות אלומיניום ישנם עיצובים שונים אשר כל חברה מציעה, עם זאת ניתן לבחור עיצובים בהתאמה אישית לפי בקשת הלקוח. שימו לב, העיצובים אינם משפיעים על המחיר באופן ניכר, ניתן גם לראות כי חלונות אלומיניום נחשבים לזולים בהשוואה לסוגי החלונות השונים. המחיר הנמוך הינו עקב חומרי הגלם שאינם יקרים, בהתאם לקדמת הטכנולוגיה המאפשרת ייצור באופן קל ופשוט ללא צורך בהשכרת עובדים רבים, ובהתאם להיתר הרחב של החברות המציעות שירותי מכירת והתקנת חלונות אלומיניום

חלונות אלומיניום מחיר זול – בחרו נכון שלמו נכון

מצד אחד אתם רוצים התקנה של מסילה ומסגרת בצורה האיכותית ביותר, מצד שני אתם לא רוצים להוציא הון עתק עבור מספר חלונות בבית. איך אפשר לשלב בין מחיר נוח ובין עבודה איכותית? הגורם המגשר בין השניים הוא רק על ידי בחירה חכמה ושקולה. אל תהיו פזיזים בבחירת החברה, אתם חייבים להיות שלמים עם הבחירה ולעשות אותה נכון. הבחירה צריכה להיעשות בהתאם לתקציב שלכם, בהתאם להכרות שלכם עם החברה ובהתאם לפרויקט אותו אתם רוצים. כאשר מדובר על פרויקט בניה התחלתי תוכלו להיעזר באותה חברה או באותו משרד אדריכלים גם להתקנת החלונות. שימו לב שאתם מדברים עם חברה אשר מוכרת על ידי הרשויות, אין זה אומר שחובה עליכם לבחור באחת החברות הגדולות והמוכרות בתעשייה, ישנו המון חברות אשר מציעות שירותים אדיבים ומקצועיים במחירים הוגנים.

שימו לב, כפי שציינו המחירים משתנים בהתאם למספר גורמים, ביניהם גם סוג החלון אותו תרצו, גודל ומורכבות העבודה. אנו ממליצים לכם לא להיות מקובעים על סוג אחד, התייעצו עם מעצבים שכן הם לא רק מכירים את עניין העיצוב, אלא גם מהם החסרונות של כל אחד מהסוגים. ברגע בו תראו את התמונה הכוללת תוכלו להבין איזה סוג חלון מתאים לבית פרטי, מה מתאים לתנאי מזג אוויר קיצוניים, מה יותר משתלם לחדר המקלחת ומה מתאים לעיצוב הסלון שלכם. 

 

חלונות אלומיניום מחיר זול  יתרונות של חלונות אלומיניום

למה בכלל כדאי לכם לבחור בחלונות אלומיניום ולא בסוגי החלונות האחרים? לחלונות אלומיניום יש יתרונות רבים אשר רובם יבואו לידי ביטוי ברגע בו תבחרו בחוכמה את החברה אשר תעבוד לרשותכם. היתרונות הם בעיקר בעיצוב ובחומר המשפיע על אטימות הבית, בידוד תרמי, חיסכון באנרגיה, בלאי נמוך ועוד יתרונות רבים אשר יבטיחו לכם חיסכון לטווח הארוך בכל הנוגע לצורכי הבית. כמו כן, איכות החיים משתנה לאחר בחירה בחלונות אלומיניום, שימו לב שכמעט כל בית או בניין חדש שנבנה היום הוא בעל חלונות אלומיניום. במיוחד כאשר מדובר על בניין רב קומות או מקומות סואנים, הצורך בחלונות אלומיניום לצורך בידוד מבחינת רעשים ותנאי מזג אוויר קיצוניים הינו הכרחי.

חלונות אלומיניום מחיר זול – סיכום

כעת יש לכם את כל הכלים בכדי לעשות את הבחירה המשתלמת והאיכותית ביותר. עליכם לזכור את הדגשים שיש בבחירת חברה מקצועית, שכן זה למעשה המפתח שלכם להצלחת הפרויקט כולו. מלבד לבחירת החברה עצמה הכירו את הסוגים השונים של חלונות האלומיניום, התייעצו עם אנשי מקצוע מה מתאים לכם לבית ומהם היתרונות של כל אחד מהסוגים, ורק לאחר שעשיתם את כל שיעורי הבית ואתם כבר יודעים מה אתם רוצים ומה לצפות מהתוצר תוכלו להתחיל בפרויקט.

מחיר חלונות אלומיניוםמחיר חלונות אלומיניום

החלטתם ללכת על חלונות אלומיניום לבית? החלטה מצוינת. מדובר על חלונות נפוצים בשימוש בישראל, והיתרונות הרבים שיש לסוג חלונות אלו מציבים אותם כאיכותיים ומומלצים. כדי שתוכלו לדעת כמה זה צפוי לעלות לכם ריכזנו במאמר הנוכחי את כל המידע שצריך לדעת על חלונות אלומיניום לבית. כדאי לזכור כי מחיר חלונות אלומיניום איננו קבוע ואחיד אלא עשוי להשתנות בהתאם למגוון פרמטרים שונים, עליהם נרחיב בהמשך מאמר זה נוסף על נושאים אחרים הקשורים אל סוגי חלונות האלומיניום הקיימים כיום בשוק, והיתרונות שיש בסוג חלונות אלו.

מהם חלונות אלומיניום?

לפני שנרחיב על שלל המאפיינים של חלונות אלומיניום, נעניק מעין סקירה קצרה על החלונות הללו. כשמדברים על חלונות אלומיניום, הכוונה היא לחלונות שהמסגרת שלהם עשויה אלומיניום, והחלון עצמו עשוי זכוכית בעלת שכבה אחת או כפולה. כיוון שהזגוגית היא שקופה ובסיסית, מסגרת החלון היא זו המעניקה את היופי העיצובי של החלון. בעבר היה נהוג להשתמש במסגרות עץ לחלונות הבית, אך כיוון שמדובר על חומר גלם טבעי הוא פחות עמיד לעומת חומר האלומיניום

סוגים של חלונות אלומיניום

כיום ניתן למצוא סוגים שונים שחל חלונות אלומיניום, ולכן למעשה מחיר חלונות אלומיניום משתנה ואיננו אחיד, נוסף על פרמטרים נוספים שנסקור בהמשך המאמר. ניתן לומר כי קיימים ארבעה סוגים עיקריים של חלונות אלומיניום לבית:

  • חלונות הזזה – זהו חלון גדול יחסית בעל שני צדדים, ולכן ניתן לפתוח ולסגור אותו באמצעות הזזת החלון הצידה כאשר הוא נע על מסילה ייעודית. חלון מסוג זה מתאים לרוב כפתח יציאה למרפסת או גינת הבית. 
  • חלונות פתיחה – אלו חלונות הנעים על ציר, ולכן שיטת הפתיחה / סגירה להם זהה לדרך הפתיחה והסגירה של דלתות כלפי פנים הבית או החוצה.
  • חלונות קיפ – חלונות הנפתחים בצורת שיפוע, כך שהפתח שנוצר לאחר פתיחת החלון נמצא בראש החלון ומאפשר אוורור מיטבי של החלל במקביל לשמירת הפרטיות בתוך הבית.
  • חלונות משולבים – זהו חלון המשלב פתיחה / סגירה שלו בצורה מלאה על גבי ציר, וכן פתיחה בשיפוע כמו חלון קיפ.

מה היתרונות של חלונות אלומיניום?

כפי שציינו קודם, חלונות האלומיניום הפכו להיות בין החלונות הנפוצי ביותר לשימוש בבתים בישראל. הסיבה לכך נובעת מכמה יתרונות בולטים שיש לחלונות אלו, ביניהם העמידות של חומר הגלם ממנו החלון עשוי. האלומיניום חזק ועמיד מפני הצטברות של חלודה, ובנוסף גם הניקיון והתחזוקה שלו פשוטה ונוחה. נוסף ליתרונות אלו, האלומיניום מעניק בידוד מצוין לפתחי הבית וכך מונע מחום או קור קיצוניים השוררים בחוץ לחדור אל פנים הבית.

אילו פרמטרים משפיעים על מחיר חלונות אלומיניום?

