חלון קיפ מחיר שתשמחו לשלם

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

חלון קיפ מחיר שתשמחו לשלם

חלון קיפ מחיר

חלונות, למעשה, כל חלון וחלון, הם הרבה מעבר למסגרת עם זכוכית שתפקידה לסגור פתח המקובע בקיר. בחלונות כיום שמים דגש רב יותר על הפרקטיות, העיצוב, הסוג, המיקום והסגנון. חלון כיום הוא אלמנט, שהתכנון שלו עצמו כמו גם היותו כחלק מן הבית, הוא חלק שיש לתת עליו את הדעת בשלבים הראשונים של התכנון והבניה.

אחת מן הסוגיות החשובות ביותר בעת בחירה ראשונית של חלון, מלבד סוג הפרופיל והמיקום, הוא סוג ואופן הפתיחה שלו. ישנם סוגי חלונות רבים ולכל אחד מהם היתרונות והחסרונות שלו. לכן, חשוב לברר ולבדוק היטב מהם הצרכים וההתאמות הדרושים במדויק עבורכם וכיצד הוא ישתלב נוכח החלל האדריכלי שלכם ועל פי זה לבחור את החלון הנכון. אחד מן החלונות הטובים והמשובחים ביותר הוא חלון קיפ. בשנים האחרונות, התפתח חלון קיפ לחלון דריי-קיפ, המאפשר להנות מכל העולמות ויכול להפוך לפתרון האידיאלי גם עבורכם.

חלון קיפ מחיר ויתרונות

עוד טרם ניגע בחלון קיפ מחיר, נתמקד רגע ביתרונות העצומים של החלון. התקנת חלון קיפ מומלצת בעיקר מכמה סיבות עיקריות השמות דגש הן על נוחות, פרקטיות, תפעול ובטיחות. מעצם העובדה כי הוא משלב יתרונות מכל העולמות,  הרי שבכל הנוגע לסיכומם של דברים, חלון קיפ מחיר חסכוני מאוד שאינו משקף בהכרח את כל הבונוסים. העובדה כי פתיחת החלון נעשית בזווית מתונה כלפי החדר- החלק העליון נפתח לחלוטין, בעוד החלק התחתון נותר מחובר למסגרת, אינה מצמצמת את חלל החדר באופן שמפריע לאנשים הנעים בו והעובדה כי הוא קל מאוד לתפעול ולניקיון, ובעיקר מציג את רמת האיטום ושמירת האקוסטיקה הטובה ביותר, הופכת את המחיר הנוח שלו גם למשתלם.

אינטימיות ותחושת ביטחון

היתרון המרכזי של חלון קיפ הוא הפרטיות הגבוהה שהוא מאפשר. בעוד בחלון רגיל אתם חשופים  לגמרי לכל מי שעומד מבחוץ בעוד הוא אינו צריך להתאמץ כלל כדי לדעת מה קורה בתוך הבית שלכם, הרי שחלון קיפ נפתח בזווית שאינה מלאה, כך שאוויר זורם פנימה אבל תוכן הבית לא חשוף לאנשים מבחוץ. יתרון זה הוא שהפך את סוג החלון הזה לפופולארי במיוחד לחדרי שירותים ומקלחת הדורשים רמה גבוהה של אינטימיות. הוא גם זה שהפך אותו לפופולארי במיוחד במרכזים ובמקומות עסקיים, שאינם חפצים שהנתונים, המספרים או כל מה שהם מתכננים – יהיה חשוף לעיני כל.

הזווית הייחודית בה החלון נפתח מאפשרת מלבד הפרטיות גם תחושת בטחון בפועל. תחושת הביטחון מתגברת מעצם העובדה, שבמידה והחלון פתוח, הוא אינו מאפשר לאדם מן החוץ לחדור פנימה, בניגוד לקלות המפתיעה לפעולה כזו במקרה של חלון רגיל. זהו חלון אידיאלי לחוששים מפריצות או לנמצאים בקומת קרקע. הבחינה הבטיחותית של החלון באה לידי ביטוי מכך שהחלון אינו מאפשר נפילה מפנים החדר לחוץ זוהי נקודת תורפה בחלונות רגילים, בייחוד שיש ילדים קטנים. חלון הקיפ מונע זאת כמעט לגמרי ונותן בטחון לכל יושבי הבית.

