חלון כפול נגד רעש מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

חלון כפול נגד רעש מחירחלון כפול נגד רעש מחיר

חלון כפול נגד רעש, כפי שניתן להבין משמו הוא חלון שמבודד רעשים. חלונות אלה הפכו לנפוצים מאוד בשנים האחרונות בקרב אנשים רבים. כל מי שסובל מרעשים בגלל מקום מגוריו, שעות השינה שלו, או כל סיבה אחרת, יכול לשפר את איכות החיים שלו בזכות חלון כפול נגד רעש. אז למה לא לעשות זאת? 

 

חלון כפול נגד רעש מחיר- מה זה אומר?

הרעש הוא בעצם אנרגיית קול שמתפשטת עד שהיא מתנגשת במבנה. ככל שאנרגיית הקול תתפזר לאורך המבנה יותר, כך הבידוד יהיה יעיל יותר. מה שיקבע את בידוד המבנה, יהיה למעשה צפיפות החומר והמאסיביות של המבנה. אך, יש לקחת בחשבון שכמה שהבידוד בקירות הבית יהיה מצוין, אם החלון לא יהיה מבודד רעשים, אתם לא תרגישו את הבידוד של המבנה. חלון כפול נגד רעשים צריך להיות אטום הרמטית על מנת לבודד אקוסטיקה. קיימים חלונות בידוד אקוסטיים כפולים או משולשים שבזכותם ניתן להפחית את הרעש ביעילות רבה אף יותר. הזכוכית של חלון כפול נגד רעש תהיה עבה יותר מזכוכית של חלון בידוד שאינו כפול, וכמובן מזכוכית של חלון שאינו מבודד רעשים.

חלון כפול נגד רעש מחיר- סוגי חלונות נגד רעש

  • חלון אלומיניום כפול נגד רעש

    אלומיניום הוא חומר איכותי וחזק מאוד. הוא גמיש וקל כך שניתן לעצב אותו במגוון צורות וצבעים. הוא בעל חוזק מבני גבוה. כתוצאה מכך חלונות האלומיניום הם חלונות איכותיים ועמידים שנשמרים לאורך שנים. הם עמידים בפני קורוזיה ונשמרים בפני נזקי מזג האוויר השונים. האלומיניום מאפשר בידוד אקוסטי ותרמי. 

  • חלון בלגי כפול נגד רעש

    כאשר יש לכם חלון במיקום אסטרטגי או כאשר מפתח החלון שלכם רחב במיוחד, הבחירה בחלון בלגי כחלון נגד רעש תהיה הבחירה הטובה והמתאימה ביותר. החלונות הבלגיים הם חלונות שמקורם באנגליה. הם מעוצבים וחדשניים, עם מסגרות עדינות ודקות במיוחד. חלונות אלה עמידים ואיכותיים במיוחד. 

עשוי לעניין אתכם: קליל בלגי 4300 מחיר, חלון בלגי מחיר.

חלון כפול נגד רעש מחיר- יתרונות

בידוד רעשים

חלון כפול נגד רעש, כמו שמו, הוא חלון מבודד רעשים שמאפשר לכם לשפר את איכות החיים שלכם ואת איכות השינה שלכם. בין אם אתם גרים במרכזה של עיר גדולה והחלון שלכם משקיף על כביש ראשי, או שאתם גרים ליד בית ספר והצלצול מציק לכם, או שאתם עובדים בלילות וישנים בימים, או כל סיבה אחרת. חלון כפול נגד רעשים מספק לכם איכות חיים ברמה גבוהה מאוד. 

בידוד טמפרטורה

חלון כפול נגד רעש יעיל בבידוד רעשים, אך גם בבידוד טמפרטורה. בידוד הטמפרטורה מאפשר לכם לשמור על חום הבית בימי החורף הקרים, ולעומת זאת מונע מהחום להיכנס לביתכם בימי הקיץ הקשים. כך תוכלו לחסוך הוצאות רבות על מיזוג או חימום הבית. 

עיצוב 

עולם החלונות התפתח והתרחב וכיום עיצוב הבית מושפע מאוד מהחלונות. חלון כפול נגד רעש ניתן לעיצוב במגוון צורות וצבעים. כך שמלבד לחלון איכותי, תוכלו לקבל חלון מעוצב שיעניק לבית שלכם מראה ייחודי ומודרני. 

בטיחות

חלון כפול נגד רעשים הוא חלון שמאפשר איטום הרמטי. קשה מאוד לפתוח חלון זה מבחוץ. כמו כן, הזכוכית של חלון כפול נגד רעש היא עבה יותר משל חלונות רגילים וכך הופכת אותו לכבד יותר. כך החלון מספק לכם בטיחות בפני פורצים ומאפשר לכם להיות בראש שקט.

 

חלון כפול נגד רעש מחיר- כמה זה עולה?

המחיר לחלון כפול נגד רעש מתחיל בסביבות 1250 שקלים למ"ר. אך, המחיר הסופי יכול להשתנות כיוון שהוא מושפע ממספר פרמטרים שונים- כמו גודל המפתח, העיצוב אותו בחרתם, עובי הזכוכית וחומרי הגלם מהם החלון מיוצר. לכן, הצעת מחיר תקבלו רק לאחר שתדעו את כלל הפרטים. 

חלונות אטומים לרעשהבית הוא אי של שקט ורוגע עבורנו. אי של שקט ורוגע מכל לחצי היום, כשאנחנו חוזרים אליו בערב ואי של שקט, פשוטו כמשמעו, מפני השאון, ההמולה והרעש שבחוץ. לצערנו, לא תמיד מתאפשר לנו להשאיר את הרעש בחוץ והוא פורץ דרך החלונות ומפר את השלווה באי הקטן והחמים שלנו. צפירות מכוניות, צעקות ברחוב, סירנות, משאיות שעוברות ברעש רב – כולם יכולים להפריע את מנוחתנו, גם כשאיננו ישנים. 

גם אם נסגור את החלונות נגלה שאת הרעש זה פחות מרשים. הוא מצליח לחדור גם דרך החלונות. נדמה, שהם לא מצליחים להפחית מאומה ממנו. אז מה הפתרון? ובכן, הפתרון הוא חלונות אטומים לרעש.