כדי לקבוע את מחיר חלונות אלומיניום אותם בוחרים, יש להתחשב בכמה פרמטרים שונים העשויים להשפיע על העלות הסופית של החלונות:

  • פרופיל החלון – הפרופיל הוא המסגרת של החלון המקיפה את הזגוגית, כך שפרופיל אלומיניום עבה יהיה איכותי יותר ולכן גם יקר יותר לעומת פרופיל סטנדרטי. פרופיל בלגי נחשב ליוקרתי ביותר בחלונות אלומיניום, ולכן בחירה בו תייקר את העלות הסופית. 
  • צבע החלון – במידה ובוחרים צבע פרופיל שאיננו סטנדרטי כמו לבן או קרם, העלות של החלון תהיה גבוהה יותר.
  • סוג הפתיחה של החלון – העלויות של חלון הזזה, קיפ או משולב שונות זו מזו.
  • סוג הזכוכית של החלון – גם לסוג הזגוגית של החלון יש השפעה על העלות הסופית, ולכן זגוגית שקופה ובסיסית תהיה זולה יותר מזגוגית כפולה האטומה לרעשים ומבודדת.

מהו מחיר חלונות אלומיניום?

כפי שניתן להבין, לא קיים מחיר אחיד לחלונות אלומיניום כיוון שיש כל כך הרבה סוגים, סגנונות ואפשרויות המשפיעים על המחיר. אפשר לומר כי העלות הממוצעת של החלונות מתחילה מ- 800 ₪ ועשויה להגיע עד 3,000 ₪ לכל חלון.

 

חלונות בלגיים מחירחלונות בלגים הם שם נרדף לחלונות מיוחדים, המהווים את עלית העיצוב. הרצון לשלב חלונות בלגיים, ביחוד במפתחים גדולים או בחלונות בחללים משמעותיים הפך לנחלת הכל. אבל כמו בכל דבר שהרבה רוצים, ישנם גם הרבה מלכודות בדרך ולכן עליכם לדעת את הדברים החשובים לגבי חלונות בלגיים מחיר, סוגים ויתרונות.

ייחודיות החלון הבלגי

המושג חלון בלגי, הוא למעשה תיאור של מסרת החלון והסגנון העיצובי המיוחס לה. למעשה, מדובר במסגרת העשויה פרופילים דקים ועדינים למראה, אשר בשל כך מקנים לחלון או לדלת מראה נקי ואצילי. ביחוד בולט הפרופיל הדק והנקי על רקע הזכוכיות הגדולות והניגודים יוצרים מראה עיצובי מרהיב. 

הפרופיל הדק, מאפשר גם ליצור אין סוף תתי חלוקות, חיתוכים וגדלים שונים של צורות, הנוצרות בתוך המסגרת הכללית וגם להם יש אמירה עיצובית. ולמרות שסיפרנו לכם כי הפרופיל הבלגי הוא עדין, הוא עדיין חזק בצורה יוצאת דופן, כך שהוא אוחז היטב את הזכוכיות הכבדות ואף מציג עמידות רבה. מבחינת עלות, החלון הבלגי נחשב יוקרתי יותר ולכן להזמנת חלונות בלגיים מחיר גבוה יותר.

ברזל מול אלומיניום

בעבר, הפרופילים הבלגיים היו עשויים ברזל. הם עיטרו שלל צריחים וטירות ובתים יוקרתיים. הם זכו לכך בשל היתרונות של פרופיל בלגי עשוי ברזל ובראשם, היכולת לעצב עם הפרופיל שלל עיצובים מרהיבים במגוון סגנונות. תרם לכך גם העובדה כי הברזל היה ועודנו חומר חזק, העמיד בפני פגיעות ומכות. בשנים האחרונות הועם זוהרם של הפרופילים הבלגיים העשויים ברזל וזאת בשל העובדה כי הברזל היה דורש תחזוקה רבה ויקרה, כמו צביעה שנתית וניקוי חלודה. אם נוסיף את העובדה שמראש הברזל הוא חומר יקר יותר ואת העובדה כי הוא היה פגיע במזג אוויר קשה, הרי שבברזל חלונות בלגיים מחיר היה גבוה.

עשוי לעניין אתכם: דלת אלומיניום עם חלון נפתח.

את מקום פרופיליי הברזל תפסו באחרונה פרופיליי האלומיניום והם כיום שולטים כמעט לחלוטין בשוק. האלומיניום הוא מתכת הרבה יותר נפוצה וקלה להפקה ולכן מחירה נוח יותר. האלומיניום, כמו הברזל מציג חוזק ועמידות רבים ומנגד, הוא קל משקל, גמיש ונוח לעיבוד, כך שניתן ליצור ממנו בקלות את המאפיינים המייחדים את הפרופיל הבלגי. 

היתרונות של פרופיל בלגי מאלומיניום

העדפה כיום של ייצור חלונות בלגיים מאלומיניום, נובעת מכמה וכמה יתרונות בולטים של האלומיניום, חלקם מקבילים ליתרונות הברזל וחלקם עודפים על פניו: זו נובעת מסך היתרונות שמציגים חלונות בלגיים מאלומיניום על פני אלו העשויים מברזל: 

עמידות וחוזק: גם ברזל נחשב חזק מאוד ואולי חזק אף יותר מול אתגרים מסוימים אך עם השנים ועם השפעות הטבע הוא הולך ונחלש מאוד. במיוחד הדברים אמורים כאשר הוא סופח לתוכו לחות ורטיבות ואז מייצר חלודה ומתחיל תהליך של עיכול החומר. יש כמובן פתרונות לדברים אלו אך הם דורשים מאיתנו רמה מאוד גבוהה של תחזוקה. האלומיניום לעומת הברזל עמיד בכל תנאי מזג אוויר, אינו דורש עבודות תחזוקה, אינו מחליד ונשאר חזק ויציב לאורך עשרות בשנים.

בידוד. פרופיליי ברזל כמעט ואינם מסייעים בידוד ויתרה מכך, הוא אפילו מתקשה לבודד רעשים ואף אחראי ליצירת רעשים בעצמו. לעומתו, פרופיל אלומיניום מציג רמה בידודית גבוהה במיוחד. הבידוד מתייחס לפן התרמי, שעה שהוא מונע מהטמפרטורות חוץ להשפיע על פנים הבית. הבידוד המיוחד גם מאפשר למיזוג או חימום שערכנו בבית, לא לזלוג כלפי חוץ ובכך משמר וחוסך בהוצאות אנרגיה. במקביל, הפרופיל מאלומיניום מציג יכולות בידוד גם ברמה האקוסטית עם מניעת רעשים חיצוניים מלבוא לתוך הבית. 

ראו גם: קליל בלגי 4300 מחיר.

המחיר. ברזל הוא חומר יקר יחסית והתקנת חלונות בלגיים מחיר גבוה אם מדובר בברזל ולא מאלומיניום. לא רק שהמסגרת תהיה יקרה יותר בברזל, חשוב לזכור שגם חלקי החילוף (למשל שלבים) יהיו יקרים יותר אם נצטרך להחליפם. 

עיצוב ונוחות. גם חלונות בלגיים מברזל וגם חלונות בלגיים מאלומיניום מאפשרים לנו עיצובים ברמה גבוהה ורחבה ובשלל צבעים. האלומיניום, בגלל משקלו הקל יחסית, נוח יותר לתפעול והזזה, היכן שצריך, בוודאי במפתחים גדולים מאוד כמו יציאות למרפסת.

ביצוע וגימור

אלומיניום נחשב לחומר שקל לעבוד עליו ולהתקין אותו. יחד עם זאת ובמיוחד כאשר מדובר בסגנון של חלון בלגי, נדרשת דייקנות ועדינות מרביים, גם כדי לא לפגוע בסגנון העיצובי הייחודי וגם כדי להגיע לשלמות מבחינת אקוסטיקה ובידוד. רק חברת אלומיניום אשר מתמחה בחלונות בלגיים ואשר עושה שימוש בפרופילים איכותיים מאוד, תדע להעניק לך את השלמות הזו.

'המרכז לעבודות אלומיניום' הנה חברה המתמחה בעבודות אלומיניום, בין השאר עם פרופיל בלגי. חלונות בלגיים מחיר הם לא דבר זול אבל אנו מציעים מבצעים והנחות ששווה לבדוק.

