תריס חשמלי חיצוני מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תריס חשמלי חיצוני מחירכאשר אנו מדברים על תריס חשמלי חיצוני, הנתון עליו יש לשים דגש הוא למעשה ארגז התריס החשמלי שם נמצא המנוע ומערכת גלילת השלבים של תריס חשמלי חיצוני. בדרך כלל נפגוש תריסים חשמליים במקומות פתוחים כמו מרפסות, גגות, כניסות לבתים, חלונות ועוד… ארגז תריס חשמלי חיצוני הינו בטוח בכל תנאי מזג האוויר, אך יש לדעת לבחור נכון את הדגם הרצוי בהתאם לבית שלכם.

 

תריס חשמלי חיצוני מחיר – דגשים

הדגש הראשון עליו אנו רוצים לשים את האצבע הוא עניין המחיר, עצם העובדה שמדובר על תריס חשמלי אין זה אומר שההשקעה שלכם היא גבוהה מכל השקעה אחרת. אם נדייק בפרטים, המחיר של העבודה והמוצר עצמו יהיו גבוהים מאשר תריסים ידניים לדוגמא, אך כאשר אנו מתבוננים בקו אופקי יותר ניתן לראות כי תריס חשמלי הוא השקעה לטווח ארוך. תחילה יש לכם אחריות של בין 5 עד 7 שנים, דבר שני הבלאי של תריסים חשמליים נמוך בהרבה מיתר הדגמים. 

אופן הגלילה של תריסים ידניים פוגם באיכות המוצר, הסבירות לתקלות הרבה יותר גבוהה שם ולכן גם אם נעשתה התקנה חיצונית, תריסים ידניים יראו יותר תקלות.

הדגש השני הוא בחירת החברה אשר תתקין לכם את הארגז החיצוני. מדובר על מוצר יקר ערך, כבד ונדרשת מורכבות רבה להתקנת המוצר באופן תקין. ההתקנה מתבצעת על תשתיות הבית, על חלון או כניסת למרפסת. עליכם לבחור בעל מקצוע אשר אתם יכולים לסמוך על העבודה שלו, מדובר גם על עניין בטיחותי שיש לוודא היטב לפני ביצוע העבודה את עמידות תשתיות הבית, והאם ניתן בכלל לבחור בתריס חשמלי. לכן, הדגש השני הוא על בחירת החברה, זהו השלב בו אתם חייבים להשקיע הכי הרבה זמן ומחשבה.

 

תריס חשמלי חיצוני מחיר – סוגים

ישנם שלושה סוגים של תריסים חשמליים חיצוניים, לכל תריס יש את היתרונות שלו ואת המקומות בהם היתרונות שלו יותר באים לידי ביטוי. שני הסוגים הראשונים שנציין זה עתה הם הדגמים הפופולריים יותר והנחשבים יותר: תריס שלב משוך ותריס שלב משוך אור. שני הסוגים עשויים אלומיניום ונחשבים לבטיחותיים מאוד, עמידים ויקרים מאשר הסוג השלישי. ההבדל ביניהם בה לידי ביטוי בעיקר במרווחים בין השלבים, האפשרות של כניסת אור. עם זאת, תריס שלב משוך נחשב מבחינת ההגנה כנגד פורצים ליותר בטוח ואף מוכר כסורג בחלק מהחברות. 

הסוג השלישי הוא תריס שלב מוקצף, מדובר גם על דגם עשוי אלומיניום, אך אלומיניום דק ובתוכו פוליאוריטן מוקצף. דגם זה נחשב לזול יותר ועלותו נעה בין 400 ועד 600 שקלים עבור מ"ר. הסיבה לעלות הנמוכה היא מכיוון שתריס זה נחשב לפחות עמיד ולרוב גם תריס זה אינו מומלץ עבור מרפסות ובתים פרטיים, אלא עבור חלונות בלבד. דגם זה מאוד קל מבחינת משקלו, וגם יותר קל לפריצה. 

תריס חשמלי חיצוני מחיר – ארגז תריס חיצוני

אם בעצם ללקוח יש אפשרות בחירה בין ארגז חשמלי חיצוני ובין ארגז חשמלי פנימי, הבחירה בין האפשרויות גם היא משפיעה על המחיר. שימו לב, ארגז חשמלי חיצוני נחשב לסטנדרט מבחינת הטכנאים ואף לזול מבין האופציות. אם אתם מעוניינים שהארגז של התריס החשמלי יהיה בתוך הבית יהיה עליכם לשלם יותר. עוד נתון אשר משפיע על המחיר הוא מורכבות העבודה, הגישה אל החלונות משתנה מבית לבית, במקום בו הגישה לחלונות הינה בעלת סיכון עבודה או מורכבת יותר יהיה עליכם לשלם עבור כך. 

עשוי לעניין אתכם: תריס חשמלי חיצוני מחיר.

תריס חשמלי חיצוני מחיר – מסקנות

בסופו של דבר יש אל תריס חשמלי חיצוני מחיר משתנה. המחיר משתנה בהתאם למספר פרמטרים שונים אשר הדגשנו לאורך המאמר, הראשון הוא החברה אותה אתם בוחרים, המקצועיות והניסיון שלה. לאחר מכן תשתיות הבית שלכם ומורכבות העבודה. כעת יהיה עליכם לבחור בין שלושת סוגי התריסים הקיימים בשוק, לכל סוג יש את המחיר שלו ואת היתרונות שלו. לבסוף, הבחירה שלכם בהתקנה של ארגז תריס חשמלי חיצוני או פנימי גם היא משפיעה על המחיר הסופי של העבודה, וכמובן גם הגישה אל המקום בו תרצו להתקין את התריס החשמלי. אמנם זה נשמע כמו תהליך מסובך, אך ברגע בו בחרתם נכונה את החברה המבצעת התהליך יהיה הרבה יותר מהיר ופשוט. 

תריס אור מחיר שעושה אור בעיניים תריס אור מחיר

תריסים חשמליים, נושאים על גבם סטריאוטיפ של מוצר יקר, המיועד רק לעשירים. המציאות היא אחרת לגמרי. תריסים חשמליים, נמצאים ומותקנים היום אצל רבים כסטנדרט בבתים החדשים. יתרה מכך, אומנם ישנה עלות גבוהה בעת ההתקנה הראשונית אך היא חד פעמית ובטווח הארוך חסכונית יותר מכל פתרון הצללה אחר.

תריס חשמלי אינו נוטה להתקלקל או להישבר בקלות כמו תריסי הגלילה הידניים או תריסי הפלסטיק, מסייע בהפחתת העלויות בבית, ביחוד בתחום החשמל, פשוט לשימוש ותחזוקה ומקנה תחושת ביטחון מפני פריצות וכד'. לתריס החשמלי הפופולארי ביותר כיום, תריס אור מחיר נוח מאוד ההופך למשתלם עם משקללים את כלל היתרונות.

מהו תריס אור?

בניגוד לתריס רגיל או אפילו תריס חשמלי רגיל, המציגים רק 2 אופציות: פתוח וסגור, תריס אור מציג גם אפשרות שלישית של מצב ביניים, בו רוב התריס נותר סגור אך עדיין מתאפשרת כניסת אוויר וכניסת קרני השמש. דבר זה מתאפשר אודות לחרכים או מרווחים בין שלבי התריס, אשר ניתן לכוון  בצורה קלה וחשמלית את מידת הפתיחה שלהם, לפי רצונכם ובחירתכם.

ניתן למצוא תריסי אור עם פתיחה ידנית אך הם הולכים ונעלמים מן העולם, בעיקר בגלל העובדה שהם נוטים להתקלקל ולהיתקע ובשל העובדה כי הם דורשים מאמץ פיזי כדי לפתוח אותם, בייחוד כאשר מדובר על תריסים במפתחים גדולים. כיום, אנו חיים בעולם של נוחות ותחכום ותריסי אור חשמליים, מאפשרים לכל אחד, מקטן ועד זקן לפתוח את התריס בקלות ובבטחה, בלחיצת כפתור פשוטה. זה גם מה שהופך את תריס אור מחיר למשתלם.

ראו גם: חלון עם תריס פנימי מחיר ויתרונות.

תריסי אור מחיר ומשתנים נוספים.

כמו תריסים חשמליים אחרים, גם תריסי אור, מתומחרים על פי מספר פרמטרים. בראש ובראשונה ישנו גודל החלון או המפתח. התמחור לוקח בחשבון את האלומיניום הנדרש לביצוע התריס והוא מתומחר לפי מטר מרובע. גם לכמות ההתקנות הנדרשת משמעות רבה.

ישנן נקודות נוספות שיש לשים אליהם לב בכל הנוגע להשפעות על המחיר ובכלל זה נושא המנוע. לפתיחת תריס חשמלי, רגיל או תריס אור, יש צורך במערכת מנוע חשמלית, שתוכל להרים ולהוריד אותו בקלות ובבטחה ושלא תשחק, תתבלה ותיהרס מוקדם. כמובן, שמנועים הנחשבים לאמינים ואיכותיים יותר- יעלו הרבה יותר, אך למרות זאת לא כדאי להתפשר בנקודה זו. נתון אובייקטיבי יותר הקשור למנוע ואינו נתון לבחירתנו, הוא גודל המנוע. שכן ככל שהתריס גדול יותר או כבד יותר, דרוש כח חזק יותר למנוע, אחרת התריס לא יעלה באיזון, יתקע בסופו של דבר ויגרום לקלקול במנוע.

מיקום ההתקנה ונגישות

עוד, תריס אור מחיר המושפע מנתונים נוספים, כדוגמת מיקום הארגז אליו נכנסים שלבי התריס כשהם מגולגלים מעלה. ישנם כמה אופציות, כשהבולטת והנפוצה שבהם היא גלילת התריס לתוך ארגז עליון היושב מחוץ לבית. שיטה זו נחשבת לזולה ביותר ולכן גם לפופולארית ביותר. יחד עם זאת, היא גם נחשבת להכי פחות אסתטית ועיצובית. הפתרון השני הוא ארגז פנימי, הנראה כחלק מן החלון, נבנה מחומרים זהים ויושב בתוך הבית. שיטה זו נחשבת כבר ליותר נכונה מבחינה עיצובית וגם מאפשרת תחזוקה פשוטה יותר. השיטה השלישית, היא בניה מראש של מגרעת גדולה עבור הארגז בקיר עצמו וביצוע עבודות גבס, כדי להסתירו מן העין לחלוטין. שיטה זו היא היקרה ביותר ודורשת עבודות בינוי שונות.