רעש, קירות וחלונות

כאשר אנו בונים בית, הקבלן יקפיד בדרך כלל על איטום סביר בקירות. זה חשוב גם כלפי האיטום ממים. אבל בכל הנוגע לחלונות, הרי שרבים מהקבלנים, בוחרים בחלון עם זגוגית אחת בלבד. למרות שהיא יכולה לסייע מעט בהפחתת הרעשים, זכוכית זו, אינה מסוגלת לאטום אותם בצורה רצינית. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שזכוכית מטבעה אינה מבודדת רעשים היטב. בידוד רעשים מוצלח יעשה בצורה אידיאלית או על ידי משהו עם תכונות ספיגה מסוימות (כמו בלוקים) או על ידי משהו בעל משקל רב או כבד. 

חלון הזכוכית הרגיל אינו עונה על אחד מהקריטריונים האלו. לכן, כאשר אופנוע יאיץ ברחוב, הרעש מצינור המפלט ישמע כאילו הוא דוהר בתוך הבית שלכם. הפתרון כמובן נעוץ בבחירה מראש של חלונות אטומים לרעש. אבל רגע לפני כן, בואו נלמד על עוד דרכים אפשריות להפחתת הרעש הקשורים בחלון, אך לא בזגוגיות.

לאטום היטב

חלון שאינו אטום היטב, לא יבצע בידוד אקוסטי. כאשר אנו מדברים על אטימת חלון, איננו מדברים כמובן על כך שהזכוכית תהיה שלמה ולא שבורה. אנחנו מדברים בעיקר על אזור המסגרת. במקרה שכזה, עלינו לוודא שמסגרת החלון לא נפגעה, שהגומיות לא נשחקו או נקרעו ושכל החלקים מחוברים היטב. 

כאשר מסגרת החלון נסגרת אל מול המסגרת המפתח שבקיר, עלינו לבדוק שהיא נסגרת במלואה, בלחץ ואין רווחים ביניהם. דרך הרווחים יכנסו גם רוחות, קור או חום וכמובן הרעש. מומלץ גם לבדוק את הגומיות של המסגרת שבקיר. בכמה פעולות פשוטות אפשר להפוך את החלונות הישנים שלנו לשורה של חלונות אטומים לרעש, שישפרו את איכות החיים שלנו לבלי הכר.

חלונות אטומים לרעש בדגש על הזכוכית

כפי שהסברנו, הזכוכית עצמה אינה משמשת כחומר מבודד בצורה טובה. ועדיין ההבדל הגדול בכל הקשור לבחירת חלונות אטומים לרעש יהיה סוג הזגוגית של החלון. חשוב להכיר כי נמצא בשוק כמה סוגים של זגוגיות שימתנו את הרעשים, אבל לפני זה חשוב להבין את העיקרון: ככל שהזכוכית תהיה עבה יותר ולפיכך כבדה יותר וככל שהיא תהיה נוחה יותר מבחינה אקוסטית לספוג את הרעש מצבנו ישתפר. מכאן, שהזגוגיות המיוחדות של חלונות אטומים לרעש, יהיו תמיד יותר עבות.

הפתרון הראשון הוא זגוגית כפולה. היא פועלת נהדר כנגד ויסות חום וקור אך גם כנגד רעש. בקרים רבים, ניתן להתקין בפשטות יחסית זגוגית כפולה גם על חלונות קיימים. הפתרון השני, שנחשב יעיל יותר הוא זגוגית עם שכבת בידוד, או כפי שהיא נקראת בעגה מקצועית – "זכוכית בידודית". למעשה אלו 2 זגוגיות צמודות כמעט, אשר ביניהן מוחדרים חומרים שונים או גז מיוחד, הבולעים כמעט לחלוטין את הרעש. כמובן שככל שעובי הזגוגיות יהיה עבה יותר הבידוד יהיה אפקטיבי יותר. אם זאת, יש להתחשב גם בהתאמה של רוחב מסגרת החלון, שכן לא נוכל לאפשר שהזגוגית מחוברת תהיה עבה מידי ביחס אליו.

ואם לא בניתי מראש עם חלונות אטומים לרעש?

הדרך היעילה ביותר לבית שקט מרעשים חיצוניים היא לבנות מראש עם חלונות אטומים לרעש מותאמים, באמצעות חברת עבודות אלומיניום מקצועית. אם לא עשיתם כן, נסו לשפר את המצב על ידי בדיקת בידוד של החלונות והאזור שלהם ותיקונים במידה ונדרש. זה כאמור גם יסייע לנו בנושא הבידוד התרמי. רק במידה וגם פעולות אלו אינן יעילות, כדאי לשקול הוספת בידוד לחלונות או החלפת החלונות כליל ולעבור אל חלונות אטומים לרעש.

הרעש בבית שלך בלתי נסבל. מומחי ה'המרכז לעבודות אלומיניום', יכולים להגיע לביתך ולבדוק עבורך, כיצד ניתן לשפר את המצב.

חלונות אטומים לרעש מחיר יש אנשים שאוהבים רעש. רובנו ממש לא. גם כך אנו מבלים כמעט את כל היום בסביבה רועשת מאוד. החל ברחובות הסואנים, במהלך שעות העבודה, בוודאי אם אנחנו מועסקים במקום הומה אדם וכן, אפילו כאשר אנחנו יוצאים לבלות בחוץ או במסעדה. הרעש תמיד אופף אותנו ולא מעט פעמים עוכר את שלוותינו.

לכן כל כך חשוב עבורנו, שדווקא בבית שלנו – יהיה לנו קצת שקט. שנוכל סוף סוף לנקות את הראש מהדאגות החיצוניות ולהתמסר לעצמנו. זה נכון בהרבה מובנים אבל גם בתחום הרעש הממשי הבוקע מן הרחוב או מהשכנים. לצערנו, המצב ברוב הדירות עבור רוב האנשים אינו כזה. הם מרגישים כאילו הם לא גרים בבית שלהם אלא ממש באמצע הרחוב. כל מכונית שעוברת מפלחת את השקט. צעקות או אפילו סתם דיבורים של עוברים ושבים, בכי של תינוק, סירנה או כל רעש אחר, חודרים את החלונות בקלות ונכנסים אל תוך הבית. 