חלון אלומיניום מחירחלונות תמיד שימשו אותנו כדי להביט מן הבית החוצה ולאפשר לנו ליהנות מהנוף או מהיופי הנשקף מהחלון ומאור השמש שבחוץ. החלון עצמו, עשוי זכוכית, שהיא החומר היעיל היחידי במקרה זה. אך לעומת הזכוכית, המסגרות של החלון, אלו שעוטפות את הזכוכית ובעצם מחזיקות אותה במקומה- חווים מהפכות, חידושים והתקדמות באיכות. ישנו מגוון רחב של חלונות מחומרים שונים. הבולטים שבהם עד לא מכבר היו הברזל והעץ. היתרונות שלהם, היו בעיקר בצד האסתטי. עץ שידר חמימות וכפריות והברזל, עוצמה ואלגנטיות.

עם הזמן, הבינו אנשי המקצוע, שעם כל הכבוד לפן העיצובי, יש מקום לתת את הדעת גם על חסרונותיהם הרבים. העץ עצמו דורש תחזוקה רב, מריחת שמנים ולכה ועוד. יתרה מזו, העץ סופח מים מן הגשמים והלחות מבחוץ, מתנפח, מתעוות ונסדק. הברזל, מגיב ללחות אחרת- בעיקר על ידי יצירת חלודה. אלו מגרעות כבדות בעולם זה.

נא להכיר אלומיניום

הפתרון שנמצא היה פרופיל האלומיניום, המשלב את היתרונות של העץ והברזל, בעוד מגרעותיהם, אינם נוגעים לו. האלומיניום הוא חומר גלם מתכתי, נפוץ יחסי, וככזה, מחירו לרוב זול. האלומיניום מציג בתוכו שני הפכים. בפן הראשון הוא חזק ועמיד בצורה יוצאת דופן, מן הפן השני הוא נח מאוד לעיצוב וריקוע, כך שניתן להכין ממנו פרופילים בקלות. העובדה שהוא גם קל משקל- מאפשרת גם את נוחות העובדה.

אלא שתכונות אלו לבדן לא מספיקות ומה שבולט במיוחד אצל האלומיניום זה היותו עמיד מאוד לכל פגעי מזג האוויר או למכות אחרות ועמידות זו אינה באה על חשבון היופי האצילי שלו. העובדה שהוא גם חומר מבודד היטב מפני טמפרטורות גבוהות או נמוכות וכי הוא מבודד גם רעשים בצורה גבוהה יחסית- הביאה להבנה שזהו החומר הטוב ביותר לייצור חלונות ומכיוון שלגבי חלון אלומיניום מחיר נוח מאוד- זה גם משתלם.

חלון אלומיניום בבית

חלונות אלומיניום יכולים להיות מיוצרים במגוון צבעים, צורות וגמורים.  משכך, הם יכולים להתאים לכל פתח בבית ואין צורך להתפשר על חומר איכותי יותר, גם במפתחים קטנים, גדולים או ענקיים. אם זאת, גם בפרופילי האלומיניום יש סיווגים שונים, בעיקר על פי עובי הפרופיל, סוג הפרופיל, איכותו והיצרן האחראי עליו. 

ישנם בארץ יצרנים רבים של פרופילי אלומיניום ושל יצרני חלונות אלומיניום. בירור חלון אלומיניום מחיר, ניתן לבצע בקלות יתרה בין החברות השונות וכן לבצע סקר שוק מקיף וללמוד על היכולות השונות מלקוחות מרוצים. ככלל, כדאי לבחור לעבוד רק עם חברת עבודות אלומיניום שמשתמשת בפרופילי איכות ושניתן עליהם אחריות והם עומדים בתו התקן.

ראו גם: חלון עם תריס פנימי מחיר ויתרונות.

כיצד לבחור חלון אלומיניום מחיר ועל מה לשים לב?

כדי ללמוד טוב יותר על המחיר שאתם עומדים לשלם, כדאי לבחון את גודלם של הפתחים המיועדים לשמש כחלונות בבית שלכם, שכן חלון אלומיניום מחיר נקבע על פי מטר מרובע.  לאחר מכן, עליכם לבדוק גם איזה עיצוב תרצו וגם לו השפעה רבה על המחיר. פרופיל בלגי, יעלה הרבה יותר בשל תתי החלוקות שלו, כנ"ל פרופילי אלומיניום דמויי עץ ועוד ועוד. יהיה עליכם לבחור גם את עובי הפרופיל הרצוי מבחינתכם. לבסוף, הכפילו את כל הנ"ל בכמות החלונות שיש לכם בבית.

ואחרי שאמרנו כל זאת, ראוי לזכור, כי גם במידה והתקציב שלכם אינו מאפשר אלומיניום מעוצב ומהודר בכל הבית, ניתן לבחור לבצע אותו רק בחלק מן הבית או לבחור בסוגי פרופילים זולים יותר. רובם, בייחוד של היצרניות המובילות יספקו איכות, גם בדגמים הפשוטים יותר. חשוב גם לזכור, כי חלק נכבד מהאיכות שהחלון יעניק ומהשקט הנפשי שייתן בכל הקשור לאטימה, בידוד, בטחון ופרטיות, תלוי במידה רבה באיכות ההתקנה שחברת עבודות האלומיניום עשתה.

חלון אלומיניום מחיר זה לא הכל

אז חלון אלומיניום יכול לעלות לכם החל מ-350 ₪ למ"ר לדגמים הפשוטים. אבל שוב, גם במקרה של הוצאה כבדה יותר חשבו על התמונה ממבט של מעוף הציפור ולא דרך החור שבגרוש. חלונות זה לא דבר שמחליפים כל יומיים. חלון איכותי, יתכן ולא נשוב להחליף במשך כל חיינו. השקעה עכשיו- תשתלם לנו לאורך כל הדרך. זו גם הסיבה, שאין להתפתות לחברות עבודת אלומיניום, שמציעים מחירי שחיטה. יהיה לך קשה לדעת, האם על המחיר הזול באופן קיצוני ששילמת כעת, תשלם בריבית במקום אחר.

אנחנו ב'המרכז לעבודות אלומיניום', מאמינים בסטנדרט גבוה ובלתי מתפשר ולכן אנחנו עובדים עם המותגים המובילים ועם צוות מתקינים מקצועי ומיומן. יחד עם זאת, אנו גאים להציע ללקוחותינו גם מבצעים והנחות, כדי ליצור את השילוב המושלם.

כמה עולה חלון אלומיניום?

בין המוצרים היותר פופולארים בבית הישראלי, בין אם מדובר בבתים שעוברים שיפוץ ממש מאפס, בין אם דובר בבתים בבניה ובין אם בדירות הוא ללא ספק חלון אלומיניום. לחלון אלומיניום מגוון רחב של יתרונות. בשורות הבאות נספר לכם על, מה היתרונות של חלונות אלומיניום ומידע נוסף ששווה להכיר. עלויות חלונות אלומיניום יכולות לנוע בין 1,600 ל-6,000 ₪ לחלון להתקנת חלונות באיכות גבוהה. העלות הכוללת של חלון אלומיניום תלויה באיזה מותג אתם בוחרים, עלויות העבודה הממוצעות, ואיזה סוג חלון אתם מתקינים בבית שלכם

קבלו הצעות מחיר מיצרני ומתקיני חלונות והשוו בין המחירים כדי לוודא שאתם בוחרים את איש המקצוע המתאים להתקנת החלונות בביתכם.

החלפת חלון אלומיניום

לבתים מודרניים, החלפת חלונות אלומיניום הן אפשרויות נהדרות. חלונות אלו עמידים לאורך זמן, קלים לתחזוקה ומורכבים בחלקים שונים של המסגרת לקבלת בידוד ברמה גבוהה, מכיוון שאלומיניום הוא מוליך חום יעיל

חלקים מעוצבים של חלון אלומיניום בדרך כלל מוברגים או מולחמים יחד, וברוב המקרים המחיר של התקנת חלונות אלומיניום חדשים בהשוואה להחלפת חלונות פיברגלס, משתלם יותר. יחד עם זאת, לפעמים חלון אלומיניום עדיין זול יותר מסגנונות חלונות עץ שהם אטרקטיביים מבחינה אדריכלית

יתרונות חלון אלומיניום

כמה מהיתרונות בהתקנת חלון אלומיניום בבית כוללות מניעת סדקים וקילופים ומניעת עיקום. חלונות אלומיניום הן האפשרויות העמידות ביותר שתמצאו בתחום התקנת חלונות

בשל העיצוב הדק של חלונות מסגרת האלומיניום, חלונות אלו הם אפשרויות מלוטשות ומושכות מבחינת בעלי בתים שמחפשים מראה מודרני

שיקולים שכדאי לקחת בחשבון לפני החלפת חלון 

שיקול חשוב שיש לקחת בחשבון לפני החלפת חלון ביתי במסגרת של חלון אלומיניום הוא שאלומיניום מוליך חום הרבה יותר מהר מאשר אפשרויות אחרות, ולכן חום מוחדר לביתכם בקצב מהיר וגורם למערכת מיזוג האוויר המרכזית בבית לעבוד יותר.