 זו גם הנקודה לציין את רמת הנגישות, הדרושה להצבת הארגז. במידה ויש לכם מרפסת עליה יוכל המתקין לעמוד בבטחה משמעות גדולה על המחיר לעומת אם יידרש לעמוד ולהתקין ארגז חוץ, בין שמים לארץ. בתוך כך, חשוב לציין, כי אנו עוסקים בעבודות הקשורות לאלומיניום אך לעיתים תצטרכו להשקיע כספים נוספים בעבודות חשמל ואחרים.

'המרכז לחלונות אלומיניום' הינה חברת ייצור והתקנת חלונות אלומיניום ומומחית בתריסים חשמליים, בכלל ובתריסי אור, בפרט. נשמח להציע לך על תריסי אור מחיר נוח ורמה מקצועית גבוהה ובלתי מתפשרת.

עלות תריס חשמליהמהפכה הגדולה של הבית החכם, המקל על אורח החיים של היושבים בו, הפכה לטרנד הלוהט של השנים האחרונות. בין אם זה יכולת תקשורת עם מערכות החשמל בקלות, שליטה במיזוג האוויר מרחוק, הפעלת מכשירים ביתיים בצורה שחוסכת באנרגיה ועוד. אבל כשאנחנו מדברים על בית חכם, אנחנו בעיקר על דברים מתוחכמים מאוד, כאשר בפועל, אנחנו יכולים לצייד פריטים בסיסים רבים אחרים, בטכנולוגיה חכמה ומודרנית, המיטיבה את תפקודם. כזהו התריס החשמלי.

נכון שכיום ברבים מן הבתים ניתן למצוא תריסים חשמליים ורבים נהנים מיתרונותיהם, אך רבים אחרים עדיין מפחדים לרכוש תריסים חשמליים לחלונות וליציאות מהבית לחוץ. הם מתבססים על פחדים הנובעים מתדמית רעה שהייתה בעבר לתריסים אלו וכן בגלל עלות תריס חשמלי שהייתה גבוהה מאוד. בפועל, הטכנולוגיה היום של התריסים החשמליים הופכת את התריס ליעיל, עמיד ובעל יתרונות רבים, וכן מציגה עלות תריס חשמלי נוחה בהרבה.

היתרונות של תריס חשמלי

רגע לפני שנדבר על עלות תריס חשמלי, ראוי שנציין את היתרונות הבולטים של תריס זה. תריס חשמלי איכותי, המיוצר ומורכב על ידי חברת אלומיניום מקצועית ואמינה, ובאמצעות פרופיליי אלומיניום איכותיים, מספק לבית שלנו סיוע מהותי בכל הנוגע לבידוד תרמי ובידוד אקוסטי מפני רעשים חיצוניים. 

בנוסף, עונה התריס החשמלי גם על סוגיית הפרטיות שלנו, שיכולה להיפגע על ידי מבטים מבחוץ, בייחוד במפתחים גדולים כמו חלונות במטבח, יציאות למרפסת וכד'. את התריס החשמלי, ניתן לסגור גם כמחציתו, לאפשר זרימת אוויר ועדיין לא להרגיש חשופים. בתריסים חשמליים, המכונים גם תריסי אור, ניתן לסגור גם את כל התריס לחלוטין ועדיין לזכות לאוויר ואור, הנכנסים מבעד לפתחים הקטנים. חשוב לציין, כי תריס חשמלי, משמש גם כמגן על הבית. קשה לפרוץ אותו והוא מהווה גם סוג של סורג, במקרים רבים.

תריסים חשמליים

עלות תריס חשמלי לא על חשבון איכות

תריס חשמלי יכול להיות פתרון מצוין לבית, אם הוא מרוכב ומיוצר בצורה מקצועית. במידה ודברים אינם נעשים כמו שצריך או לא מבוצעים באמצעות חברת אלומיניום מיומנת ומנוסה, אזי בהחלט יכולים להיות בעיות. מכאן גם נובעת החשיבות בבחינה מדוקדקת של חברת האלומיניום איתם תתקשרו. במקרה זה עלות תריס חשמלי, גם אם תהיה גבוהה במעט – תשתלם לכם בהמשך.

הדברים נכונים גם כלפי המנוע של התריס. מנוע שאינו איכותי, הוא מנגנון חשמלי שיכול להתקלקל או לא לעמוד בעומס המופעל עליו של התריס הכבד ולאצת מאיזון.  במידה והחומר עצמו והפרופילים לא יהיו מאיכות גבוהה, עלולים להיווצר שברים וסדקים-  שאינם אופייניים בכלל באלומיניום ושיעלו לנו כסף רב.

 חישוב עלות תריס חשמלי

עלות האלומיניום, אשר ממנו נגזר גם עלות תריס חשמלי, נקבעת על פי מטר מרובע של חומר הגלם. כפי שהסברנו, לאיכות הפרופילים, משמעות רבה על המחיר. ישנם יצרנים מובילים רבים כמו קליל ואחרים, אשר מציעים כמה סוגי פרופילים מגוונים. כל עוד המותג עצמו מוכר ומעניק אחריות מקיפה- כל פרופיל שתבחרו מממנו יכול להיות טוב. במידה ומדובר על  פרופילים מיבוא אנונימי מהמזרח או ממקום לא מוכר אחר ואין לפרופילים תו תקן או אחריות – התרחקו מזה כמו מאש.

התריס החשמלי הרגיל נקרא תריס מושך ולצידו, ניתן לקנות 'תריס חשמלי אור'. תריס זה, גם כן חזק ועמיד ויתרונו בכך, שכאשר הוא סגור, עדיין ניתן לכווננו, כך שדרך חריצים קטנים בשטח הפנים שלו, יחדור אוויר ואור. זהו יתרון עצום למי שמחפש שפרטיות או בטיחות גבוהים יותר ועדיין רוצה לשמור על בית מאוורר.

עלות תריס חשמלי לבית

תריס חשמלי בודד עולה כ-800 ₪ לערך ומלבד הדברים שציינו לעיל, יש עוד כמה דברים שמשפיעים על המחיר, כגון מיקום ארגז התריס, צבע האלומיניום שנבחר, באם הוא שונה מן הסטנדרט ועוד. עלינו לערוך את החישוב הכולל לבית כולו, כאשר עלינו לקחת 2 היבטים בחשבון: ראשית, לא כל חלונות הבית חייבים להיות עם תריס חשמלי. ישנם מפתחים שגם תריס רגיל, כל עוד הוא עשוי אלומיניום- יכול להספיק. הנקודה השנייה היא העובדה שנוכל להיכנס למשא ומתן עם חברת האלומיניום על מחיר זול יותר למ"ר, במידה והיקף העבודה יהיה גדול יותר.

'המרכז לעבודות אלומיניום' מתמחה בתריסים חשמליים מאלומיניום איכותי במחירים מיוחדים. שווה לדבר איתנו.

תריס חשמלי מחירבין אם אתם גרים בבניין ובין אם אתם גרים בבית פרטי, תריס חשמלי הינו מוצר אשר מסייע לשמירת הבית מבחינת פורצים, תריס חשמלי גם משמש כנוי, והוא סמל סטטוס בחלק מהמקרים. על מנת שתוכלו לבחור את התריס החשמלי הנכון ביותר לבית שלכם עליכם להתייעץ עם חברה מקצועית ולהכיר את כל האפשרויות הקיימות בשוק.

תריס חשמלי מחיר – מה זה?

תריס חשמלי הינו תריס אשר עובד על מנוע חשמלי, תריסים אלו יהיו עשויים ברוב המקרים מאלומיניום, חלק מהדגמים יהיו גם עשויים בחלקם מפלסטיק ועוד חומרי גלם אשר מועילים את אפקטיביות התריס או מוזילים את המחירים. תריס חשמלי מותקן על ידי טכנאי מקצועי אשר הוסמך לכך, ההתקנה מתבצעת על כל פתח שבו בחרתם בבית, בין אם מדובר על חלון ובית אם מדובר על מקור גישה למרפסת. ישנם שלושה סוגים שונים של תריסים חשמליים כאשר לכל אחד יש את האפיון שלו, את היתרונות והחסרונות שלו וכמובן את המחיר שלו. בדרך כלל אותה חברה אשר מתקינה את חלונות הבית שלכם, את המסגרת והמסילה, היא גם זו שתציע לכם תריסים חשמליים.

תריס חשמלי מחיר – הצעות מחיר

כיצד למעשה מתמחרים את עלותם של תריסים חשמליים? על מנת שתוכלו לקבל מחיר מדויק תחילה עליכם יהיה לבחור את סוג התריס החשמלי אותו תרצו להתקין בבית שלכם, נציין בהמשך את כל הסוגים של התריסים החשמליים. לאחר בחירת סוג התריס הרצוי יגיע אליכם המתקין מטעם החברה מולה אתם עובדים. על המתקין למדוד את החלונות בהם אתם מעוניינים להתקין תריסים חשמליים, לאחר מכן יכפיל המתקין את גודל החלון לפי מחיר סוג התריס אותו בחרתם.

שימו לב, לא כל החברות עובדות על פי מחיר לפי מ"ר אלא חלקם עובדים לפי פרויקט בהתחשב בעלות חומרי הגלם. הכוונה היא שחלק יציינו את המחיר הכולל לפי מ"ר (במחיר כלול גם מחיר המנוע, עבודה וכל הוצאה נלוות), וחלקם יעניקו לכם מחיר לפי מ"ר ובנפרד את שאר העלויות. אין שום דבר פסול באף אחת מהשיטות, אך עליכם לוודא תחילה לפי מה נקבע המחיר כדי שלא תופתעו בהמשך. 