לכן גם כל כך חשובה מידת האטימה של החלונות כנגד הרעש. ישנם סוגים שונים ושיטות שונות וכעת נפרט את הנקודות העיקריות של חלונות אטומים לרעש, מחיר ועל מה יש לשים לב במיוחד.

אטום לרעש באמת

לצערנו, שוק החלונות היה מאז ומתמיד כר פורה לחברות לא מקצועיות ושרלטניות שמכרו ללקוחות תמימים מוצרים נחותים עם הרכבה בעייתית. זה פגע באנשים בין בנושא האיטום כנגד חדירת מים וכן בנושא האקוסטיקה ואי האטימה מפני רעשים. רוב הקבלנים, מטעמי חיסכון, יתקינו לכם בבית חלון עם שכבה אחת של זגוגית. זה יעשה את העבודה, אם אתם גרים במדבר. אם אתם גרים ברחוב מרכזי או בסתם מקום שמסביבו יש תנועה רועשת, זה לא יהיה מספיק.

זכוכית עצמה, אינה אוטמת כנגד רעש ואינה מבודדת רעשים. ולמרות זאת, כאשר אנחנו הופכים אותה לבעלת משקל רב יותר או בונים אותה בצורה חכמה יותר שתספוג את הרעש ובנוסף, מסייעים לה באמצעות המעטפת, כמו הבלוקים והמסגרות, הרעש יפחת במידה ניכרת. כל זה מוביל לעובדה שחלונות אטומים לרעש מחיר גבוה יותר במעט מחלונות פשוטים אבל איכות החיים לכם תקפוץ מדרגה גבוהה למעלה.

להסתכל על המסגרת

כדי שחלון יהיה אטום היטב, הזכוכית עצמה חייבת להיות תקינה, שלמה ואיכותית אך דגש רב יותר חייב להינתן על המסגרת של החלון. המסגרת בנויה כמובן מאלומיניום (תמיד טוב לבחור באלומיניום שמבודד רעשים טוב יותר) ולאיכות שלו, חשיבות רבה בהפחתת הרעש. לצד האלומיניום נמצא גם החלק של אטימת המסגרת, חיבור כל החלקים היטב, התקנה נכונה אל מפתח החלון והאם לא נוצרו רווחים מיותרים וכן אפילו הגומיות של המסגרת, שאם ישחקו, יפגעו קשות באטימה.

אם המסגרת אינה מותקנת היטב או שיש רווחים, הרעשים יסתננו דרכם. לא רק רעשים אלא גם רוחות, מים שיעשו נזקים כבדים וכן תפגע היכולת שלנו לשמור על טמפרטורה נכונה בתוך הבית. לכל הדברים האלו משמעות כספית עצומה וזו גם הסיבה מדוע עבור חלונות אטומים לרעש מחיר שכדאי מאוד לשלם.

ראו גם: מחיר חלון אלומיניום קומפלט.

חלונות אטומים לרעש מחיר הזכוכית

הזכוכית עצמה, בצורתה הפשוטה, אינה יכולה לאטום באופן סביר בפני רעש אבל כפי שציינו, במידה ונהפוך אותה לעבה יותר וכבדה יותר, ביצועיה ישתפרו. כמובן שלא נוכל לעשות כל עובי, כי החלון לא ייסגר וגם יהיה לנו קשה לתפעלו. ולכן, כדי להשיג את העובי הנדרש, המציאו את הזכוכית הכפולה ואת הזכוכית הבידודית. בפועל אלו בעצם 2 זכוכיות המונחות האחת על גבי השנייה וביניהם רווח, הממולא בחומרים שונים על פי השיטה. העובי והרווחים שבין הזכוכיות, "בולעים" את הרעשים ומשיגים שקט נרחב יותר בתוך הבית. 

הזכוכית הבידודית ובכלל חלונות אטומים לרעש מחיר גבוה במעט אך לא משמעותית ונין להפוך בקלות כל חלון ישן לחלון אוטם טוב יותר לרעש, במחיר נוח מאוד. רוצים לשמוע עוד ולשפר את חייכם – דברו איתנו.

חלון כפול מחיראם אתם בונים בית חדש, משפצים דירה ישנה או משדרגים את הדירה שלכם, הרי שנתקלתם במבחר העצום הקשור לתחום החלונות. לא רק סוגי החלונות  ודרך פתיחתם אלא גם מגוון העיצובים, הצבעים, הפרופילים השונים והפרזולים. עליכם בהחלט לבחור בקפידה את סוג החלון משום שיש לו השפעה רבה בעלת צדדים פרקטיים ופונקציונליים ובעיקר כי בגלל גודלו הוא מהווה פריט עיצובי בכל חלל בו הוא נקבע באחת מדפנותיו.

אבל אחרי כל תשומת הלב והבחינה והבדיקות והמחקר על החלונות, כמה זמן הקדשתם מתוך זמן זה לסוגיית הזגוגית? בוודאי תאמרו "נו, זה בסך הכל זכוכית, היא שקופה ורואים דרכה, מה עוד צריך?". ובכן, לזכוכית משמעות אדירה בכמה תחומים, כשהבולטים שבהם הם האיטום, הבידוד התרמי והבידוד האקוסטי מפני רעשים. זגוגית טובה לא רק תשפר את אורח החיים ואת איכות החיים בדירה אלא גם תחסוך לכם הרבה כסף. זו גם הסיבה שעל בחירת חלון כפול מחיר שכדאי לשלם.

חלון כפול מחיר ויתרונות

באופן הבסיסי ביותר, זכוכית נועדה כדי לאפשר מעבר של אור אל תוך הבית, בו בזמן שהיא סגורה ומונעת מרוחות וחפצים זרים להיכנס פנימה. יחד עם זאת, זכוכית אינה יכולה ליצור בידוד תרמי או בידוד מרעשים. מכיוון שרוב החלונות בנויים מזכוכית אחת, כאשר מזג האוויר בחוץ יהיה קר או חם גם הטמפרטורות בתוך הבית יושפעו מכך. אותן הדין יהיה כאשר מקור חיצוני ייצור רעש חזק, אנו נרגיש אותו בעוצמה גם בתוך הבית. 