מסגרות אלומיניום הן סוגי מסגרות החלונות היקרות ביותר בהשוואה להחלפת מסגרות עץ. בעוד שאלומיניום עמיד מאוד ומחזיק היטב לטווח הארוך יותר מרוב סוגי המסגרות האחרות, הוא עלול להישחק בקלות אם לא מטפלים בו היטב

חלון אלומיניום עם שקעים קשה לתיקון ולעתים קרובות יש להחליפו לחלוטין או למלא ולצבוע אותו על מנת להסוות את השקע, ולשלם יותר על תחזוקה.

כמה עולה חלון אלומיניום – תיקון חלון אלומיניום לעומת החלפה

אם חלון אלומיניום בבית דורש החלפה, תוכלו לשקול לתקן אותו במקום להחליף אותו בהתאם למידת הנזק. מומלץ לקבל הערכה מקצועית לגבי מצב מסגרת חלון האלומיניום, הזכוכית וחלקים אחרים של החלון בכללותו לפני שתחליטו על תיקון או החלפה.

זה המקום שבו לעתים קרובות קבלן אמין יסייע לכם ביעילות לקבל את ההחלטה לגבי האפשרות הטובה ביותר.

אם תיקון חלון אלומיניום מיועד לחלון יחיד, ברוב המקרים עדיף פשוט להחליף את כל החלון בחלון באיכות גבוהה יותר. האמת היא שכאשר מחליפים חלון, היצרן יתקין רק חלונות אלומיניום חסכוניים יותר בזכות העובדה שהם מעבירים חום כל כך בקלות ומקשים על השליטה בטמפרטורה של הבית שלכם אם אתם גרים באזור שמאופיין באקלים חם מאוד

בעלי בתים רבים בוחרים לשדרג לחומר מסגרת חלון איכותי או לבחור בהחלפת חלונות פיברגלס על מנת לשמור על קרירות ביתם ולהימנע מחלונות שמאפשרים דליפת אוויר.חשוב להבין כי לפני שמחליפים חלון אלומיניום קיימת חשיבות אדירה לבעל המקצוע שהוא קבלן אלומיניום מקצועי. יש חשיבות לחומרי הגלם ולסוג האלומיניום ולסוג הזכוכית של החלון, לביצוע העבודה, רמת הגימור וכמובן האחריות שלה. אל תתפשרו כי חלונות הוא מוצר לכל החיים.

מחירון חלונות אלומיניוםמחירון חלונות אלומיניום

הגיע הזמן לחדש את הבית שלכם בחלונות אשר יבטיחו לכם לראות את הנוף בצורה הרבה יותר בהירה. בתים רבים בישראל הם בתים ישנים אשר נדרשים לעבור תחזוקה שוטפת. אחת הדרכים הנכונות והיעילות לחידוש המבנה מבחינה אסתטית היא על ידי התקנה של חלונות אלומיניום. מבעד לאסתטיקה תוכלו גם להנות מעוד יתרונות שחלונות האלומיניום מקנים לכם, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על חלונות אלומיניום. 

 

מחירון חלונות אלומיניום – ההבדל בין חלונות האלומיניום השונים

אמנם חלונות אלומיניום נחשבים לנמכרים ביותר ועמידים ביותר בתחום, אך יש לכם מספר סוגים שונים של חלונות אלומיניום אשר השוני ביניהם בא לידי ביטוי בסוג הפתיחה לרוב. לדוגמא, ישנם חלונות עם פתיחה פנימית אשר מתאימים לחללים גדולים יותר, ישנם חלונות עם פתיחה חיצונית אשר לרוב יהיו בעלי מימדים קטנים יחסית, חלונות הזזה וחלונות אשר נפתחים בשיפוע אשר נפוצים בבתי שימוש, מרפסות, חדרי כביסה, מחסנים וכו'. מבעד להבדל בסוג הפתיחה ישנו הבדל גם בעובי הפרופיל אופן ההתקנה וכמובן עיצוב. 

מחירון חלונות אלומיניום – למה לבחור דווקא בחלונות אלומיניום?

כפי שציינו חלונות אלומיניום הם הנפוצים והנמכרים ביותר וכנראה שיש לכך סיבה. חלונות אלומיניום מאפשרים לנו לשחק עם הקו העיצובי של הבית בעזרת הסגנון המגוון שלהם. כיום אלומיניום מחליף כל חומר סטנדרטי שהכרתם עד היום, הוא מגיע בצורות שונות, צבעים שונים וגם בהתאמה אישית. עוד יתרון של סוג החלון הזה הוא המחיר, אלומיניום הוא חומר קל אשר מאפשרת לנו גם להנות מעמידות מלאה של המוצר וגם ממחירים הוגנים. 

כיום יש לכם אופציה גם לחלונות אלומיניום בכל מיקום בכלל הבית ואף לדלתות עשויות אלומיניום. מוטב להדגיש שאין הם רק כקישוט, חלונות אלומיניום הם המוצר העמיד והבטוח ביותר בשוק החלונות. ניתן למצוא גם סוגי חלונות אלומיניום אשר משולבים בתוכם חומרים אחרים, יש רק לוודא שחומרים אלה לא גורעים מאיכות המוצר (מחלידים וכו').

עוד יתרון של חלונות אלומיניום הוא בעניין הבידוד, בידוד רעש ובידוד טמפרטורה. חלונות אלומיניום עשויים חומר מבודד אשר תורם להפחתת הרעשים אשר מגיעים מחוץ לבית וכמו כן שומרים על טמפרטורה נוחה בבית ולא נותנים לתנאי מזג האוויר להשפיע גם על פנים המבנה.

מחירון חלונות אלומיניום – כמה זה עולה לי?

המחיר אותו תקבלו כאשר אתם מבקשים הצעת מחיר לחלונות אלומיניום יכול להשתנות מהקצה אל הקצה, חשוב להבין את זה. המחיר נקבע על פי תחילה בחירה מאחד הסוגים של החלונות שציינו זה עתה, לאחר מכן כאשר אתם כבר בחרתם חברה מולה תרצו לעבוד יגיע אחד מאנשי המקצוע וייבחן את המקום ואל מול מה הוא נדרש לעמוד בעת ההתקנה. גם על פי מורכבות העבודה המחיר נקבע, לאחר שהגיע איש המקצוע לסיכום אתכם לגבי ההתקנה וסוג החלון רק אז יוכל להעניק לכם הצעת מחיר שהיא בדרך כלל תהיה לפי מ"ר והמחיר עבור העבודה יהיה בנפרד. שימו לב שחלק מבעלי המקצוע מכניסים את התשלום עבור העבודה כבר בתוך התמחור של מ"ר. 

מחירון חלונות אלומיניום – שומרים על כדור הארץ

יתרון אחרון של חלונות אלומיניום שצריך להיות חשוב לכולנו הוא עניין החיסכון באנרגיה ושמירה על כדור הארץ. החומר ממנו עשויים החלונות מאפשר חיסכון באנרגיה, ובזכות הבידוד התרמי אנו גם חוסכים בחשמל וגם באנרגיה מיותרת. חומרים רבים בתעשיות שונות נעשים וכתוצאה מכך נפלטים חומרים רעילים ומזהמים, במקרה של חלונות אלומיניום אתם יכולים להיות בטוחים שאתם שומרים על כדור הארץ.

חלון הזזה למרפסת מחירחלון הזזה למרפסת מחיר

מודל הדלת האולטימטיבי לכל מרפסת הוא מודל דלת ההזזה ובמיוחד כאשר מדובר על מפתח רחב בין חלל הפנים למרפסת. למעשה, בדירות ישנות שנבנו עוד לפני שפותח הפתרון של דלתות הזזה, ישנו בדרך כלל קיר שמפריד בין המרפסת ובין חלל הפנים. דלת הזזה מאפשרת לשבור את הקיר כולו ולהחליף אותו בדלת הזזה רחבה מקצה לקצה, מה שמעניק לדירה כיוון אור ואוויר משמעותי מאוד ומשנה את כל האווירה בבית ובמרפסת עצמה. בהזמנת חלון הזזה למרפסת מחיר החלון יכול להשתנות בהתאם לגודלו ובהתאם לסוג החלון עצמו, כפי שנפרט ממש כאן בשורות הבאות.