תריס חשמלי מחיר – סוגים

ישנם שלושה סוגים עיקריים של תריסים חשמליים כאשר לכל סוג ישנם עוד תוספות אשר משתנות בהתאם לחברה בה בחרתם. שלושת הסוגים הם:

  • תריס שלב משוך אור

    מדובר על תריס אלומיניום עבה וכבד, יש לו יתרונות רבים בשל הכובד שלו והוא מקשה על הפורץ לחדור אל הבית שלכם. לבד מכך, האפיון של תריס זה הוא רווחים גדולים בין השלבים המאפשרים להכנסה מרובה יותר של אור ללא צורך בפתיחת התריס כולו. 

  • תריס שלב משוך

    גם כאן תריס זה יהיה עשוי מאלומיניום, יהיה כבד וקשה לפריצה. תריס זה נחשב לבטיחותי ביותר והוא עובד כמובן על מנגנון חשמלי. מכיוון ששלבי התריסים מצומצמים יותר וצמודים, תריס זה נחשב לבטיחותי מאוד מבחינת חברות הביטוח השונות. תריס זה מאוד נפוץ בקרב בתים פרטיים ומקומות אשר מוכרים לרשויות בתור אזורים פחות בטיחותיים מבחינת פריצה. מדובר על תריס חזק ומומלץ ועם זאת מחירו נחשב לפחות בקרב התריסים החשמליים.

  • תריס שלב מוקצף

    תריס שלב מוקצף גם הוא עשוי מאלומיניום אף בתוכו יש פוליאוריטן מוקצף. תריס זה הוא הזול ביותר בקרב כל התריסים שציינו זה עתה מכיוון ששלביו הרבה יותר שבירים מיתר התריסים. תריסים אלה פחות פופולריים בקרב בתים פרטיים, וכמו כן בבתים עם ילדים שם הסבירות להיתקל בתריס זה גבוהה. היתרון של תריס זה הוא המחיר, הנוי, ומתאים בעיקר לחלונות בחדרים רגילים ולא בפתחים כמו של מרפסת.

תריס חשמלי מחיר – בחירת חברה מקצועית

בחירת חברה מקצועית חייבת להיעשות בשיקול ראש ועם הקפדה על כל הדגשים של בחירת חברה אמינה. שימו לב, ישנן הרבה חברות בשוק זה, חלקן אמינות וחלקן פחות. שימו לב שאתם בוחרים בחברה אשר מוכרת על ידי הרשויות, בעלת ניסיון בתחום, יש לה הצעות מרובות של דגמים אשר תוכלו לבחור, וכמובן חשוב לוודא שיש כימיה טובה ביניכם ובין הגורמים המשפיעים על העבודה בסופו של דבר, ללא הקפדה על בחירת חברה מקצועית הסבירות לתקלות גבוהה מן הרגיל.

מחיר תריס חשמלימחיר תריס חשמלי נקבע על פי מספר פרמטרים שונים עליהם נדון כעת, יש לציין כי המחירים לא נקבעים רק על פי עלות חומר הגלם או סוג התריס החשמלי אותו אתם רוצים, המחיר נקבע בין היתר גם לפי האופי של החברה דרכה אתם מקבלים את השירות. השלב הראשון הוא הקריטי ביותר בכדי להבטיח שאתם מקבלים את התמורה המשתלמת ביותר עבור השירות שבחרתם.

עשוי לעניין אתכם: חלון בלגי מחיר.

מחיר תריס חשמלי – כיצד בוחרים חברה בדרך הנכונה?

בכדי להבטיח שאתם בוחרים את החברה הנכונה עליכם לעבור שלב שלב לפני בחירת החברה, הנה השלבים לבחירת החברה:

השלב הראשון הוא סקר שוק, עליכם לראות את כל החברות הרלוונטיות עבורכם לקבלת השירות. הרלוונטיות נובעת כמובן ממיקום החברה, כל חברה אשר מעניקה שירות באזור המגורים שלכם. לאחר מכן אחרי שיש לכם רשימה של כל החברות אשר מעניקות שירות באזור שלכם, עליכם לבדוק מהו התקציב שלכם והאם הוא מתאים לסוג הרצוי של התריסים החשמליים בהם אתם מעוניינים, מיד נדגיש בפניכם את כל סוגי התריסים. 

השלב הבא לאחר שהתאמתם את התקציב שלכם הוא עוד שלב של סינון, שלב זה בא לידי ביטוי בבחינה מהצד שלכם. כל חברה מקצועית תהיה בעלת אתר אינטרנט אשר שם תוכלו לראות את כל העבודות הקודמות של אותה חברה, כך תוכלו לראות אם זהו הכיוון המתאים לכם. מלבד לכך, עליכם יהיה לבחון את הניסיון של החברה בשוק, האם היא מחזיקה ברישיון מתאים, האם היא חברה שמתקינה תריסים חשמליים "על הדרך", או שמדובר על חברה אשר מתמחה בייצור חלונות וכל הנוגע לכך.

השלב האחרון והקריטי ביותר הוא יצירת קשר עם החברות אשר הגיעו לשלב הסופי. יצירת הקשר צריכה להיות מפגש פרונטלי בה תוכלו לבחון את החברה לכל גורמיה, כמו כן תוכלו לראות את הכימיה שיש ביניכם ובין החברה. במפגש זה עליכם לציין במדויק מה המטרה שלכם מהתהליך הזה ולוודא כיצד החברה גובה את התשלום. גביית התשלום מתחלקת לשני סוגים, חברות אשר כוללות במחיר לפי מ"ר את מחיר העבודה, חומרי הגלם ולמעשה את כל התשלום עצמו, וחברות אשר גובות מחיר לפי מ"ר ובנוסף תשלמו עבור השירות וכל הפרטים הנלווים.

 

מחיר תריס חשמלי – בחרו חכם את סוג התריס החשמלי

ישנם שלושה סוגים עיקריים של תריסים חשמליים, לכל אחד מהסוגים יש את היתרונות שלו. כל הסוגים עשויים אלומיניום, שני הסוגים העיקריים הם תריס שלב משוך אור ותריס שלב משוך. ההבדל העיקרי בין שני הסוגים הוא המרווח בין השלבים ורמת הבטיחות של כל אחד מסוגי התריסים. תריס שלב משוך אור נחשב ליקר יותר והוא נחשב לבטיחותי ביותר מפני פריצות. כמו כן, תריס שלב משוך אור מוכר גם כסורג על פי חלק מחברות הביטוח. 

הסוג האחרון הוא תריס שלב מוקצף, מדובר על תריס אשר גם הוא עשוי מאלומיניום ובתוכו פוליאוריטן מוקצף. מדובר על סוג התריסים החשמליים הזול ביותר. מדובר על סוג תריס אשר נחשב לשביר יותר ויותר קל לפריצה, לכן תריס זה אינו מומלץ לבתים פרטיים, הוא מתאים יותר לבניינים ועבור חדרי הבית ולא למקומות פתוחים כמו מרפסת אשר הפריצה אליהם הרבה יותר מאופיינת. 

מחיר תריס חשמלי – לסיכום

מחיר תריס חשמלי בסופו של דבר ייקבע על ידי החברה מולה אתם תעבדו. ישנם מספר גורמים אשר גם הם עלולים להשפיע על מחיר כמו מורכבות העבודה, חלונות אשר אינם מתאימים לתריסים חשמליים (נפוץ בעיקר בבתים ישנים). תריסים חשמליים עובדים על פי מנגנון חשמלי אשר ולכן יש לבחור בקפידה את החברה מולה אתם עובדים ואת טיב חומרי הגלם בהם החברה משתמשת. הפעלת תריס חשמלי יהיה בדרך כלל בעזרת מתג או שלט, חשוב לדעת מהם אמצעי הגיבוי במקרה של תקלה במנגנון ולמה מתחייבת החברה ברגע של תקלות (אחריות).

חשוב לציין, כיום יש עוד סוגים של תריסים חשמליים מלבד לתריסי אלומיניום, אך תריסי אלומיניום לא רק נחשבים לבטוחים יותר אלא גם לאסתטיים יותר ומתאימים מבחינה עיצובית לבתים רבים. במקרה בו אין לכם חלונות אשר מתאימים לתריסים חשמליים מאיזו בחינה שהיא, רוב החברות אשר מציעות שירותים של התקנת תריסים חשמליים גם מציעות התקנת חלונות מתאימים. 

תריסים חשמליים מחיר ועלויות תריסים חשמליים מחיר

אחת מן השאלות הפופולאריות אצל מי שמעוניין להתקין בביתו החדש תריס חשמלי או להחליף את התריסים הישנים בתריסים חשמליים חדשים, היא כיצד נקבע תריסים חשמליים מחיר ומה העלות עצמה כוללת? ואכן זו שאלה חשובה, שכן יתרונות התריס החשמלי רבים ומשמעותיים אך גם העלויות הכרוכות בהתקנתו אינן מבוטלות. מומחי 'המרכז לחלונות אלומיניום' המובילים בייצור והתקנת חלונות אלומיניום ותריסים חשמליים, מעניקים לכם על קצה המזלג את מדריך  תריסים חשמליים מחיר ודברים שחשוב לשים אליהם לב בנוגע לעלויות הנוספות.

איזה סוג תרצו?

בעולם התריסים החשמליים של ימנו, נותרו 3 אופציות לתריסים חשמליים, לאחר שנוקו תריסים שהיו בעבר פופולארים אך כיום אינם עומדים בסטנדרטים המודרניים, הדורשים תחכום, נוחות, עמידות ועיצוב. כמובן שלסוג התריס יש השפעה על תריסים חשמליים מחיר.