הסיבה לכך נעוצה בתכונות הטבעיות של הזכוכית או יותר נכון לומר במה שהם לא. בידוד טוב, מתרחש על ידי דבר שהוא עבה וכבד או כזה שיכול לספוג ולבלוע את הרעשים. זכוכית היא לא זה ולא זה. וכאן נכנסת למעשה טכנולוגיית החלון הכפול. אנו באופן מלאכותי, מגדילים את העובי של החלון ומכניסים בו עוד אלמנטים מבודדים.

איך זה נעשה?

רגע לפני שנעמוד על חלון כפול מחיר בשוק, נבין רגע את שיטת בנית החלון, המשפיעה גם על המחיר. חלון כפול הוא למעשה שני לוחות של זכוכית המודבקים זה צמוד לזה, בתוך מסגרת החלון העשויה אלומיניום. בד"כ, זכוכית אחת תהיה עבה מעט מהשנייה והן יהיו בעובי שבין 4 ל-6 מילימטר. בפועל, הזכוכיות אינן צמודות לחלוטין. קיים ביניהם מרווח משתנה אשר ממולא בחומר מבודד או בגז המוליך חום בצורה נמוכה.  

שיטה זו יוצרת  איזון בין הלחצים שמחוץ לזכוכית לאלו שבפנים ולמעשה יוצרת את הבידוד המבוקש. ככל שעובי הזגוגיות, כולל הרווח ביניהם יהיה גדול יותר, כך גם יגדלו יכולות הבידוד. עם זאת, עובי הזכוכיות והרווח הכוללים, תמיד יהיו מוגבלים לעובי הפרופיל של מסגרת החלון. זו גם הסיבה שחלונות כפולים פחות פופולריים בפרופילי הברזל הדקים ומצוינים עבור פרופילי האלומיניום, הניתנים לעיצוב ועיבוד נוח יותר.

חלון כפול מחיר, כמה זה יעלה לנו?

חלון כפול הוא פתרון מצוין לבעיות הבידוד התרמי ובעיות הבידוד האקוסטי ולמעשה ניתן ליישם אותה בכל סוג של חלון, גדול, קטן, חלון ציר, הזזה ואפילו בחלון ויטרינה גדולה.  אם כי, כפי שציינו, הן יבואו לידי ביטוי טוב יותר בתוך פרופיליי אלומיניום. כפי יכולות הבידוד, גם חלון כפול מחיר משתנה בהתאם לעובי הזגוגיות וכן לגודל החלון עצמו. חלון כפול סטנדרטי יעלה החל מ-700 ₪ למטר. 

לבדוק גם אטימה

חלונות כפולים יכולים כאמור להיות מותקנים עוד בשלב הבניה של הבית אך גם אם נמנעתם מכך אז או שהקבלן התקין לכם חלונות פשוטים, תוכלו להחליפם, בחלונות כפולים באופן יחסי פשוט. יחד עם זאת, כדאי להכיר בכך, שיתכן ותוכלו לשפר את מצבכם בכמה פעולות פשוטות, שלא מצריכות החלפת חלונות כלל.

בעיקר הדברים אמורים בנושא איטום מכלול החלון. במידה וישנם סדקים או שברים אטימות החלון תפגע וכך גם הבידוד. יתרה מזו, גומיות בלויות, קרועות ושחוקות, גם הן מקור להפרת הבידוד והחלפתן תשפר את הנושא באופן משמעותי. את הבדיקה יש להשלים בבחינה של אטימת וסגירת החלון בצורה מהודקת אל מסגרת החלון שבקיר. אם נכנס דרך רווח שנוצר בין החלון למסגרת רוח, הרי שהמצב התרמי יתדרדר וכך גם הבידוד האקוסטי.

אם אתם מרגישים שהחלונות שלכם אינם אטומים ומבודדים, צוות 'המרכז לעבודות אלומיניום' יגיע לביתכם ויבדוק במקצועיות ובאמינות מהי הדרך המשתלמת והטובה ביותר לשנות את המצב מן הקצה אל הקצה.

חלון אטום לרעש מחירחלון אטום לרעש מחיר

אם אתם מתגוררים בסמוך לעורק תחבורה מרכזי או רחוב ראשי בעיר גדולה, רעש לבטח מהווה בעיה משמעותית עבורכם. למרבה הצער, כל עוד החלון הפתוח לרווחה, היכולת שלכם להתמודד עם הרעש המגיע מן הרחוב היא בלתי קיימת, אבל גם כאשר החלון סגור, לא כל חלון יודע להציע לכם את רמת הבידוד האקוסטי הנדרש בכדי ליהנות משקט מוחלט וניתוק מוחלט מרעשי הרחוב. במקרה זה, תוכלו לבחור חלון מיוחד בעל רמת בידוד אקוסטי גבוהה במיוחד וכדאי לדעת כבר עכשיו כי בהזמנת חלון אטום לרעש מחיר החלון צפוי להיות יקר יותר, לעיתים באופן משמעותי, ביחס לחלון רגיל.

עשוי לעניין אתכם: חלון קיפ מחיר שתשמחו לשלם.

חלון אטום לרעש – איך בדיוק?

כשמתגוררים מעל כביש ראשי לאורך זמן רב, זה בהחלט עשוי להיראות כאילו הרעש חודר אל תוך העצמות ואין שום דרך להימנע או לברוח ממנו. אלא שבפועל, רעש הוא פשוט מאוד תזוזה של מולקולות באוויר בצורת גלי קול. כדי לאטום את חלל הבית שלכם מרעשי הרחוב, כל שאתם צריכים הוא להבטיח שמעטפת הבית שלכם יודעת לעצור את תנועת המולקולות הללו בצורה אפקטיבית, על אף העוצמה הרבה שלהן, ממש כעוצמת הרעש. כפי שאתם בטח יודעים כבר עכשיו, חלון רגיל פשוט אינו מספיק כדי להשיג את המטרה הזאת. בכדי למנוע חדירת רעש אל הדירה, יש להיעזר בחלון בעל מספר זגוגיות המותקנות זו במקביל לזו ובטכניקה ייחודית שמיועדת למקסם את הבידוד האקוסטי. בחלונות מיוחדים לאיטום מפני רעש מבוצע חישוב מאוד מדויק של מספר הזגוגיות הנדרש, עובי כל זגוגית והמרחק בין זגוגית לזגוגית, בכדי להשיג את רמת הבידוד האולטימטיבית במינימום השקעה ומשקל. לרוב נדרש חלון בעל שלוש זגוגיות עם מרווח אוויר מבודד ביניהן. עובי הזגוגיות יכול לנוע בטווח של מספר מ"מ לזגוגית וכך גם המרחק ביניהן.