 

חלון הזזה למרפסת – מה זה אומר?

יש המשתמשים בביטוי חלון הזזה ויש הבוחרים בביטוי דלת הזזה, אבל בכל הקשור למפתח שמפריד בין המרפסת ובין חלל הפנים של הדירה, המדובר למעשה בדלת הזזה, שכן תפקידה היא לאפשר לנו מעבר בין שני המרחבים הללו ולא סתם להיפתח כדי להכניס אוויר צח הביתה. בכל מקרה, חלון או דלת הזזה מאפשרים לנו ליהנות ממפתח מרפסת גדול במיוחד, שלא ניתן היה לבנות בעבר. בעבר גם אם המרפסת הייתה גדולה מאוד והקיר המחבר בינה ובין הדירה היה ברוחב הדירה כולה, לא יכולנו לפתוח יותר ממפתח של דלת פנים אחת במודל ציר, דרכה התבצע המעבר בין המרפסת לדירה. היום, עם התבססות הטכנולוגיה של חלונות ודלתות הזזה, ניתן להזמין כבר דלת הזזה רב כנפית, שיכולה לכסות מפתח ברוחב של בית שלם ולכך גם לצרף תריס חשמלי ברוחב מלא.

סוגים של חלונות הזזה למרפסת

ככלל, דלתות הזזה וחלונות הזזה מיוצרים היום באופן בלעדי ממסגרת אלומיניום עליהם מורכבות זגוגיות. סוגי חלונות הזזה למרפסת נבדלים זה מזה בעיקר בסוגי ועיצוב הפרופילים של המסגרת ובסוגי הזגוגיות ומכל סוג ניתן להזמין בדרך כלל חלון הזזה בכל מידה וגודל. מבחינת פרופילים, יש לכם את האפשרות להזמין פרופיל רבוע בסיסי, שמשמש לייצור מרבית חלונות ההזזה, או פרופיל בלגי שנחשב למעוצב יותר וגם יקר יותר. ישנם סוגים נוספים של פרופילים בעלי עיצוב ייחודי או שמתאימים יותר לסביבות בהן נדרש חוזק מבני רב יותר, אבל את זה תוכלו לברר הלכה למעשה עם איש מקצוע לאחר בדיקת מפתח המרפסת שלכם. מבחינת זגוגיות החלון, מומלץ מאוד לבחור בחלון טריפלקס או בידודית. המדובר בחלון שעשוי משתי זגוגיות הצמודות זו לזו ועטופות ביריעה פולימרית, שמעניקה לחלון חוזק מבני רב מאוד ומונעת פיזור שברי זכוכית במקרה של שבירה. חלון טריפלקס מגיע עם יריעה פולימרית שחוצצת בין שתי הזגוגיות, בעוד שחלון בידודית מגיע עם מרווח אוויר ריק בין שתי הזגוגיות, מה שמעניק לחלון כושר בידוד אקוסטי ותרמי גבוה יותר. באפשרותכם כמובן להזמין גם חלון מזכוכית מחוסמת, זכוכית כהה או זכוכית מראה לבחירתכם, אם כי בכל סוג של חלון הזזה למרפסת מחיר החלון יכול להשתנות מאוד בין דגם לדגם בגין פרמטרים אלה.

ממי נכון להזמין?

הזמנת חלון הזזה למרפסת יכולה להתבצע בכל דרך שמועדפת עליכם, החל מהזמנה דרך קבלן שיפוצים שמבצע אצלכם שיפוץ בדירה, דרך הזמנה באולם תצוגה של מותג חלונות ודלתות הזזה וכלה בבית מלאכה המתמחה בעבודות אלומיניום ויכול לייצר לכם כל דגם של חלון או דלת הזזה בהתאמה אישית או מתוך מבחר גדול של דגמי מדף המוצעים על ידי בית המלאכה. בהזמנת חלון הזזה למרפסת מחירים יכולים להשתנות גם בהתאם לגורם ממנו אתם מזמינים את החלון ולכן כדאי לבחון את שלושת האפשרויות, אם כי את ההחלטה מומלץ לקבל שלא רק על פי המחיר.

עלות אלומיניוםרכשתם בשעה טובה בית פרטי ביישוב קטן ומרכזי בארץ, ולכן אתם רוצים לחוות ולספוג את הנוף והאווירה שעוטפת אתכם כמו שצריך. כדי שתוכלו לעשות זאת כדאי שתשימו דגש על בחירת מוצרי אלומיניום לביתכם, שהם מהווים את החלק המרכזי והחשוב של הפתחים הקיימים בכל שטח הבית.

אלומיניום הוא סוג של מתכת שעברה תהליך עיבוד מיוחד, כך שבסופו של דבר מתקבל חומר גלם דק אך קשיח ועמיד. חשוב שתכירו את סדר הגודל של עלות אלומיניום לבית, כיוון שכך תוכלו לתכנן בצורה טובה ומושכלת יותר את ההוצאות הכרוכות בשדרוג ושיפוץ הבית שרכשתם.

מוצרי אלומיניום לבית פרטי

חומר האלומיניום משמש למגוון צרכים ושימושים לתעשייה ובנייה, אך כשמדברים על מוצרי אלומיניום לבית הכוונה היא בעיקר למסגרות שיש בפתחי הבית – שהם החלונות והדלתות:

  • חלונות – חלון בבית הינו פתח מתוכנן כלב בשלבי הבנייה, באמצעותו נכנס אל הבית אוויר ואור ובנוסף הוא מאפשר לשלוט על לכלוך ומזהמים מהחוץ אל החללים הפנימיים. חלן מורכב ממשקוף המהווה את המסגרת של הזכוכית, שהיא החלק הנוסף המרכיב את החלון, כאשר לרוב סוג המשקוף יהיה עשוי אלומיניום.
  • דלתות – דלת בבית משמשת את הדיירים כפתח יציאה וכניסה אל ומחוץ לבית. בנוסף לכך, תפקיד הדלתות להעניק הגנה ליושבי הבית מפני פולשים לא רצויים, ולכן לרוב ניתן יהיה למצוא דלתות העשויות עץ ופלדה. נוסף לדלתות אלו, ניתן למצוא דלתות הזזה המשמשות כפתח יציאה אל החצר או המרפסת, שאלו יהיו עשויות מאלומיניום כדי לאפשר הזזה קלה ונוחה שלהן.
  • תריסים – התריסים הינם חלק ייעודי המתווסף אל פתחי החלונות והדלתות, ומטרתם להעניק כיסוי מיטבי של החלונות והדלתות השקופות. התריסים המודרניים של היום ניתנים לגלילה באמצעות חלק ידני או מכני, ולכן חומר הגלם מהם הם עשויים יהיה אלומיניום שהוא קל משקל אך עמיד

מה היתרונות של אלומיניום לבית פרטי?

כאשר בוחרים ליישם מוצרי אלומיניום לבית, מעוניינים למעשה להעניק לחלל הפנימי והחיצוני בבית מראה מעוצב ויפה יותר. כיוון שהאלומיניום בעל תכונות קלות ועמידות, המראה שלו עדין ומעוצב יותר לעומת חומרי גלם מתכתיים אחרים. הודות לכך ניתן לבחור מגוון ענק של עיצובים עבור פתחי החלונות והדלתות, וכך להתאים את המראה שלהם לקן העיצובי השולט בבית.

נוסף ליופי, איכות ועמידות של מוצרי האלומיניום הם נחשבים גם כחומרים גלם פרקטיים, כיוון שהתקנה שלהם על פתחי הבית תאפשר להשיג בידוד מצוין בפני רעשים הנמצאים מחוץ לבית, או למנוע מרעשים מתוך הבית לצאת החוצה.

מהי עלות אלומיניום לבית פרטי?