תריס מוקצף. שלבי התריס המוקצפים הם למעשה שלבי אלומיניום אשר לתוכם מוכנס קצף מבודד מסוג פוליאוריטן. עובדה זו מקנה לתריס המוקצף שני יתרונות ברורים: הוא מציע בידוד שחשב לטוב מאוד ובעיקר הוא תריס שנחשב לזול יותר לעומת האחרים, מכיוון שכמות האלומיניום בו פחותה. מתוך כך עולים גם החסרונות הבולטים שלו. הוא קל משקל מאוד ודבר זה מוביל ל-2 בעיות עיקריות. הראשונה הוא העובדה שהוא נחשב לתריס חלש יחסית ונוטה להישבר בקלות רבה מידי. הסיבה השנייה נוגעת לעובדה שבשל משקלו הקל, ניתן להרימו בקלות רבה מידי, דבר ש"קורא לגנב" ומאפשר לפורצים דרך פשוטה יותר לחדור לבית. 

זו גם הסיבה שמבין כל השלושה,  תריס זה נחשב לפחות פופולארי, על אף מחירו המפתה ואינו מומלץ על ידי מתקיני תריסים אמינים. חשוב לזכור כי העלות הכבדה ביותר בכל הנוגע לתריסים חשמליים, נוגעת בתיקון או החלפת השלבים ותריס הנוטה להישבר, יכול לעלות לכם בהמשך, יותר ממה שחסכתם בעת ההתקנה.

תריס משוך. תריסים אלו כוללים שלבי אלומיניום חלולים ועבים, המקנים לתריס משקל מכובד. זו גם הסיבה שהוא נחשב אמין יותר כנגד פריצות וכי שלביו לא נוטים להישבר והוא אינו נהרס בקלות. תריס זה מומלץ בעיקר למפתחים גדולים כמו יציאה מהסלון או חלונות גדולים מאוד.

תריס אור. התריס, שיש מכנים אותו גם 'תריס שלב משוך או'ר, הוא כמו התריס המשוך ובעל אותה עמידות אך הוא חרוץ ברווחים או צורות פתוחות קטנות בין שלבי התריס, המאפשרים לאור חיצוני להיכנס גם כאשר התריס עצמו סגור. שבר זה מאפשר את הרגשת הבטחון בתוך הבית שמקנה התריס ויחד עם זאת כניסת שמש וגרוש האפלה מהבית.

תריסים חשמליים מחירים לפי סוג.

כאמור, המחירים ישתנו לפי סוג התריס. מחיר תריס מוקצף, יהיה כאמור הזול ביותר וינוע החל מ-450 ₪ למ"ר. מחיר תריס חשמלי משוך רגיל, יהיה החל מ- 800 ₪ למ"ר ומחיר תריס עם חריצי אור, הנחשבים ליקרים ביותר יעמוד על החל מ-900 מ"ר. כפי שכבר הבנתם, המחירים מתומחרים על פי מ"ר וחלונות גדולים יעלו יותר. יתכן שתוכלו לשלב בבית תריסים מכמה סוגים, על פי ייעוץ שתקבלו מפי קבלן אלומיניום אמין.

בנקודה זו חשוב לציין, כי המחרים שציינו אינם כוללים את עבודת ההתקנה ואינם כוללים מע"מ. לעיתים הם גם אינם כוללות את עלות המנוע. יחד עם זאת, ישנם מתקינים המעדיפים לתת מחיר כולל עד הביצוע הסופי ולכן חשובה בדיקתכם את מהות ההצעה ומה היא כוללת. בדקו גם האם היא כוללת את עבודת החשמלאי שלרוב נדרשת או שתצטרכו להזמינו בעצמכם. בנקודה זו חשוב לציין כי ככלל, כדאי לבחור בקבלן או חברת התקנות אלומיניום מקצועית ומוכרת. כמובן שגם לעלות הכספית משמעות אך התקנה איכותית ותריס מאיכות טובה, ישתלמו לכם יותר בטווח הארוך.

רוצים לשמוע עוד? זקוקים לייעוץ והכוונה? מומחי 'המרכז לחלונות אלומיניום' – מקצוענים בתריסים חשמליים, כאן למענכם.

 

כמה עולה תריס חשמלי

כמה עולה תריס חשמלי

תודו שגם אתם הייתם שואלים כבר בהתחלה את השאלה כמה עולה תריס חשמלי? שאלה לגיטימית, במיוחד נוכח העובדה שאנשים התרגלו לחשוב שדברים חכמים המשדרגים את הבית אמורים לעלות יקר מאוד. בפועל, דבר זה הוא נחלת העבר. מהפכת 'הבית החכם' על כל רמותיה, הביאה לכך שמוצרים כמו התריס החשמלי הפכו למוצרי סטנדרט עבור רבים, המבינים את היתרונות הרבים של התריס החשמלי ואת העלות המשתלמת שלו.

כמו בעולמות נוספים בתחום הבניה, אף פעם לא תבואו ותגידו "אולי נחסוך ונשים בטון פחות איכותי". זאת משום שאתם מבינים שנדרש כאן החומר הטוב ביותר וגם בגלל שאתם אינכם מכירים היטב את התחום. כך גם בעולמות התריסים החשמליים. רובינו לא נדע לענות על השאלה כמה עולה תריס חשמלי ונוכל ליפול בכל מיני נקודות. לכן, הדבר החשוב ביותר הוא להתקשר עם יצרן ומתקין אלומיניום ותריסים חשמליים, אמין ומקצועי, שהסטנדרט הגבוה הוא נר לרגליו ולא עשיית הכסף הגדול.

כמה עולה תריס חשמלי איכותי

תריס חשמלי יכול להיות הדבר הנפלא ביותר בבית שלכם, זה שיספק לכם בידוד איכותי, פרטיות מרבית, תחושת בטחון מפני פריצות, חיסכון כספי ושמירה על איכות הסביבה. כל זאת, בתנאי שהוא מותקן בצורה מקצועית ואיכותית. אם הוא לא כזה, הרי שבין רגע, הוא הופך לצרה צרורה. בסופו של דבר, התריס החשמלי מופעל עם מנגנון חשמלי, שיכול להתקלקל. מדובר במשקל עצום של אלומיניום שצריך לעלות ולרדת ובאיזון מושלם. תקלה במנוע התריס וגרוע יותר שלבים שבורים- שווים לנזק כספי גדול. לכן כמה עולה תריס חשמלי היא לא השאלה אלא איך אנחנו מקפידים שהעלות תהיה חד פעמית.

מחיר התריס נקבע לרוב על פי מטר מרובע, המשקף את כמות האלומיניום שתהיה מושקעת בו. כמובן שלאיכות האלומיניום תהיה השפעה על עמידות התריס ותקינותו. ישנם גם כמה סוגים של תריסים: מוקצף, מושך ואור. המוקצף, נחשב לתריס הזול ביותר אך גם הפחות עמיד. המושך הוא תריס חשמלי רגיל, עבה וחזק ואילו תריסי האור מאפשרים באמצעות מרווחים מובנים בין השלבים להכניס אור גם כאשר התריס מוגף.

היה מנוע?

המנוע של התריס החשמלי הוא החשוב ביותר ועליו מוטלת מרבית המעמסה. אם הוא מתקלקל, התריס מושבת ובנוסף תהיה עלות גבוהה לתיקון. לכן על איכות המנוע לא מתפשרים ולא חוסכים בכסף. ישנם כמה מנועים הנחשבים למילה אחרונה בתחום אבל גם מנועים אחרים, יכולים להיות טובים כל עוד הם מוכרים ונחשבים אמינים. דרשו גם אחריות הן על התריס עצמו והן על המנוע מאת המתקין ובדקו את תווי התקן של המנוע המוצע לכם. מנועים טובים ומוכרים יביאו את התריס שלכם לעבודה חלקה ומהירה, לאורך שנים רבות.

העלות הסופית

תריס חשמלי יעלה החל מ-800 ₪ למ"ר לדגם סטנדרטי. כמובן שיש תוספות ועלויות נוספות, הבאות לידי ביטוי  למשל בשינוי מיקום הארגז של התריס אליו השלבים מתקפלים בעת הפתיחה, למיקום ההתקנה, לשאלה האם נדרשת עבודת חשמלאי, האם נדרשים עבודות בינוי או הריסת קירות ועוד ועוד. כדאי גם לבדוק ולהשוות מספר הצעות ולבחון מה כלול בכל הצעה והצעה והאם זה תואם את כל צרכיכם.

ככלל, מומלץ ללכת ולנסות בפועל תריסים, שהותקנו למשל בבתי חברים. להתרשם מצורות התריס השונות, מקלות הפתיחה, מהעיצוב, המנגנונים ודרכי הפעלתם ובמידת היותם קלים ונוחים עבורכם. רק כך, תוכלו להבטיח כי תקבלו תריס חשמלי איכותי.

'המרכז לחלונות אלומיניום' הינה חברת ייצור והתקנת חלונות אלומיניום ותריסים חשמליים. עבורנו, מובילות,  מקצועיות ואמינות הם הבסיס ונשמח לעמוד לשרותך

תריס חשמלי למרפסת

תריס חשמלי למרפסתזוכרים את התריסים של פעם? את תריסי הפלסטיק הלבנים שהיו מתייבשים בשמש ומתפוררים לנו בידיים באמצע הפתיחה שלהם? את השבירות הרבות בקצוות שלהם? זוכרים את תריסי המתכת שהיו חורקים ונתקעים והייתם צריכים כלי עבודה בשביל לפתוח אותם? א את תריסי העץ שאחרי הגשם, השמש ועוד פעם גשם, היו מתנפחים ומתקלפים? ובכן, מזל שהימים האלו כמעט חלפו ועברו לגמרי. כיום הפתרון הפופולארי, המצטיין והיעיל ביותר הוא תריס חשמלי למרפסת.

למען האמת, תריס חשמלי הוא לא פתרון רק למרפסת. הוא הפתרון הטוב ביותר לכל חלום בכל חדר בבית. אבל אנחנו נתמקד בנושא תריס חשמלי למרפסת, משום שהמפתח של החלון במרפסת הוא הכי גדול בבית. וככזה אם שם התריס אינו מותקן היטב, אינו עשוי מהחומרים הטובים ביותר ולא נעשה על ידי חברה מקצועית, הבעיות יהיו הכי גדולות ומשמעותיות.