מן הסתם, חלון כזה עולה גם יותר

אחרי שתיארנו לכם את ההיבט הטכני של חלון המיועד לאיטום מרעש, די ברור מדוע בהזמנת חלון אטום לרעש מחיר החלון צפוי להיות יקר יותר מאשר חלון רגיל. עלות החלון נגזרת לא רק מריבוי הזגוגיות, עוביין והטכניקה המיוחדת בה הן צריכות להיות מסודרות, אלא גם מהגדלת נפח המסגרת והצורך בשימוש בפרופילים מיוחדים וחזקים, שיחזיקו את משקל החלון הכבד מבלי לחוות שחיקה ודפורמציות לאורך זמן. יחד עם זאת ואחרי שאמרנו את זה, בהזמנת חלון אטום לרעש מחיר החלון אמור להיות גבוה יותר ביחס לחלון רגיל, אבל לא ביחס לדירה כולה. על אף הידיעה שיהיה עליכם לשלם יותר על החלון שלכם, אתם עדיין רוצים לגשת למשימה עם המחשבה להוזיל עלויות עד כמה שניתן, מבלי לפגוע כמובן באפקטיביות איטום הרעשים של החלון.

לעניין זה חשוב לומר את הדבר הבא: בחיפוש אחר ההצעה הזולה ביותר, אתם עשויים להיתקל בהצעות זולות במיוחד, שחורגות לגמרי מהטווח הממוצע. במקרה כזה, אתם יכולים להיות די בטוחים שהחלון שאתם מזמינים יהיה אולי זול, אבל הוא לא יאטום את הרעש. אם אתם באמת רוצים שקט מוחלט בתוך הבית שלכם, מומלץ להשקיע את המשאבים הנדרשים לשם כך מתוך הבנה שאיטום רעשים אכן דורש השקעה בחומרים, בטכנולוגיה ובידע מקצועי. מכל הסיבות האלה, בבחירת חלון אטום לרעש מחיר לחלוטין לא אמור להיות הפרמטר היחידי ואפילו לא המרכזי שעל בסיסו אתם מקבלים את ההחלטה. תחילה חשוב לוודא שאתם מזמינים חלון שאכן אטום לרעש וגם מקבלים על כך התחייבות בכתב עם פירוט של הנמכת הרעש בדציבלים ורק לאחר מכן, אפשר לחפש את האופציה הזולה ביותר בין האופציות הרלוונטיות. 

חלונות מבודדי רעשחלונות מבודדי רעש

באורח החיים המודרני פעמים רבות אנו סובלים מרעש, בעיקר אם אנחנו מנהלים את חיינו בסביבה עירונית סואנת. רעש יכול להיות מטרד של ממש, מחקרים הוכיחו שמטרד הרעש יכול להשפיע על שינה, בעיות זיכרון, תחושות לחץ ומצב נפשי. פעמים רבות, מגורים באזור עירוני לצד תחנות אוטובוס, מרכזים מסחריים, כבישים סואנים ועוד, עלולים להכניס את הרעש אלינו הביתה. למעשה, גם אם אנחנו גרים במושב, בכפר או במקום יחסית שקט, לא פעם אנחנו סובלים מרעשים. אלו יכולים להיות רעשים של יונים טורדניות, רעשים של שיפוצים מהשכנה ליד ועוד סוגים שונים של רעשים שפוגעים באיכות חיינו ומפריעים למנוחתנו הבסיסית ביותר. 

זו תחושה מאד לא נעימה לקום בבוקר לרעש של אוטובוס עוצר בתחנה או משאית זבל. יש אנשים שמאד רגישים לרעש, ורעש עלול לפגוע פגיעה ממשית באיכות החיים שלהם. הרעשים האלו עלולים להיכנס אלינו הביתה ממבחר סיבות, נפרט על הסיבות והפתרונות להתמודדות עם רעש.

מה עלול לגרום לרעש להיכנס אלינו הביתה?

  • קירות דקים – אם אתם גרים בדירה עם קירות שאינם מספיק מסיביים, יתכן ורעשי הרחוב והבניין נכנסים אליכם לקירות. קירות בטון לדוגמה סופגים יותר רעש מאשר קירות גבס ללא בידוד. ככל שהקיר יותר מסיבי הוא סופג יותר את הרעש.
  • כיוון החדר – לעיתים החדר שבו אנחנו ישנים והכי רגישים לרעש הוא חדר שפונה דווקא לאזורים הרועשים ברחוב
  • תקרה ושכנים מלמעלה – מכירים את זה שאתם שומעים כל רעש של רהיט שזז, כדור מקפץ או נעלי עקבים מהשכנים למעלה? לעיתים הרעש שהכי מטריד אותנו מגיע דווקא מהשכנים מעלינו. עקרונית, אם התקרה תהיה עשויה מבטון בדומה לקירות גם היא תספוג טוב יותר את הרעש, אבל אם הרעש הוא מצב נתון אפשר לבקש מהשכנים להניח שטיח שיספוג מעט את הרעשים.
  • חלונות שאינם מבודדי רעש – אם חלונות הבית שלכם עשויים מזכוכית רגילה שאינה מבודדת רעש, יתכן מאד שהרעש נכנס הביתה דווקא משם. כמו כן, אם מסגרת החלון אינה אטומה, זהו מקור נוסף לכניסתו של רעש. זהו אחד הנושאים שיותר קל לפתור, שכן אין לנו שליטה על השכנים או על קירות הבניין הקיימים, אבל אפשר לבחור להתקין חלונות נגד רעש. חלונות אלה ישנו לגמרי את איכות החיים שלכם ויספקו לכם הגנה מקסימלית בפני רעשים שמגיעים מבחוץ. קראו עוד על : איטום חלון רעש

 

איזה סוגי חלונות מבודדי רעש יש ומה המחיר?