העלות של אלומיניום לבית תלויה במגוון פרמטרים, ביניהם גודל הפתח, מטרת התקנת האלומיניום, סוג מוצר האלומיניום הנבחר, סוג העיצוב של מוצרי האלומיניום, סוג פתיחת החלון המועדפת עליכם, פרופיל האלומיניום הדרוש ועוד שלל היבטים נוספים. יש לזכור כי הוספה של תריס אלומיניום עשוי לייקר את העלות של התקנת מוצרי האלומיניום, ולכן חשוב להתאים את התקציב לכך מראש.

ניתן לומר בהערכה גסה כי טווח המחירים נעים בין 1000 ₪ לחלון עם פתיחה סטנדרטית, ועד 4000 ₪ לחלונות אלומיניום מסוג בלגי – זאת כאמור בהתאם לכל הפרמטרים שצוינו לעיל.

כיצד לבחור את מוצרי האלומיניום המתאימים לכם?

כיוון שמוצרי האלומיניום הם הכרחיים אך גם מגוונים בעיצובם ומחירם, חשוב להתאים את החלונות הייעודים עבור ביתכם בתורה מושכלת ונכונה. לשם כך התייעצו עם אנשי מקצוע מנוסים בהתקנת מוצרי אלומיניום לבית, וקבלו מהם חוות דעת והמלצות להתאמת אלומיניום שיתאים לצרכים שלכם ולתקציב ששמתם לעצמכם.

חלונות למרפסת מחיר כאשר אנשים חושבים על חלונות למרפסת, לרוב עולה אצלם המחשבה על 2 סוגי מפתחים. חלון גדול בבית פרטי המוביל אל המרפסת הפתוחה שבחוץ או מרפסת בבית משותף, היוצאת מתוך מרחב הדירה ומשקיפה על הרחוב. עבור מרפסות אלו בוודאי שמומלץ לסגור אותן באמצעות חלונות מיוחדים למרפסת או בחלונות ויטרינה. גם חלונות אלו צריכים להיות מוקפדים ועשויים באמצעות פרופילי אלומיניום חזקים, עמידים ומעוצבים. יש מספר חלונות למרפסת מחיר וסוגים שונים, לסוג זה של מפתחים וכלל, מומלץ להיוועץ עם חברות אלומיניום מובילות ומקצועיות בנושא.

כעת, במאמר זה, אנחנו רוצים לדבר על חלונות מרפסת אחרים. חלונות שהם חלק מהותי מסגרת מרפסת. במה דברים אמורים. יש לכם בדירה מרפסת פתוחה? אתם יכולים לסגור אותה בקלות וליהנות מחלל נוסף, שיגדיל את שטח הדירה שלכם. לא זו בלבד אלא שהוא יהיה מוגן מפני טמפרטורות מאתגרות ומפני גשמים, כך שתוכלו ליהנות ממנו ללא הגבלה או הפרעה.

עשוי לעניין אתכם: מחיר ויטרינה לסלון: כמה ויטרינה עולה?.

חלונות למרפסת מחיר ויתרונות

חלונות למרפסת מחיר שיש לשלם אבל בסופו של תהליך, ערך הדירה שלכם ישתדרג פלאים. מלבד המ"ר שיתווסף לדירה ושניתן לבצע בו הכל, גם השימושיות של הדירה עולה מאוד. אין עונה שתמנע מכם לשבת במרפסת הסגורה וליהנות. תוכלו לשלוט גם בטמפרטורות שבתוך המרפסת, בלי לאבד מהיופי שנשקף מבעד לחלונות. 

בדרך כלל, סגירת מרפסות מתבצעת על ידי קירוי המרפסת, כאשר הדפנות עשויות זכוכית הנתונה בתוך פרופילי אלומיניום. אלו הם חלונות המרפסת. חלונות אלו לא רק מגינים מפני נפילה אלא אוטמים לחלוטין מפני גשמים ומשמשים גם כלי חשוב בבידוד התרמי של החלל ובבידוד אקוסטי מפני רעשים מהרחוב

חלונות למרפסת מחיר ורשיונות

בעבר התקנת חלונות למרפסת וסגירתה, היו כרוכים במאבקים רגולטורים ובירוקרטיה רבה. לפני כמה שנים תוקנה רפורמת המרפסות המאפשרת קבלת רשיון בצורה קלה אל מול הרשות המקומית. כל הנדרש הוא לפנות בבקשה לרשות המקומית ולמסור את בקשתכם. הרשות מצידה צריכה להשיב לכם בתוך 45 יום בלבד, כך שכל הזמן והתהליך מתקצרים. עדיין, בוודאי בבניינים ישנים, מומלץ לערב בתהליך גם קונסטרוקטור או מהנדס שיבדקו את חוזק המבנה והאם לשינוי, תהיה השפעה עליו.

כיצד מתבצעת סגירת המרפסת?

סגירת מרפסת ב מתבצעת על ידי התקנה של פרופילי אלומיניום. על פרופילים אלו להיות חזקים במיוחד, כדי לשאת את משקל הזכוכית הרב, הנובע בשל גודלה וכן עליהם להיות מותאמים לגודל המרפסת עצמה. הם מחוברים לקירוי (שניתן לעשותו ממגוון חומרים) ויש חשיבות רבה גם לנושא האיטום, כדי למנוע חדירת רטיבות.

מלבד החוזק של פרופילי האלומיניום והחלונות העשויים מהם, הם ניחנים גם בעיצוב רב וכן בפרקטיות רבה, למעשה, הם ניתנים להזזה בקלות, כך שתמיד נוכל, בתכנון נכון, לחזור כשנרצה למרפסת פתוחה כמעט לחלוטין. נוכל לבחור בחלונות הנעים על ציר או בחלונות הזזה. לרוב, כאשר שטח המרפסת אינו גדול, נבחר בחלונות הזזה, משום שחלונות ציר מצמצמים בפתיחתם את שטח המרפסת. הבחיר השלנו היא גם בכל הקשור לחלוקת הכנפיים וגודל החלונות. במידה ומדובר בקומות נמוכות יש לשקול גם שילוב סורגים ובאופן כללי, גם תריסים חשמליים נגללים, יוסיפו לפרקטיות הרבה. 

חלונות למרפסת מחיר

מחיר סגירת המרפסת נובע כמובן מגודלה אבל גם מבחירת סוג הפרופיל של האלומיניום (מומלץ לבחור באלומיניום איכותי של חברה מוכרת ובפרופילים המיועדים למפתחים וחלונות גדולים), סוגי העיצוב, הפרזול והתוספות השונות (רשתות, תריסים, וסוג הקירוי). גם לסוג הזכוכית משמעות רבה בקביעת חלונות למרפסת מחיר ובאופן כללי מומלץ לבחור במקרים אלו בזכוכית בידודית, שמסייעת רבות בנושא הבידוד התרמי.

חלונות לבית מחיריםחלונות לבית מחירים

בשנים האחרונות הדרכים לעיצוב הבית מתפתחות והופכות ליותר ויותר מעניינות. לעיצוב הבית נוספו קטגוריות רבות וביניהן עיצוב החלון ותרומתו לעיצוב הבית. אנשים רבים מדמיינים בית מואר עם חלון ענקי, או חלון מעוצב בצורה מסוימת. במאמר זה ריכזנו לכם מגוון של סוגי חלונות לבית ומחירים.

 

חלונות לבית מחירים- סוגי חלונות

על מנת להחליט איזה סוג חלון מתאים ביותר לעיצוב בית החלומות שלכם, כדאי שנתחיל להבין את סוגי החלונות לבית שיש. 