רק אלומיניום

יש אופציות אחרות אבל אתם תלכו רק על אלומיניום. שאר החומרים ייצרו לכם רק בעיות בהמשך. לעומתם, תריס חשמלי למרפסת עשוי ;אלומיניום יעניק לכם חוויה אחרת בכל כך הרבה מובנים. האלומיניום הוא חומר קל, גמיש ואפילו זול יחסית, ויחד עם זאת חזק וקשוח מאוד, כך שניתן ליצור ממנו תריס איכותי ביותר. ניתן להפיק ממנו תריס שהוא שילוב של עוצמה, יכולות בידוד טובות ולא פחות חשוב כאשר מדובר בבית או בעסק שלנו, חן ויופי יוצאים מן הכלל.

למעשה, תריס גלילה חשמלי למרפסת מאלומיניום יכול לבוא ב-3 תצורות: הפשוט יותר הוא "תריס מוקצף" , בו שלבי התריס עשויים אלומיניום אך הם מכילים ביניהם חללים הממולאים בקצף פוליאוריטן, שמסייע בבידוד רעשים ושמירה על הטמפרטורה הרצויה בתוך הבית. יחד עם זאת, מכיוון שהוא אינו עשוי מאלומיניום לחלוטין, הוא גם שביר יותר ואיכותי פחות. התצורה השנייה היא "תריס מושך" . תריס זה דווקא עשוי כולו אלומיניום ולכן הוא חזק יותר ומציג יעילות רבה יותר בכל התכונות הנדרשות. הסוג השלישי, "תריס מושך אור", מציג את אותם התכונות בתוספת מבורכת של שליטה על כמות האור בבית. כאשר נסגור את התריס, נוכל להשאיר בינות לשלבים חריצים קטנים, דרכם יכנס אוויר ואור, באופן קבוע.

וגם המנוע

אבל תריס חשמלי למרפסת זה לא רק תריס האלומיניום עצמו אלא גם המנוע שמפעיל אותו. המנוע הוא זה המקנה לנו את הנוחות המרבית של התריס החשמלי, שכן אנו יכולים לפתוח או לסגור אותו בלחיצת כפתור קלה. אלא שהמנוע יכול להיות גם נקודת התורפה, במיוחד אם הוא לא מאיכות טובה או שמותקן ברשלנות. המנוע חייב להיות מותקן בדייקנות וליצור כל הזמן איזון של התריס בזמן ההנפה למעלה או ההורדה למטה. אם התריס לא ירד או יעלה ישר ובצורה חלקה, המנגנון יפגע וייוצר עומס גם על התריס עצמו עד הקלקול שלו ולא ירחק היום וכל המערכת עצמה תקרוס לגמרי.

אחריות

לכן, מלבד החשיבות התמידית להתקין מערכת מורכבת כמו תריס גלילה חשמלי למרפסת אך ורק על ידי חברה מקצועית המתמחה בהתקנת תריסים חשמליים, יש גם חובה לרכוש מנוע בתוצרת איכותית במיוחד. בוודאי לא מנוע בלי אבא ואמא או שם לא מוכר בתחום. על מנוע שכזו לא תהיה אחריות אמיתית ובנוסף, גם תקלות לא יאחרו לבוא וכשהן יגיעו, לא תמיד יהיה ניתן למצוא חלקי חילוף. אגב, חברות איכותיות יתנו לכם אחריות הן על המנוע והן על התריס עצמו. חשוב גם לזכור, שמנוע חשמלי לתריס גם דורש עבודות חשמל קלות, בסביבת התריס ויש לשים גדש גם על איכות עבודה זו.

מחיר לתריס חשמלימחיר לתריס חשמלי

אם אתם מתעניינים בהתקנת תריס חשמלי בביתכם ורוצים לוודא שעלויות התריס עומדות במסגרת התקציב העומד לרשותכם, בשורות הבאות נספר לכם על הפרמטרים המרכזיים שעל פיהם נקבע מחיר לתריס חשמלי וכדאי לדעת, שבמרבית המקרים, עיקר העלות כלל אינה קשורה להיותו של התריס חשמלי, אלא דווקא לסוג השלבים של התריס עצמו. על התמחור של תריסים חשמליים וכמה זה צפוי לעלות לכם, תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

עלות הליבה של התריס – השלבים

בין שאתם בוחרים להתקין תריס חשמלי ובין שאתם בוחרים באופציה הידנית המסורתית, עיקר עלות התריס נגזרת ישירות מעלות שלבי התריס עצמו ופחות ממנגנון הפתיחה והסגירה שלו. לעניין זה כדאי להכיר את שלושת הסוגים המרכזיים של שלבי תריס:

תריס שלב משוך – עשוי אלומיניום חלול, כבד, קשה לפריצה, יכול להוות תחליף לסורגים במקרים מסוימים ובשל משקלו גם "זורם" בצורה חלקה יותר לאורך מסילות הצד של מסגרת החלון. המחיר של תריס שלב משוך יכול לנוע בין 800 שקלים ועד 1000 שקלים למ"ר רבוע.

תריס שלב משוך אור – זהה לתריס שלב משוך, אך כולל בתוכו את הפונקציה של מרווחים גדולים בין שלבי התריס במצב ביניים. תריס זה מאפשר לכם למעשה לסגור את התריס באופן חלקי, כך שנותר מרווח גדול יחסית בין השלבים, באופן שמאפשר חדירת אור ואוויר גם כשהתריס סגור לכאורה. תריס זה יעלה לכם כבר בין 950 שקלים ועד 1200 שקלים למ"ר.

תריס מוקצף – תריס אלומיניום שעשוי משכבת אלומיניום דקה ומילוי פוליאוריתן מוקצף. המדובר בתריס קל יותר וחלש יותר מבחינה מבנית ולכן גם מחירו זול יותר ונע בין 450 ל-600 שקלים למ"ר.

שני הדגמים של השלב המשוך, מתאימים במיוחד לתריס חשמלי שכן מדובר בתריסים כבדי משקל, שלא פשוט לתפעל אותם בצורה ידנית. בבחינת מחיר לתריס חשמלי, עלות התריס עצמו הוא הפרמטר הראשון שאותו אתם רוצים לבחון, אבל ישנו גם המנוע.

 

מנוע התריס – קריטי בתריסים גדולים

פעולתו של תריס חשמלי נשענת מן הסתם על מנוע חשמלי, שגם הוא משפיע בצורה ישירה על עלות התריס כולו, אם כי בצורה מינורית יותר, לפחות בדגמים השכיחים יותר של תריסים לבית. מחירו של מנוע תריס נקבע על ידי כוח נשיאת המשקל שלו החל מ-10 ק"ג לתריסים צרים ועד 120 ק"ג לתריסי מרפסת רחבים וכבדים במיוחד. המנוע הקטן ביותר יעלה לכם בין 600 שקלים ועד 900 שקלים בעוד מחירו של המנוע הגדול ביותר יכול להתקרב כבר לאזור ה-3000 שקלים. זאת אומרת, שעבור מרבית חלונות הבית, ששטחם הוא בין 1.5 ל-2 מ"ר, מחיר לתריס חשמלי אמור להגיע לכדי 2000-2400 שקלים לתריס משוך כולל מנוע. אם, לעומת זאת, אתם מעוניינים להזמין תריס רחב לדלת המרפסת, מחיר התריס יכול להגיע כבר לאזור ה-6000 שקלים, הן לאור מחירו של המנוע החזק והן לאור שטח הפנים הגדול של התריס.

בבדיקת האופציות השונות, חשוב מאוד לבצע את החישובים בכפוף לעובדה שאתם מזמינים מספר תריסים למספר חדרים בבית ובהינתן המידות המדויקות הדרושות לכם. כמו כן, מומלץ מאוד להזמין תריס משוך, גם לאור החוזק המבני שמעניק לו תוחלת חיים ארוכה הרבה יותר מהתריס המוקצף וגם לאור התפעול החלק שלו, לאור משקלו. פערי המחירים ביחס לתריס המוקצף יכולים להיות משמעותיים, אבל במקרים רבים אנשים בסופו של דבר מחליפים לתריס המשוך, גם אם החליטו להזמין תחילה את הפורמט המוקצף בגלל המחיר. בהיבט זה, מחיר לתריס חשמלי אמור כמובן להוות מרכיב מרכזי בקבלת ההחלטה שלכם, אבל לא כדאי לקבל החלטה אך ורק על פיו.

תריס אור חשמלי מחיר

תריס אור חשמלי מחירבין כל סוגי התריסים המודרניים המותקנים היום בישראל, תריס אור הוא ללא ספק המבוקש והאטרקטיבי ביותר. מה זה בעצם תריס אור? מה הופך אותו לכל כך אטרקטיבי? האם הוא מתאים גם בתור תריס חשמלי? האם בהזמנת תריס אור חשמלי מחיר התריס צפוי להיות יקר יותר מאשר תריס אלומיניום משוך סטנדרטי? האם תריס כזה נדרש בכל בית, או שהוא מתאים לסביבות ספציפיות בלבד? את כל התשובות לכל השאלות הללו, תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

מהו תריס אור?

ובכן, שמו המלא של התריס הוא תריס משוך אור. המדובר על תריס שהשלבים שלו עשויים מאלומיניום חלול וזה מה שהופך אותו לתריס אלומיניום משוך. מה שמוסיף לו את התואר של תריס אור הוא המרווח הגדול בין שלב לשלב כאשר התריס פרוש לגובה מפתח החלון. כאשר אנו מעוניינים בהצללת החדר, אבל עדיין רוצים לאפשר לאור להיכנס פנימה, אנו סוגרים את התריס עד התחתית ונהנים מהאור שנכנס דרך החריצים שבין השלבים. בתריס רגיל מדובר בחריצים קטנים, שמגבילים את כמות האור הנכנס עד למקסימום מסוים. בתריס אור, המרווחים בין השלבים הם גדולים יותר באופן משמעותי ולכן מאפשרים כניסת אור בצורה מאסיבית יותר. אם נרצה להפחית את כמות האור הנכנס, נוכל להוריד את התריס עוד טיפה כדי "לדחוס" את השלבים זה לכיוון זה ולצמצם את המרווח ביניהם כרצוננו. אפשרות זו והגמישות שקיימת ביישומה, הן שהופכות את האופציה של תריס אור לכל כך אטרקטיבית ולאחת מהאופציות היותר מבוקשות כיום בישראל.