חלונות מבודדי רעש הם למעשה חלונות רגילים למראה שהזכוכית שלהם והמסגרת שלהם נועדו לבודד רעש מבחוץ. זו יכולה להיות זכוכית עבה במיוחד או זכוכית כפולה מסוגים שונים, כשחשוב שמסגרת החלון תהיה אטומה. המחיר נקבע לרוב לפי מ"ר והוא נע בין כ-1,000 ₪ לחלון בגודל זה ועד 2,500 ₪, בהתאם לסוג החלון, המסגרת, הזכוכית ועוד.

חלון מבודד רעשחלון מבודד רעש

אם אתם מתגוררים באזור רועש או סובלים מרגישות לרעשים – כדאי שתדעו שיש פתרון. עם חלונות מבודדים מפני רעשים תצליחו להשאיר את כל רעשי הסביבה בחוץ. כיום כאשר קיימת אופציה להתקנת חלון מבודד רעש אין כל סיבה לאפשר לרעשי הסביבה לפגוע באיכות החיים שלכם. עם החלון הנכון הבית שלכם יישאר שקט גם אם אתם מתגוררים ליד כביש סואן, בית ספר או בית קפה עמוס. מעוניינים להתקין חלון מבודד רעש ולא בטוחים איך מתחילים? הגעתם למקום הנכון! תמצאו כאן את כל המידע הדרוש להזמנה מהירה של חלון מתאים. 

מה ההבדל בין חלון מבודד רעש לבין חלון רגיל?

זכוכית סטנדרטית (הזכוכית שמתקינים בחלונות רגילים) היא חומר קל ונוקשה שאינו ידוע ביכולת טובה לבידוד מפני רעשים. חלונות רגילים עם שכבה אחת של זכוכית אינם מיועדים לבידוד מפני רעשים ולא כדאי לבחור בהם בעבור בתי מגורים שממוקמים בקרבת כבישים סואנים או מקורות רעש אחרים. חלון מבודד רעש הוא חלון שכולל בראש ובראשונה זכוכית עבה יותר או כפולה. אל אותה זכוכית מבודדת מצטרפת גם מסגרת חלון אקוסטית לשיפור יכולת הבידוד של החלון.

איזו זכוכית מצליחה לבודד רעשים טוב יותר?

אם מדובר בחלון שמותקנת בו רק שכבה אחת של זכוכית כדאי לבחור בזכוכית העבה ביותר. במידת האפשר כדאי יהיה להתקין זכוכית רב שכבתית או זכוכית מבודדת. קיימים היום משטחי זכוכית שתוכננו במיוחד לבידוד מפני רעשים. ככל שהזכוכית שבחרתם יותר עבה ואיכותית כך כושר בידוד הרעשים יהיה טוב יותר. אל תתפשרו על פחות ממגורים בבית שקט ורגוע. חשוב להדגיש שנדרשת התאמה בין העובי של הזכוכית לבין מסגרת החלון.

איזו מסגרת חלון אוטמת רעשים?

רמת האטימות של מסגרת החלון משפיעה על יכולת הבידוד. מסגרת חלון אטומה שאינה מאפשרת חדירת אוויר תשאיר גם את הרעשים מחוץ לבית. כך למשל, חלונות הזזה שידועים ברמת אטימות נמוכה, אינם מבודדים רעשים. חלונות ציר יהיו אופציה טובה יותר בעבור חדרים בהם נדרש בידוד מפני רעש. אם תרצו לשפר את כושר בידוד הרעשים בחלונות הקיימים בבית תוכלו להוסיף אטמי גומי או אטמים אחרים אל מסגרת החלון. כדאי להתייעץ עם איש מקצוע ולבחון אפשרות של שיפור בידוד הרעשים בחלון הקיים מול התקנת חלון מבודד רעש חדש. 

אלו חלונות מבודדים רעשים הכי טוב?

חלון מבודד רעש הוא בראש ובראשונה חלון שמתבסס על חומרי גלם איכותיים, תכנון נכון והתקנה מקצועית. על איש המקצוע להבין את הבסיס המדעי ולדעת מדוע חשוב לאפשר לגלי הקול "להישבר" על שטח החלון. על חלון מבודד רעש להיות אטום הרמטית מפני גלי קול, רוחות, מים וכן הלאה. לכן, נשתמש בחומרי גלם שמסוגלים לאטום היטב את מפתח החלון. דגש נוסף נשים על התקנה מקצועית שמתבססת על מידות מדויקות. על החלון לאטום באופן מלא את מפתח החלון. 

מה אתם צריכים לעשות בשביל להשאיר את הרעש בחוץ?

התקנת חלונות היא מקצוע לכל דבר. הקפידו לרכוש את החלונות שלכם מול אנשי מקצוע בעלי ניסיון ותגלו קולקציות של חלונות מרהיבים ואטומים לרעש. הסוד לאיטום הרעשים הוא חומרי גלם איכותיים, התקנה מקצועית, מסגרות אטומות, גומיות ואטמים. על כל חומרי הגלם להיות האיכותיים ביותר ללא פשרות ברמת הגימור. חלון מבודד רעש ימנע גם בריחה של חום. 

בהשוואה לחלונות רגילים, חלונות שמתוכננים לבידוד רעשים מצליחים לבודד רעש ברמה גבוהה (הפחתת רמת הרעש עד רמה של 95%). ניתן להזמין חלונות מבודדים רעשים עם פרופיל אלומיניום ופרופיל ברזל.

 

מחירון תריסים התקנה ותיקון עבור תריסי הזזה

התקנה/תיקוןמחיר טווח תחתוןמחיר טווח עליוןהערות
מחיר של תיקון תריסי גלילה בשל תקלה בקפיץ, החלפה של הקפיץ. 260 ש“ח480 ש“ח
מחיר החלפה של רצועות בתריסים חשמליים 340 ש“ח490 ש“ח
מחיר החלפת שלבים בתריסים רגילים, תריסי הזזה 320 ש“ח440 ש“חמחיר להחלפת תריס אחד, כל תריס נוסף תוספת של 20-30 ש“ח.
מחיר החלפת שלבים לתריסים מסוג רפפות 340 ש“ח460 ש“חמחיר להחלפת שלב אחד, כל תריס נוסף, תוספת של 50-60 ש“ח.
מחיר החלפת תופסנים 320 ש“ח420 ש“חהמחיר הוא לזוג כולל העבודה עצמה.
מחיר החלפת ידיות למנוף 280 ש“ח430 ש“ח
מחיר החלפת גלגלים בשילוב בדיקה של המסילה320 ש“ח470 ש“ח
מחיר החלפת מסילה 400 ש“ח550 ש“חהמחיר עבור זוג מסילות