  • חלון מפרץ- חלון מפרץ הוא חלון שבולט מהקיר ויש לו שלוש כנפיים- האחת מרכזית והשתיים האחרות נמצאות בצדדים. חלון זה למעשה מדמה מפרץ בחלל הפנימי של החדר. מקורו של חלון המפרץ הוא בבריטניה. 
  • חלון קיפ- חלון קיפ הוא חלון שמנגנון הפתיחה שלו הוא בהטיה כלפי פנים ונמצא בצידו העליון של החלון. הידית נמצאת בדרך כלל בחלק העליון של הכנף. הצירים של החלון נמצאים בחלקו התחתון. השימוש בחלון זה הוא בחללים שצריכים בעיקר אוורור, כמו חדר האמבטיה או הממ"ד. בחלון זה יש אפשרות לנעילה שר מעניקה בידוד ואיטום המגנים גם מפני פריצות. יש אפשרות להתקין חלון קיפ עם מנגנון פתיחה חשמלי, כך שאם הוא ממוקם גבוה תוכלו לפתוח אותו ללא בעיה. 
  • חלונות דריי קיפ- חלון דריי קיפ הוא חלון בעל כנף אחת עם שתי פתיחות במנגנון פתיחה אחד- פתיחה פנימה על ציר צד (כמו דלת) ופתיחה בהטיה. בחלון דריי קיפ יש נעילות המאפשרות איטום חזק של החלון, שמסייעות בהגנה מפני פריצות. מנגנון הפתיחה של חלון דריי קיפ מעניק פתח גדול יותר מפתחו של חלון קיפ, ויכול להגיע למימדים של ויטרינות. בזכות כך, אוורור החדר יותר יעיל. 
  • חלון הזזה כנף על כנף- חלון זה הוא חלון בו הכנפיים זזות על גבי מסילה זו כלפי זו. כלומר, חלון זה אינו מאפשר פתיחה מלאה של הפתח כיוון שתמיד תהיה כנף אחרי כנף במצב כזה שרק חצי פתח פתוח. לחלון הזזה זה אין אטימה מוחלטת מפני רעש או טמפרטורה. חלון עמיד ופשוט.
  • חלון הזזה כיס- בדומה לחלון הזזה כנף על ענף, גם חלון זה זז על גבי מסילה, אך בשונה מחלון הזהה כנף על כנף, שמאפשר פתיחה של חצי מהפתח, חלון כיס מאפשר פתיחה מלאה של הפתח. כיצד זה קורה? פתיחת החלון מתבצעת לתוך כיס פנימי שתוכנן מראש בקיר. ניתן להחליט שכל הכנפיים ייפתחו לאותו כיס, או שכל כנף תפתח לצד הכיס שבקיר לצידה. חלון כיס מאפשר אוורור מקסימלי ללא עלות גבוהה. כמו חלונות הזזה כנף על כנף, גם חלון הזזה כיס אינו מאפשר אטימה מוחלטת מפני רעש וטמפרטורה. 
  • חלון גיליוטינה- חלון גיליוטינה הוא חלון בעל שתי כנפיים אשר נפתחות כלפי מעלה ומטה. על ידי צורת פתיחה זו, הפתיחה מוגבלת ולכן לא מאפשרת פתיחה מקסימלית או אוורור מקסימלי. היתרונות של חלון זו הוא שהוא יכול להשאר פתוח זמן רב, לשם אוורור וניתן לשלוט בגודל הפתח, לכן נחשב לבטיחותי בפני ילדים. 
  • חלונות ציר- בחלונות ציר, הפתיחה היא כמו פתיחת דלת. ניתן לבחור בין פתיחה כלפי חוץ או כלפי פנים. חלון זה מאפשר אוורור מקסימלי של החדר ונחשב לחלון עם בידוד מפני רעש וטמפרטורה. 

חלונות לבית מחירים

אחרי שהבנו את סוגי החלונות לבית, נדבר על המחירים. אין תשובה חד משמעית לגבי המחיר של חלון לבית. כמובן שכל סוג של חלון מתומחר באופן שונה. אך מלבד לסוג החלונות יש גורמים נוספים המשפיעים על המחיר ביניהם- גודל החלון, חומרי הגלם מהם תרצו את החלון שלכם והאם אתם מעוניינים בחלון מעוצב או לא. לכן על מנת לקבל מחיר יש להתייעץ עם אנשי מקצוע כאשר ידועים לכם הפרטים השונים. 

מחירון תריסים התקנה ותיקון עבור תריסי הזזה

התקנה/תיקוןמחיר טווח תחתוןמחיר טווח עליוןהערות
מחיר של תיקון תריסי גלילה בשל תקלה בקפיץ, החלפה של הקפיץ. 260 ש“ח480 ש“ח
מחיר החלפה של רצועות בתריסים חשמליים 340 ש“ח490 ש“ח
מחיר החלפת שלבים בתריסים רגילים, תריסי הזזה 320 ש“ח440 ש“חמחיר להחלפת תריס אחד, כל תריס נוסף תוספת של 20-30 ש“ח.
מחיר החלפת שלבים לתריסים מסוג רפפות 340 ש“ח460 ש“חמחיר להחלפת שלב אחד, כל תריס נוסף, תוספת של 50-60 ש“ח.
מחיר החלפת תופסנים 320 ש“ח420 ש“חהמחיר הוא לזוג כולל העבודה עצמה.
מחיר החלפת ידיות למנוף 280 ש“ח430 ש“ח
מחיר החלפת גלגלים בשילוב בדיקה של המסילה320 ש“ח470 ש“ח
מחיר החלפת מסילה 400 ש“ח550 ש“חהמחיר עבור זוג מסילות

מחירון תריסים התקנה ותיקון עבור תריסי גלילה ידניים

התקנה/תיקוןמחירון טווח תחתוןמחירון טווח עליוןהערות
מחיר החלפה של הרצועה בתריס.380 ש“ח580 ש“חהעדיפו רצועת ניילון עם רמת עמידות טובה. המחיר של ההחלפה, אמור לכלול את השירות וגם את הרצועה עצמה.
מחיר תיקון של תריסי גלילה ידניים שנתקעו.380 ש“ח580 ש“חהמחיר משתנה והוא תלוי בסיבה להיווצרות התקלה.
מחיר תיקון מנגנון תריס גלילה. 380 ש“ח550 ש“חהמחיר הסופי ייקבע לפי המנגנון שייבחר, כלומר בהתאם לסוג שלו.
מחיר התקנה של מנגנון כוח לתריס גלילה440 ש“ח800 ש“חמתאים רק עבור תריסים מסיביים, לא להחלפה לתריסים חשמליים.
מחיר הוספת מעצור120 ש“ח170 ש“חהמחיר לא כולל את עלות הביקור של הטכנאי.
מחיר החלפה שך קפיץ בתריס גלילה380 ש“ח520 ש“חהמחיר הסופי ייקבע לפי סוג הקפיץ אותו יש להחליף.
מחיר החלפת שלב בתריס גלילה. 380 ש“ח650 ש“חהשירות כולל בדיקה של השלבים כדי לזהות מה תקול ומה דורש החלפה.
מחיר שדרוג תריס גלילה לתריס חשמלי 650 ש“ח1,800 ש“חהמחיר הוא למ“ר.

מחירון תריסים התקנה ותיקון עבור תריסים חשמליים

התקנה/תיקוןמחירון טווח תחתוןמחירון טווח עליוןהערות
מחיר החלפת שלב בתריסים חשמליים380 ש“ח620 ש“חהמחיר הוא עבור שלב אחד בתריס, כל החלפה נוספת של שלב בעלות 80-220 ש“ח
מחיר תיקון תריסים חשמליים תקועים 430 ש“ח880 ש“חהמחיר משתנה ותלוי ברובי במיקום שבו התריס נתקע
מחיר החלפה של מתג הפעלה בתריס חשמלי 380 ש“ח550 ש“ח
מחיר תיקון תקלה הנוצרת כתוצאה מנתק בין השלבים 380 ש“ח580 ש“חהתיקון אמור לכלול גם כיוון של המנוע
מחיר תיקון רצועות בתריס חשמלי 440 ש“ח560 ש“חתפקיד הרצועות הוא לדאוג שהתריס לא יפול
מחיר תיקון/כיוון מנוע תקול בתריס חשמלי 440 ש“ח560 ש“ח
מחיר התקנת שעון שבת בתריס חשמלי440 ש“ח800 ש“ח
מחיר התקנת מנוע עם מנואלה בתריס חשמלי700 ש“ח1,800 ש“ח
מחיר מנוע תריס חשמלי המכיל שלבים מוקצפים700 ש“ח1,900 ש“חמחיר הסופי יקבע לפי משקל התריס שמנוע צריך להרים
מחיר מנוע עם שלבים עשויים אלומיניום מסוג משוך לתריס חחשמלי800 ש“ח2,200 ש“חהמחיר של המנוע אמור לכלול בתוכו גם את מחיר העבודה