האם התריס מתאים גם בתור תריס חשמלי?

ובכן, האמת היא שהוא מתאים בעיקר כתריס חשמלי ופחות כתריס ידני. בהזמנת תריס אור חשמלי מחיר התריס כולל גם את התריס עצמו וגם את המנוע החשמלי. יש לכם את האפשרות להזמין רק את התריס ולהרכיב אותו לשימוש בתצורה ידנית, אך אופציה זו לחלוטין אינה מומלצת. תריסי אלומיניום הם כבדים יותר מתריסים פלסטיק סטנדרטיים ולכן התפעול שלהם בצורה ידנית יכול להיות נטל לא פשוט וגם להוביל ללא מעט תקלות. אם אתם מזמינים תריס אור, עשו זאת במודל החשמלי בלבד. מן הסתם, מאחר ומדובר בדגם של תריס אור חשמלי מחיר התריס צפוי להיות גבוה יותר מכל אופציה אחרת, שכן גם מדובר בדגם המתקדם ביותר של תריס וגם בדגם חשמלי, שעל מחירו מועמס גם מחיר המנוע החשמלי.

 

מה משפיע על מחיר התריס?

תריסי אור ניתנים להתקנה בכל מפתח בבית לרבות מפתחי חלונות בחדרי שינה ובסלון וכמובן במפתחי מרפסת רחבים מקיר לקיר. מן הסתם, ככל שהתריס יהיה גדול יותר כך מחירו יהיה גבוה יותר. גם סוג התריס משפיע על מחירו כשתריס פלסטיק סטנדרטי הוא הזול ביותר, תריס אלומיניום משוך הוא מעט יקר יותר ותריס אור יקר עוד מעט יותר. תריס חשמלי יהיה תמיד יקר יותר מתריס ידני. מעבר לכך, ככל שהתריס גדול יותר כך גם המנוע החשמלי צריך להיות חזק יותר ומחירו יהיה משמעותי יותר. יחד עם זאת, בהזמנת תריס אור חשמלי מחיר הוא לא הפרמטר היחיד שצריך לעניין אתכם. תריס זה מתאים למשל במיוחד למפתחי מרפסת רחבים, בהם קיימת חשיבות רבה לכמות האור הנכנסת פנימה ובמקרה כזה, על אף שמחיר התריס צפוי להיות גבוה גם בגלל גודל התריס וגם בגלל גודל המנוע הנדרש להרמתו, זוהי ללא ספק האופציה שאותה אתם רוצים לשלב ובדרך כלל רצוי ליישם את אותו סוג של תריס בכל חדרי הבית.

תריסים חשמליים למרפסתתריסים חשמליים למרפסת

המרפסת בבית מהווה את השטח החיצוני הפרטי השייך למבנה, ולכן מפתח היציאה והכניסה ממנה מוכרח להיות כמה שיותר פרקטי ונוח לדיירי הבית. לרוב דלת הכניסה והיציאה הקבועה במפתח זה תהיה מסוג ויטרינה, שהינה דלת הזזה המורכבת משתי כנפיים הניתנות להזזה מצד לצד על פי הצורך. דלת זו מאפשרת פתיחה נוחה וחלקה לצורך יציאה או כניסה למרפסת/שטח הבית, וכן איננה פוגעת בשטח הפנימי של החלל במבנה כיוון שהדלת איננה נעה על ציר קדימה ואחורה.

יחד עם בחירת הדלת המתאימה למרפסת, יש לקחת בחשבון כי הפרקטיות הטובה ביותר שניתן להשיג במפתח זה תהיה באמצעות התקנת תריסים חשמליים למרפסת. תריסים אלו אינם נכללים בעלות ההתקנה של דלתות למרפסת, אך ניתן לכלול אותם בתהליך ההתקנה של דלתות אלו בהתאם למקצועיותו של איש המקצוע המתמחה באלומיניום.

אם כך כיצד ניתן לבחור תריס חשמלי פרקטי ומתאים למרפסת, ומה ההבדלים בין הסוגים השונים של התריסים? נרחיב על השאלות הללו במאמר הנוכחי.

סוגים של תריסים חשמליים למרפסת

  • תריס שלבים – אלו תריסים המורכבים משלבי אלומיניום חזקים, כאשר קיימים שני סוגים שונים של תריסי שלבים: תריס משוך ותריס מוקצף. התריס המשוך הינו חזק, עמיד ולכן כבד יותר כיוון שהוא מיוצר משכבת אלומיניום עבה יותר.
  • תריס אור – זהו תריס חשמלי המשלב פרקטיות ויופי, כיוון ששלבי התריס מאפשרים להכניס לחלק הפנימי של הבית אור ואוויר באופן חלקי, כך שניתן ליהנות מהבריזה שבחוץ מבלי לחשוף את הנעשה בתוך הבית, וכן מדובר על תריסים במגוון עיצובים המוסיפים יופי למפתחי הבית.
  • תריס סורג – תריס זה מעניק הגנה גבוהה מפני פריצות לבית, כיוון שהוא מורכב מפרופיל פלדה המקנה לתריס חוזק גבוה והגנה מפני פולשים לא רצויים ממש כמו סורגים בחלון.
  • תריס ונציאני – תריס מהסוג הזה נועד להעניק פתרון הצללה מיטבי לחלל הפנימי בבית, ובנוסף מוסיף יופי ועיצוב הודות לשלבי תריס דקים ועדינים הניתנים לכיוון במידה הרצויה.

שילוב של תריס חשמלי שהוא פרקטי וגם מעוצב

בנוסף לפרקטיות של התריס החשמלי למרפסת המקנה דרך יציאה או כניסה אליה, וכן חוסם או מכניס קרני אור ובריזה לחלל הפנימי בבית, הוספה של תריס חשמלי צריכה להתחשב גם בנראות הסופית לאחר התקנת התריס הייעודי למרפסת. ניתן להתאים את נראות תריסים חשמליים למרפסת על פי הצורך העיצובי, כאשר קיימים סוגים שונים של דרכי התקנת הארגז בו מגולגל התריס החשמלי.

ההתקנה הסטנדרטית של תריס חשמלי היא עם ארגז תריס שהוא גלוי וקבוע על הקיר, אך ניתן להסתיר את הארגז באמצעות פתח סמוי או נישה ייעודית וכך לא לפגוע בנראות האסתטית והנקייה של כל החלל הפנימי בבית. מכאן ניתן להבין כי בחירת תריס חשמלי מומלץ למרפסת תהיה על פי הצורך האישי, וכן הנראות העיצובית של הבית.

תריסי גלילה חשמליים מחירתריסי גלילה חשמליים מחיר

חושבים להתקין תריסים חשמליים בבית שלכם? תריסי גלילה הם הפיתרון המושלם עבור הבית שלנו. יש מגוון רחב של סוגי תריסי גלילה ככה שאנחנו צריכים להיות ממוקדים בבחירה שלנו. יותר חשוב מבחירת הדגם עצמו היא בחירת החברה דרכה אנו נבצע את העסקה. עליכם לקחת בחשבון שללא בחירה של חברה מקצועית להתקנה אתם חשופים לנזקים רבים.

 

תריסי גלילה חשמליים מחיר – מה זה?

תריסי גלילה חשמליים נכנסו לחיים שלנו בשנים האחרונות ונמצאו כחלופה מתאימה לתריסים הידניים. עם זאת, יש שוני בין שני הסוגים, חלק מהאנשים יעדיפו תריסים חשמליים ואילו חלק אחר יעדיפו לבחור דווקא בתריסים ידניים. היתרון הגדול של תריסי גלילה חשמליים יבוא לידי ביטוי בבלאי הנמוך של המוצר לעומת תריסים ידניים. ההפעלה של תריס חשמלי היא מאוד פשוטה, התריס מחובר למנגנון ומנוע חשמלי אשר בלחיצת אצבע ירימו את התריסים או יסגרו אותם. תריסי גלילה חשמלי יכול להתאים למרפסות, לחלונות ואף לדלת כניסה לחנייה.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של תריסי גלילה חשמליים: מוקצפים, משוכים ופלסטיק. התריסים המוקצפים יהיו בעלי שילוב של פח אלומיניום עם קצף פוליאוריטני, הם נוחים לשימוש, מבודדים תרמית ואקוסטית ויחסית זולים במחיר לפי מטר מרובע. תריסים משוכים מתאימים יותר לבתים פרטיים ולכניסה לחנייה כיוון שהם עמידים ועבים יותר. תריסי פלסטיק פחות נפוצים היום, הם בעלי מרווחי אור קטנים ונחשבים לפחות עמידים.

תריסי גלילה חשמליים מחיר – על מה יש לתת דגש בבחירה?

כפי שציינו יש סוגים שונים של תריסים ועלינו לדעת איך לבחור נכון את התריס שיתאים לנו. אמנם ציינו רק שלושה סוגים אך ניתן למצוא סוגים נוספים בעלי עיצובים שונים. הבחירה הנפוצה ביותר של תריסים חשמליים יהיו תריסי אלומיניום, מדובר על בחירה חכמה כיוון שתריסי אלומיניום הם גם עמידים וגם לא יקרים בהשוואה לסוגים אחרים של תריסים חשמליים. כמו כן, עליכם לוודא שגם נוח לכם להשתמש בתריסים אך גם לוודא את רמת הבטיחות של התריסים. כדי לוודא שאתם פועלים באופן בטיחותי עליכם לבחור באיש מקצוע בעל ניסיון רב שיתקין את התריס באופן המקצועי ביותר. 

 

תריסי גלילה חשמליים מחיר – כמה זה עולה לי?