מחירון תריסים התקנה ותיקון עבור תריסי גלילה ידניים

התקנה/תיקוןמחירון טווח תחתוןמחירון טווח עליוןהערות
מחיר החלפה של הרצועה בתריס.380 ש“ח580 ש“חהעדיפו רצועת ניילון עם רמת עמידות טובה. המחיר של ההחלפה, אמור לכלול את השירות וגם את הרצועה עצמה.
מחיר תיקון של תריסי גלילה ידניים שנתקעו.380 ש“ח580 ש“חהמחיר משתנה והוא תלוי בסיבה להיווצרות התקלה.
מחיר תיקון מנגנון תריס גלילה. 380 ש“ח550 ש“חהמחיר הסופי ייקבע לפי המנגנון שייבחר, כלומר בהתאם לסוג שלו.
מחיר התקנה של מנגנון כוח לתריס גלילה440 ש“ח800 ש“חמתאים רק עבור תריסים מסיביים, לא להחלפה לתריסים חשמליים.
מחיר הוספת מעצור120 ש“ח170 ש“חהמחיר לא כולל את עלות הביקור של הטכנאי.
מחיר החלפה שך קפיץ בתריס גלילה380 ש“ח520 ש“חהמחיר הסופי ייקבע לפי סוג הקפיץ אותו יש להחליף.
מחיר החלפת שלב בתריס גלילה. 380 ש“ח650 ש“חהשירות כולל בדיקה של השלבים כדי לזהות מה תקול ומה דורש החלפה.
מחיר שדרוג תריס גלילה לתריס חשמלי 650 ש“ח1,800 ש“חהמחיר הוא למ“ר.

מחירון תריסים התקנה ותיקון עבור תריסים חשמליים

התקנה/תיקוןמחירון טווח תחתוןמחירון טווח עליוןהערות
מחיר החלפת שלב בתריסים חשמליים380 ש“ח620 ש“חהמחיר הוא עבור שלב אחד בתריס, כל החלפה נוספת של שלב בעלות 80-220 ש“ח
מחיר תיקון תריסים חשמליים תקועים 430 ש“ח880 ש“חהמחיר משתנה ותלוי ברובי במיקום שבו התריס נתקע
מחיר החלפה של מתג הפעלה בתריס חשמלי 380 ש“ח550 ש“ח
מחיר תיקון תקלה הנוצרת כתוצאה מנתק בין השלבים 380 ש“ח580 ש“חהתיקון אמור לכלול גם כיוון של המנוע
מחיר תיקון רצועות בתריס חשמלי 440 ש“ח560 ש“חתפקיד הרצועות הוא לדאוג שהתריס לא יפול
מחיר תיקון/כיוון מנוע תקול בתריס חשמלי 440 ש“ח560 ש“ח
מחיר התקנת שעון שבת בתריס חשמלי440 ש“ח800 ש“ח
מחיר התקנת מנוע עם מנואלה בתריס חשמלי700 ש“ח1,800 ש“ח
מחיר מנוע תריס חשמלי המכיל שלבים מוקצפים700 ש“ח1,900 ש“חמחיר הסופי יקבע לפי משקל התריס שמנוע צריך להרים
מחיר מנוע עם שלבים עשויים אלומיניום מסוג משוך לתריס חחשמלי800 ש“ח2,200 ש“חהמחיר של המנוע אמור לכלול בתוכו גם את מחיר העבודה

התקנה או תיקון של תריסים לפי הסוג שלהם מחירון

עלות התקנהטווח תחתוןטווח עליוןמחירון
מחיר התקנה של תריסי הזזה380 ש“ח900 ש“חלכל תריס יש מחיר מעט שונה לפי גודל המפתח וגם על פי סוג השלבים שבוחרים
מחיר התקנה תריסי ציר380 ש“ח1,200 ש“חהמחיר הוא למטר רבוע. ניתן לבחור בין שלבים עשויים פלסטיק או שלבים עשויים אלומיניום
מחיר התקנה תריסי גלילה מסוג ידני600 ש“ח1,500 ש“חהמחיר שנקבע הוא למ“ר בשילוב רצועה קפיץ ומערכת מנגנונית
מחיר התקנה תריסים מסוג חשמלי700 ש“ח2,200 ש“חהמחיר שנקבע הוא למ“ר והוא כולל את הארגז ואת המנוע. המחיר הסופי נקבע לפי סוג השלבים שבוחרים
מחיר התקנה תריסים בממ“ד700 ש“ח1,400 ש“חהמחיר של התריסים הוא למטר רבוע וההתקנה חייבת להתבצע על פי התקנים העדכניים שמוציאים בהנחיות מטעם פיקוד העורך
מחירים התקנת תריסים מסוג אור 700 ש“ח2,200 ש“חהמחיר הוא למ“ר

עלויות ומחירים לשלבים עבור תריסי גלילה

מחיר מוצרטווח תחתוןטווח עליוןהערות
מחיר שלבים אלומיניום מסוג מוקצף400 למ“ר800 ש“חמדובר בשלבים דקים באופן יחסי שמטרתם לבודד בצורה טובה יותר
מחיר שלבים אלומיניום מסוג משוך700 ש“ח1,100 ש“חהשלבים עשויים מסגסוגת של אלומיניום עבה במיוחד ונחשבים לעמידים וחזקים מאוד
מחיר שלבים מסוג אור 800 ש“ח1,300 ש“חשלבים המאפשרים שליטה מלאה באור ובאוויר שנכנסים אל תוך החלל