התקנה או תיקון של תריסים לפי הסוג שלהם מחירון

עלות התקנהטווח תחתוןטווח עליוןמחירון
מחיר התקנה של תריסי הזזה380 ש“ח900 ש“חלכל תריס יש מחיר מעט שונה לפי גודל המפתח וגם על פי סוג השלבים שבוחרים
מחיר התקנה תריסי ציר380 ש“ח1,200 ש“חהמחיר הוא למטר רבוע. ניתן לבחור בין שלבים עשויים פלסטיק או שלבים עשויים אלומיניום
מחיר התקנה תריסי גלילה מסוג ידני600 ש“ח1,500 ש“חהמחיר שנקבע הוא למ“ר בשילוב רצועה קפיץ ומערכת מנגנונית
מחיר התקנה תריסים מסוג חשמלי700 ש“ח2,200 ש“חהמחיר שנקבע הוא למ“ר והוא כולל את הארגז ואת המנוע. המחיר הסופי נקבע לפי סוג השלבים שבוחרים
מחיר התקנה תריסים בממ“ד700 ש“ח1,400 ש“חהמחיר של התריסים הוא למטר רבוע וההתקנה חייבת להתבצע על פי התקנים העדכניים שמוציאים בהנחיות מטעם פיקוד העורך
מחירים התקנת תריסים מסוג אור 700 ש“ח2,200 ש“חהמחיר הוא למ“ר

עלויות ומחירים לשלבים עבור תריסי גלילה

מחיר מוצרטווח תחתוןטווח עליוןהערות
מחיר שלבים אלומיניום מסוג מוקצף400 למ“ר800 ש“חמדובר בשלבים דקים באופן יחסי שמטרתם לבודד בצורה טובה יותר
מחיר שלבים אלומיניום מסוג משוך700 ש“ח1,100 ש“חהשלבים עשויים מסגסוגת של אלומיניום עבה במיוחד ונחשבים לעמידים וחזקים מאוד
מחיר שלבים מסוג אור 800 ש“ח1,300 ש“חשלבים המאפשרים שליטה מלאה באור ובאוויר שנכנסים אל תוך החלל

עלויות ומחירים עבור החלפת תריסים

עלות החלפה לפי סוג התריסיםטווח תחתוןטווח עליוןהערות
מחיר החלפת תריס עם שלבים מסוג פלסטיק 380 ש“ח900 ש“חהמחיר מושפע מהסוג פלסטיק.
מחיר החלפת תריס צירים עם שלבים של אלומיניום480 ש“ח1,400 ש“ח
מחיר החלפת תריסי הזזה עם שלבים עשויים פלסטיק430 ש“ח1,400 ש“חלא מתאים לצד עם שמש מרובה
מחיר החלפת תריסי הזזה עם שלבים עשויים אלומיניום480 ש“ח1,400 ש“ח
מחירת החלפת תריסי גלילה עם פלסטיק - ידני380 ש“ח1,400 ש“חהמחיר קשור לגודל של התריס ולסוג התריסים החדשים
מחיר החלפת תריסי אלומיניום - ידני430 ש“ח1,100 ש“חהמחיר הוא למ“ר
מחיר החלפת תריסים חשמליים מסוג גלילה עם שלבים מפלסטיק430 ש“ח1,300 ש“חהמחיר הוא למ“ר
מחיר החלפת תריסים חשמליים עם שלבים מאלומיניום500 ש“ח1,500 ש“חהמחיר נקבע לפי המנוע

תריסים התקנה ותיקון מחירון ועלויות

סוג התריססוג השלביםסוג התיקון טווח מחירים
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 350-1,000 ש“ח
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים350-900 ש“ח
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 280-1,110 ש“ח
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים280-1,300 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 350-1,000 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים280-1,000 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 280-1,300 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים280-1,400 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 300-1000 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים300-1,100 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 500-800 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים600-700 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 220-700 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים300-700 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 380-900 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים380-900 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 380-880 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים380-880 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 380-1,250 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים380-1,400 ש“ח

להלן מחירון ועלויות של תיקון תריסים

סוג תיקון לפי תקלהסוג התריס אותו יש לתקןטווח מחירים לתיקון
תקלה בארגז התריס גלילה180-320 ש“ח
תקלה בארגז התריס הזזה320-370 ש“ח
תקלה בארגז התריס צירים280-400 ש“ח
תקלה במנוע החשמלי של התריסגלילה280-1,100 ש“ח
תקלה במנוע החשמלי של התריסהזזה280-950 ש“ח
תקלה במנוע החשמלי של התריסצירים340-890 ש“ח
תקלה בשלבים של התריסים או בשלב אחרגלילה240-460 ש“ח
תקלה בשלבים של התריסים או בשלב אחרהזזה140-320 ש“ח
תקלה בשלבים של התריסים או בשלב אחרצירים140-320 ש“ח
תקלה ברצועות התריסיםגלילה160-370 שח
תקלה ברצועות התריסיםהזזה180-270 ש“ח
תקלה ברצועות התריסיםצירים180-780 ש“ח

להלן מחירון ועלויות של התקנת חלונות אלומיניום

סוג החלון וגודל סגנון פתיחהטווח מחירים
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 80X80ציר500-1,200 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 80X80הזזה על מסילות400-1,500 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 80X80הזזה בכיס לתוך הקיר400-2,200 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 100X100ציר740-1,600 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 100X100הזזה על מסילות400-2,200 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 100X100הזזה בכיס לתוך הקיר400-1,600 ש“ח
חלונות אלומיניום כפולים עם שתי כנפיים גודל 100X100ציר700-2,500 ש“ח
חלונות אלומיניום כפולים עם שתי כנפיים גודל 100X100הזזה על מסילות600-2,500 ש“ח
חלונות אלומיניום כפולים עם שתי כנפיים גודל 100X100הזזה בכיס לתוך הקיר700-2,500 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג קיפ 60X100ציר500-900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג קיפ 60X100הזזה על מסילות400-900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג קיפ 60X100הזזה בכיס לתוך הקיר600-900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג דריי קיפ 100X100ציר900-1,900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג דריי קיפ 100X100הזזה על מסילות1,100-1,700 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג דריי קיפ 100X100הזזה בכיס לתוך הקיר1,000-1,200 ש“ל

מחירון ועלויות התקנה של חלונות

סוג החלוןפרופילטווח מחירים
הזזהבלגי עשוי אלומיניום180-1,700 ש“ח
הזזהבלגי עשוי ברזל400-1,200 ש“ח
הזזהאלומיניום קלאסי500-1,800 ש“ח
הזזהאלומיניום בשילוב עץ700-900 ש“ח
הזזהפרופיל עשוי עץ מלא700-4,500 ש“ח
קיפבלגי עשוי אלומיניום70-1,200 ש“ח
קיפבלגי עשוי ברזל400-1,200 ש“ח
קיפאלומיניום קלאסי300-1,300 ש“ח
קיפאלומיניום בשילוב עץ500-3,500 ש“ח
קיפפרופיל עשוי עץ מלא300-2,700 ש“ח
דריי קיפבלגי עשוי אלומיניום
דריי קיפבלגי עשוי ברזל180-2,300 ש“ח
דריי קיפאלומיניום קלאסי1,000-1,200 ש“ח
דריי קיפאלומיניום בשילוב עץ600-2,000 ש“ח
דריי קיפפרופיל עשוי עץ מלא600-3,200 ש“ח
כיסבלגי עשוי אלומיניום450-3,200 ש“ח
כיסבלגי עשוי ברזל1,400-1,600 ש“ח
כיסאלומיניום קלאסי700-2,500 ש“ח
כיסאלומיניום בשילוב עץ1,200-1,600 ש“ח
כיספרופיל עשוי עץ מלא1,300-1,600 ש“ח
צירבלגי עשוי אלומיניום700-1,700 ש“ח
צירבלגי עשוי ברזל1,000-1,200 ש“ח
ציראלומיניום קלאסי500-1,600 ש“ח
ציראלומיניום בשילוב עץ500-800 ש“ח
צירפרופיל עשוי עץ מלא600-700 ש“ח

להלן עלויות ומחירון של תיקון חלונות לפי סוג התיקון5.xlsx

סוגי תיקוניםטווח מחירים
אטם זיגוג אטם מרכזי תקול180-400 ש“ח
סרגל זיגוג תקול180-400 ש“ח
הלבשת חלון140-360 ש“ח
חלונות הזזה גלגלים תקולים140-460 ש“ח
צירים חלונות תקולים220-370 ש“ח
תיקון נזילות בעקבות בעיות איטום180-370 ש“ח
החלפה של מסילות280-600 ש“ח

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה?

אזור צפון

אזור השרון

אזור מרכז

אזור דרום

אזור ירושלים מודיעין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!