המחיר של תריסי גלילה חשמליים משתנים בהתאם למספר גורמים, כפי שציינו יש סוגים שונים של תריסים. אך גם יש שוני לדוגמא במרווחי האור שיש בתריסים, שגם הם משפיעים על המחיר. לרוב אנו נתקין תריסים חשמליים מחוץ לבית, אך גם יש אפשרות להתקנה פנימית. מבעד לכך, גודל התריס הוא גם משפיע על המחיר, כמות התריסים אותם אתם מתקינים בעלת השפעה ומורכבות ההתקנה… לכן, כדי לקבל מחיר מדויק עליכם ליצור קשר עם חברה מקצועית אשר תבחן את המקרה לגופו. המחיר נקבע לפי מטר מרובע ברוב המקרים, שימו לב אם המחיר לפי מטר מרובע כולל בתוכו גם את עלויות ההתקנה או שעל זה משלמים בנפרד.

תריסי גלילה חשמליים מחיר – התקנה

כפי שציינו, התקנת תריסי גלילה חשמליים חייבת להעשות באופן מקצועי. יש הבדלים בצורת ההתקנה בהתאם למבנה, האם יש לכם מסגרת קיימת או שצריך לבנות תשתית מאפס. כמו כן, יש לחבר את מנוע התריס בצורה ראויה, לוודא תקינות של התריס החשמלי וכמובן תמיד לדאוג לגיבוי. התקנה מקצועית תהיה בהתאם לבחירת החברה שלכם, לכן עליכם לתת דגש עם בחירה נכונה בהתחשב בתקציב שלכם וברמת הביצוע אליה אתם שואפים. נמליץ ונאמר, עדיף לשלם יותר ולקבל את הביטחון המלא בתריס החשמלי מאשר לחפש את המוצר הזול ביותר ולשלם פעם אחר פעם על תיקונים.

תריס חשמלי חיצוני

בעבר החומר שממנו היו עשויים התריסים בבתים שלנו, לא אהב שמש או גשם. אם התריס היה עשוי פלסטיק, השמש היתה מכה בו ללא רחם עד שהיה מתפורר ונשבר (גם כך הוא לא היה חזק במיוחד, בהיותו עשוי פלסטיק). אם הוא היה עשוי עץ, המים היו מנפחים אותו, השמש הייתה סודקת אותו והוא היה נתקע ומסרב לזוז. גם אם הוא היה עשוי ברזל – עבודות התחזוקה עליו, בשביל להשמישו היו לוקחים זמן רב ואנרגיה מרובה ועוד לא דברנו על החלודה שהיתה דבקה בו.

את החולשות הללו כבר הבינו ממזמן וכיום, כל בית מודרני נבנה מראש עם תריס חשמלי חיצוני. גם בתים ותיקים רבים, מחליפים את התריסים שלהם במכלול תריס חשמלי חיצוני חדש. הרווח עצום ומורגש באופן מידי. תריס חשמלי חיצוני נקבע כעת גם בחדרים הקטנים וגם ביציאה הגדולה למרפסת או לחצר. הוא מציג גיוון וטכנולוגיות כל כך מתקדמות שהוא מתאים לכל מפתח ומקום.

תריס חשמלי חיצוני מאלומיניום

עוד בטרם ניגע ביתרונות של תריס חשמלי חיצוני, כדאי שנרחיב עוד קצת על החלופה המתקדמת והאיכותית שיש לתריס כיום. המדובר בתריסים העשויים אלומיניום איכותי במיוחד. הן המסגרת, הן השלבים והן ארגז הגלילה, עשויים כולם אלומיניום גמיש וקל לעיצוב אשר במקביל, מציג יכולות קשיחות ועמידות – שגורמות לו ולמכלול כולו להאריך שנים.

האלומיניום עצמו הוא גם חומר קל משקל ולכן נוח לתפעול על ידי כל אחד ובנוסף, מחירו לא גבוה, בהיותו משאב נפוץ בטבע. בנקודה זו גם נסייג ונאמר, כי המחיר אומנם נוח יחסית אך על להתפתות לשרלטנים שמורידים את המחירים לרצפה ומציעים חלונות באמצעות פרופילי אלומיניום נחותים. אסור להתפשר על איכות האלומיניום ובאופן כללי, מומלץ להשתמש בפרופילי אלומיניום של חברות ישראליות מוכרות וידועות בעלות תו תקן ולבצע את העיצוב, התכנון וההתקנה, רק על ידי חברת אלומיניום מיומנת, איכותית ומקצועית.

סוגי תריס חשמלי חיצוני

הסוג הנפוץ ביותר של תריס חשמלי חיצוני הוא תריס הגלילה החשמלי. יש כמובן את התריס עם השלבים הנעים באמצעות לחץ על מנוף או במשיכת חבל אבל הם נחשבים לחלשים יותר. תריס גלילה לעומת זאת, נחשב לחזק מאוד ובנוסף, הוא מאפשר שליטה טובה יותר וניתן לכווננו לדקויות גבוהות יותר, בכל הקשור לרמת ומידת האוויר והאור שיחדרו את התריס (במיוחד בתריס המתקדם המכונה "תריס מושך אור").

תריס חשמלי חיצוני, הבנוי היטב מסייע לא רק בוויסות האור והאוויר אלא גם מסייע בשמירה על הפרטיות שלנו מפני עיניים בולשות מבחוץ ועל הפרטיות שלנו פיזית. בהתקנה נכונה ואיכותית, תריס חשמלי חיצוני יכול לשמש כמעין סורג ומגן מפני פריצות. 

מנוע תריס חשמלי חיצוני

איכותית ככל שתהיה ההתקנה ואיכותי ככל שיהיה התריס עצמו, חלק חשוב במכלול כולו הוא המנוע. הוא זה המאפשר לתריס לעלות ולרדת בקלות ובפשטות. מנועים, נוטים להתקלקל. בוודאי אם השימוש בהם אינו נעשה נכון. אבל במידה ותתעקשו על מנוע איכותי ומוכח (ממש כמו בעולם הרכב)- תזכו להרבה יותר שנים של שקט. תריס חשמלי, חיצוני או פנימי, גם זקוק לעיתים לביצוע כמה עבודות חשמל, כדי לקשרו למתג ההפעלה. מחיר התריס אינו כולל עבודות אלו, כמו גם עבודות חציבה ובינוי, הנדרשים עקב הרכבת התריס במתארים מיוחדים.

זכרו, התקנת תריס חשמלי חיצוני, כוללת גם את ארגז הגלילה. בהיותו תריס חיצוני, גם הארגז יהיה חיצוני לבית וימוקם מעל המפתח. כדאי ורצוי, לשלב את עיצוב הארגז, בעיצוב דומה לזה של התריס עצמו, להקניית מראה יפה יותר.

מחירון תריסים התקנה ותיקון עבור תריסי הזזה

התקנה/תיקוןמחיר טווח תחתוןמחיר טווח עליוןהערות
מחיר של תיקון תריסי גלילה בשל תקלה בקפיץ, החלפה של הקפיץ. 260 ש“ח480 ש“ח
מחיר החלפה של רצועות בתריסים חשמליים 340 ש“ח490 ש“ח
מחיר החלפת שלבים בתריסים רגילים, תריסי הזזה 320 ש“ח440 ש“חמחיר להחלפת תריס אחד, כל תריס נוסף תוספת של 20-30 ש“ח.
מחיר החלפת שלבים לתריסים מסוג רפפות 340 ש“ח460 ש“חמחיר להחלפת שלב אחד, כל תריס נוסף, תוספת של 50-60 ש“ח.
מחיר החלפת תופסנים 320 ש“ח420 ש“חהמחיר הוא לזוג כולל העבודה עצמה.
מחיר החלפת ידיות למנוף 280 ש“ח430 ש“ח
מחיר החלפת גלגלים בשילוב בדיקה של המסילה320 ש“ח470 ש“ח
מחיר החלפת מסילה 400 ש“ח550 ש“חהמחיר עבור זוג מסילות

מחירון תריסים התקנה ותיקון עבור תריסי גלילה ידניים

התקנה/תיקוןמחירון טווח תחתוןמחירון טווח עליוןהערות
מחיר החלפה של הרצועה בתריס.380 ש“ח580 ש“חהעדיפו רצועת ניילון עם רמת עמידות טובה. המחיר של ההחלפה, אמור לכלול את השירות וגם את הרצועה עצמה.
מחיר תיקון של תריסי גלילה ידניים שנתקעו.380 ש“ח580 ש“חהמחיר משתנה והוא תלוי בסיבה להיווצרות התקלה.
מחיר תיקון מנגנון תריס גלילה. 380 ש“ח550 ש“חהמחיר הסופי ייקבע לפי המנגנון שייבחר, כלומר בהתאם לסוג שלו.
מחיר התקנה של מנגנון כוח לתריס גלילה440 ש“ח800 ש“חמתאים רק עבור תריסים מסיביים, לא להחלפה לתריסים חשמליים.
מחיר הוספת מעצור120 ש“ח170 ש“חהמחיר לא כולל את עלות הביקור של הטכנאי.
מחיר החלפה שך קפיץ בתריס גלילה380 ש“ח520 ש“חהמחיר הסופי ייקבע לפי סוג הקפיץ אותו יש להחליף.
מחיר החלפת שלב בתריס גלילה. 380 ש“ח650 ש“חהשירות כולל בדיקה של השלבים כדי לזהות מה תקול ומה דורש החלפה.
מחיר שדרוג תריס גלילה לתריס חשמלי 650 ש“ח1,800 ש“חהמחיר הוא למ“ר.