עלויות ומחירים עבור החלפת תריסים

עלות החלפה לפי סוג התריסיםטווח תחתוןטווח עליוןהערות
מחיר החלפת תריס עם שלבים מסוג פלסטיק 380 ש“ח900 ש“חהמחיר מושפע מהסוג פלסטיק.
מחיר החלפת תריס צירים עם שלבים של אלומיניום480 ש“ח1,400 ש“ח
מחיר החלפת תריסי הזזה עם שלבים עשויים פלסטיק430 ש“ח1,400 ש“חלא מתאים לצד עם שמש מרובה
מחיר החלפת תריסי הזזה עם שלבים עשויים אלומיניום480 ש“ח1,400 ש“ח
מחירת החלפת תריסי גלילה עם פלסטיק - ידני380 ש“ח1,400 ש“חהמחיר קשור לגודל של התריס ולסוג התריסים החדשים
מחיר החלפת תריסי אלומיניום - ידני430 ש“ח1,100 ש“חהמחיר הוא למ“ר
מחיר החלפת תריסים חשמליים מסוג גלילה עם שלבים מפלסטיק430 ש“ח1,300 ש“חהמחיר הוא למ“ר
מחיר החלפת תריסים חשמליים עם שלבים מאלומיניום500 ש“ח1,500 ש“חהמחיר נקבע לפי המנוע

תריסים התקנה ותיקון מחירון ועלויות

סוג התריססוג השלביםסוג התיקון טווח מחירים
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 350-1,000 ש“ח
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים350-900 ש“ח
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 280-1,110 ש“ח
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים280-1,300 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 350-1,000 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים280-1,000 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 280-1,300 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים280-1,400 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 300-1000 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים300-1,100 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 500-800 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים600-700 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 220-700 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים300-700 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 380-900 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים380-900 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 380-880 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים380-880 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 380-1,250 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים380-1,400 ש“ח

להלן מחירון ועלויות של תיקון תריסים

סוג תיקון לפי תקלהסוג התריס אותו יש לתקןטווח מחירים לתיקון
תקלה בארגז התריס גלילה180-320 ש“ח
תקלה בארגז התריס הזזה320-370 ש“ח
תקלה בארגז התריס צירים280-400 ש“ח
תקלה במנוע החשמלי של התריסגלילה280-1,100 ש“ח
תקלה במנוע החשמלי של התריסהזזה280-950 ש“ח
תקלה במנוע החשמלי של התריסצירים340-890 ש“ח
תקלה בשלבים של התריסים או בשלב אחרגלילה240-460 ש“ח
תקלה בשלבים של התריסים או בשלב אחרהזזה140-320 ש“ח
תקלה בשלבים של התריסים או בשלב אחרצירים140-320 ש“ח
תקלה ברצועות התריסיםגלילה160-370 שח
תקלה ברצועות התריסיםהזזה180-270 ש“ח
תקלה ברצועות התריסיםצירים180-780 ש“ח

להלן מחירון ועלויות של התקנת חלונות אלומיניום

סוג החלון וגודל סגנון פתיחהטווח מחירים
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 80X80ציר500-1,200 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 80X80הזזה על מסילות400-1,500 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 80X80הזזה בכיס לתוך הקיר400-2,200 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 100X100ציר740-1,600 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 100X100הזזה על מסילות400-2,200 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 100X100הזזה בכיס לתוך הקיר400-1,600 ש“ח
חלונות אלומיניום כפולים עם שתי כנפיים גודל 100X100ציר700-2,500 ש“ח
חלונות אלומיניום כפולים עם שתי כנפיים גודל 100X100הזזה על מסילות600-2,500 ש“ח
חלונות אלומיניום כפולים עם שתי כנפיים גודל 100X100הזזה בכיס לתוך הקיר700-2,500 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג קיפ 60X100ציר500-900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג קיפ 60X100הזזה על מסילות400-900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג קיפ 60X100הזזה בכיס לתוך הקיר600-900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג דריי קיפ 100X100ציר900-1,900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג דריי קיפ 100X100הזזה על מסילות1,100-1,700 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג דריי קיפ 100X100הזזה בכיס לתוך הקיר1,000-1,200 ש“ל

מחירון ועלויות התקנה של חלונות

סוג החלוןפרופילטווח מחירים
הזזהבלגי עשוי אלומיניום180-1,700 ש“ח
הזזהבלגי עשוי ברזל400-1,200 ש“ח
הזזהאלומיניום קלאסי500-1,800 ש“ח
הזזהאלומיניום בשילוב עץ700-900 ש“ח
הזזהפרופיל עשוי עץ מלא700-4,500 ש“ח
קיפבלגי עשוי אלומיניום70-1,200 ש“ח
קיפבלגי עשוי ברזל400-1,200 ש“ח
קיפאלומיניום קלאסי300-1,300 ש“ח
קיפאלומיניום בשילוב עץ500-3,500 ש“ח
קיפפרופיל עשוי עץ מלא300-2,700 ש“ח
דריי קיפבלגי עשוי אלומיניום
דריי קיפבלגי עשוי ברזל180-2,300 ש“ח
דריי קיפאלומיניום קלאסי1,000-1,200 ש“ח
דריי קיפאלומיניום בשילוב עץ600-2,000 ש“ח
דריי קיפפרופיל עשוי עץ מלא600-3,200 ש“ח
כיסבלגי עשוי אלומיניום450-3,200 ש“ח
כיסבלגי עשוי ברזל1,400-1,600 ש“ח
כיסאלומיניום קלאסי700-2,500 ש“ח
כיסאלומיניום בשילוב עץ1,200-1,600 ש“ח
כיספרופיל עשוי עץ מלא1,300-1,600 ש“ח
צירבלגי עשוי אלומיניום700-1,700 ש“ח
צירבלגי עשוי ברזל1,000-1,200 ש“ח
ציראלומיניום קלאסי500-1,600 ש“ח
ציראלומיניום בשילוב עץ500-800 ש“ח
צירפרופיל עשוי עץ מלא600-700 ש“ח

להלן עלויות ומחירון של תיקון חלונות לפי סוג התיקון5.xlsx

סוגי תיקוניםטווח מחירים
אטם זיגוג אטם מרכזי תקול180-400 ש“ח
סרגל זיגוג תקול180-400 ש“ח
הלבשת חלון140-360 ש“ח
חלונות הזזה גלגלים תקולים140-460 ש“ח
צירים חלונות תקולים220-370 ש“ח
תיקון נזילות בעקבות בעיות איטום180-370 ש“ח
החלפה של מסילות280-600 ש“ח

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה?

אזור צפון

אזור השרון

אזור מרכז

אזור דרום

אזור ירושלים מודיעין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!