מחירון תריסים התקנה ותיקון עבור תריסים חשמליים

התקנה/תיקוןמחירון טווח תחתוןמחירון טווח עליוןהערות
מחיר החלפת שלב בתריסים חשמליים380 ש“ח620 ש“חהמחיר הוא עבור שלב אחד בתריס, כל החלפה נוספת של שלב בעלות 80-220 ש“ח
מחיר תיקון תריסים חשמליים תקועים 430 ש“ח880 ש“חהמחיר משתנה ותלוי ברובי במיקום שבו התריס נתקע
מחיר החלפה של מתג הפעלה בתריס חשמלי 380 ש“ח550 ש“ח
מחיר תיקון תקלה הנוצרת כתוצאה מנתק בין השלבים 380 ש“ח580 ש“חהתיקון אמור לכלול גם כיוון של המנוע
מחיר תיקון רצועות בתריס חשמלי 440 ש“ח560 ש“חתפקיד הרצועות הוא לדאוג שהתריס לא יפול
מחיר תיקון/כיוון מנוע תקול בתריס חשמלי 440 ש“ח560 ש“ח
מחיר התקנת שעון שבת בתריס חשמלי440 ש“ח800 ש“ח
מחיר התקנת מנוע עם מנואלה בתריס חשמלי700 ש“ח1,800 ש“ח
מחיר מנוע תריס חשמלי המכיל שלבים מוקצפים700 ש“ח1,900 ש“חמחיר הסופי יקבע לפי משקל התריס שמנוע צריך להרים
מחיר מנוע עם שלבים עשויים אלומיניום מסוג משוך לתריס חחשמלי800 ש“ח2,200 ש“חהמחיר של המנוע אמור לכלול בתוכו גם את מחיר העבודה

התקנה או תיקון של תריסים לפי הסוג שלהם מחירון

עלות התקנהטווח תחתוןטווח עליוןמחירון
מחיר התקנה של תריסי הזזה380 ש“ח900 ש“חלכל תריס יש מחיר מעט שונה לפי גודל המפתח וגם על פי סוג השלבים שבוחרים
מחיר התקנה תריסי ציר380 ש“ח1,200 ש“חהמחיר הוא למטר רבוע. ניתן לבחור בין שלבים עשויים פלסטיק או שלבים עשויים אלומיניום
מחיר התקנה תריסי גלילה מסוג ידני600 ש“ח1,500 ש“חהמחיר שנקבע הוא למ“ר בשילוב רצועה קפיץ ומערכת מנגנונית
מחיר התקנה תריסים מסוג חשמלי700 ש“ח2,200 ש“חהמחיר שנקבע הוא למ“ר והוא כולל את הארגז ואת המנוע. המחיר הסופי נקבע לפי סוג השלבים שבוחרים
מחיר התקנה תריסים בממ“ד700 ש“ח1,400 ש“חהמחיר של התריסים הוא למטר רבוע וההתקנה חייבת להתבצע על פי התקנים העדכניים שמוציאים בהנחיות מטעם פיקוד העורך
מחירים התקנת תריסים מסוג אור 700 ש“ח2,200 ש“חהמחיר הוא למ“ר

עלויות ומחירים לשלבים עבור תריסי גלילה

מחיר מוצרטווח תחתוןטווח עליוןהערות
מחיר שלבים אלומיניום מסוג מוקצף400 למ“ר800 ש“חמדובר בשלבים דקים באופן יחסי שמטרתם לבודד בצורה טובה יותר
מחיר שלבים אלומיניום מסוג משוך700 ש“ח1,100 ש“חהשלבים עשויים מסגסוגת של אלומיניום עבה במיוחד ונחשבים לעמידים וחזקים מאוד
מחיר שלבים מסוג אור 800 ש“ח1,300 ש“חשלבים המאפשרים שליטה מלאה באור ובאוויר שנכנסים אל תוך החלל

עלויות ומחירים עבור החלפת תריסים

עלות החלפה לפי סוג התריסיםטווח תחתוןטווח עליוןהערות
מחיר החלפת תריס עם שלבים מסוג פלסטיק 380 ש“ח900 ש“חהמחיר מושפע מהסוג פלסטיק.
מחיר החלפת תריס צירים עם שלבים של אלומיניום480 ש“ח1,400 ש“ח
מחיר החלפת תריסי הזזה עם שלבים עשויים פלסטיק430 ש“ח1,400 ש“חלא מתאים לצד עם שמש מרובה
מחיר החלפת תריסי הזזה עם שלבים עשויים אלומיניום480 ש“ח1,400 ש“ח
מחירת החלפת תריסי גלילה עם פלסטיק - ידני380 ש“ח1,400 ש“חהמחיר קשור לגודל של התריס ולסוג התריסים החדשים
מחיר החלפת תריסי אלומיניום - ידני430 ש“ח1,100 ש“חהמחיר הוא למ“ר
מחיר החלפת תריסים חשמליים מסוג גלילה עם שלבים מפלסטיק430 ש“ח1,300 ש“חהמחיר הוא למ“ר
מחיר החלפת תריסים חשמליים עם שלבים מאלומיניום500 ש“ח1,500 ש“חהמחיר נקבע לפי המנוע

תריסים התקנה ותיקון מחירון ועלויות

סוג התריססוג השלביםסוג התיקון טווח מחירים
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 350-1,000 ש“ח
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים350-900 ש“ח
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 280-1,110 ש“ח
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים280-1,300 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 350-1,000 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים280-1,000 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 280-1,300 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים280-1,400 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 300-1000 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים300-1,100 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 500-800 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים600-700 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 220-700 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים300-700 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 380-900 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים380-900 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 380-880 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים380-880 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 380-1,250 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים380-1,400 ש“ח

להלן מחירון ועלויות של תיקון תריסים

סוג תיקון לפי תקלהסוג התריס אותו יש לתקןטווח מחירים לתיקון
תקלה בארגז התריס גלילה180-320 ש“ח
תקלה בארגז התריס הזזה320-370 ש“ח
תקלה בארגז התריס צירים280-400 ש“ח
תקלה במנוע החשמלי של התריסגלילה280-1,100 ש“ח
תקלה במנוע החשמלי של התריסהזזה280-950 ש“ח
תקלה במנוע החשמלי של התריסצירים340-890 ש“ח
תקלה בשלבים של התריסים או בשלב אחרגלילה240-460 ש“ח
תקלה בשלבים של התריסים או בשלב אחרהזזה140-320 ש“ח
תקלה בשלבים של התריסים או בשלב אחרצירים140-320 ש“ח
תקלה ברצועות התריסיםגלילה160-370 שח
תקלה ברצועות התריסיםהזזה180-270 ש“ח
תקלה ברצועות התריסיםצירים180-780 ש“ח

להלן מחירון ועלויות של התקנת חלונות אלומיניום

סוג החלון וגודל סגנון פתיחהטווח מחירים
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 80X80ציר500-1,200 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 80X80הזזה על מסילות400-1,500 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 80X80הזזה בכיס לתוך הקיר400-2,200 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 100X100ציר740-1,600 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 100X100הזזה על מסילות400-2,200 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 100X100הזזה בכיס לתוך הקיר400-1,600 ש“ח
חלונות אלומיניום כפולים עם שתי כנפיים גודל 100X100ציר700-2,500 ש“ח
חלונות אלומיניום כפולים עם שתי כנפיים גודל 100X100הזזה על מסילות600-2,500 ש“ח
חלונות אלומיניום כפולים עם שתי כנפיים גודל 100X100הזזה בכיס לתוך הקיר700-2,500 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג קיפ 60X100ציר500-900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג קיפ 60X100הזזה על מסילות400-900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג קיפ 60X100הזזה בכיס לתוך הקיר600-900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג דריי קיפ 100X100ציר900-1,900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג דריי קיפ 100X100הזזה על מסילות1,100-1,700 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג דריי קיפ 100X100הזזה בכיס לתוך הקיר1,000-1,200 ש“ל

מחירון ועלויות התקנה של חלונות

סוג החלוןפרופילטווח מחירים
הזזהבלגי עשוי אלומיניום180-1,700 ש“ח
הזזהבלגי עשוי ברזל400-1,200 ש“ח
הזזהאלומיניום קלאסי500-1,800 ש“ח
הזזהאלומיניום בשילוב עץ700-900 ש“ח
הזזהפרופיל עשוי עץ מלא700-4,500 ש“ח
קיפבלגי עשוי אלומיניום70-1,200 ש“ח
קיפבלגי עשוי ברזל400-1,200 ש“ח
קיפאלומיניום קלאסי300-1,300 ש“ח
קיפאלומיניום בשילוב עץ500-3,500 ש“ח
קיפפרופיל עשוי עץ מלא300-2,700 ש“ח
דריי קיפבלגי עשוי אלומיניום
דריי קיפבלגי עשוי ברזל180-2,300 ש“ח
דריי קיפאלומיניום קלאסי1,000-1,200 ש“ח
דריי קיפאלומיניום בשילוב עץ600-2,000 ש“ח
דריי קיפפרופיל עשוי עץ מלא600-3,200 ש“ח
כיסבלגי עשוי אלומיניום450-3,200 ש“ח
כיסבלגי עשוי ברזל1,400-1,600 ש“ח
כיסאלומיניום קלאסי700-2,500 ש“ח
כיסאלומיניום בשילוב עץ1,200-1,600 ש“ח
כיספרופיל עשוי עץ מלא1,300-1,600 ש“ח
צירבלגי עשוי אלומיניום700-1,700 ש“ח
צירבלגי עשוי ברזל1,000-1,200 ש“ח
ציראלומיניום קלאסי500-1,600 ש“ח
ציראלומיניום בשילוב עץ500-800 ש“ח
צירפרופיל עשוי עץ מלא600-700 ש“ח

להלן עלויות ומחירון של תיקון חלונות לפי סוג התיקון5.xlsx

סוגי תיקוניםטווח מחירים
אטם זיגוג אטם מרכזי תקול180-400 ש“ח
סרגל זיגוג תקול180-400 ש“ח
הלבשת חלון140-360 ש“ח
חלונות הזזה גלגלים תקולים140-460 ש“ח
צירים חלונות תקולים220-370 ש“ח
תיקון נזילות בעקבות בעיות איטום180-370 ש“ח
החלפה של מסילות280-600 ש“ח

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה?

אזור צפון

אזור השרון

אזור מרכז

אזור דרום

אזור ירושלים מודיעין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!