חלון דריי קיפ

חלונות דריי קיפ, הינם חלונות המשלבים בין מנגנון הפתיחה קיפ לבין פתיחת חלון על ציר צידי. למעשה, ניתן לבחור בכל רגע כיצד ובאיזה כיוון אנחנו מעוניינים לפתוח את החלון, כאשר האטימה המצויינת של החלון, מתבצעת מ-4 נקודות שונות ומקנה ערך מוסף גם בתחום זה. 

חלון קיפ מחיר

חלון קיפ מחיר נמוך מעט ממחירו של חלון דריי קיפ. באופן כללי, המחיר של חלון אלומיניום מושפע ממספר גורמים: סוג הפתיחה, פרופיל האלומיניום של החלון, הזכוכית, הצבע, גודל וכמות החלונות ואביזרים הנוספים לחלון, כמו תריסים ורשתות. חלון קיפ בגודל מטר ינוע החל מ-700 ₪ וחלון דרי קיפ, החל מ-1000 ₪. 

'המרכז לחלונות אלומיניום' הינה חברה מובילה לייצור והתקנת חלונות קיפ מאלומיניום איכותי, כמו גם חלונות בתצורות אחרות עם הפרופילים המובילים בעולם, במחירים נוחים ומפתיעים.

חלון קיפחלון קיפ

ישנם סוגים רבים ומגוונים של אופן פתיחת החלונות מהם ניתן לבחור. חברות אלומיניום, שיווק והתקנת חלונות מקצועיות, יעמידו לרשותכם צוות מומחים שייסע לכם ביעוץ ובהכוונה. אולם להלן מספר הסוגים העיקריים:

פתיחת הזזה

במקרה זה 2 כנפי החלון (או יותר) זזים על מסילה אחד בחופף לשני. משמע, כאשר החלון יהיה סגור, 2 הכנפיים יהיו גלויות ואילו כאשר החלון פתוח, צד אחד יכסה או יהיה מאחורי הכנף השנייה. בכל מקרה, 2 הכנפיים אף פעם לא חורגים ממסגרת האלומיניום של החלון. לפיכך לסוג זה של פתיחה ישנו יתרון בכך שהוא אינו מפריע את התנועה בחדר ואינו מצמצם את חלל החדר. מעצם העובדה כי הוא אינו יכול להיפתח במלואו, הוא נחשב גם כבטוח יחסית לילדים. החיסרון הגדול שלו, נעוץ בעובדה שתמיד חלק מן החלון נשאר סגור. דבר זה מצמצם את זרימת האוויר אך בעיקר מהווה אתגר, כאשר נרצה לנקות מבחוץ את החלונות ונדרש לפירוק והוצאת הכנף כולו.

חלון פתיחה לתוך החדר או מחוצה לו

חלון זה נחשב כיום ללא מאוד פופולארי ודי נעלם מהשטח. אולם תוכלו למצוא אותו במקרים נדרים הוא בעיקר מציג חסרונות, בעיקר בתחום הבטיחותי ובהיותו פתוח והוא מצמצם משמעותית את שטח החדר.

פתיחת הזזה לכיס

גם כאן הכנפיים של החלונות  זזים על מסילות אך הפעם, כשנרצה לפתוח אותם, הם ינועו לתוך כיסים בקירות. זה כמובן מאפשר לנו פתיחה מלאה של החלונות וזרימת אוויר מלאה, כל זאת מבלי להפריע לתנועה שבחדר או לצמצום החלל בו. יחד עם זאת, הוא סובל גם מ-2 חסרונות עיקריים. הראשונה, בדומה לחלון ההזה הרגיל, נוגעת באי היכולת לנקות את החלון, מבלי לפרק אותו החוצה. החיסרון השני בולט ומשמעותי יותר והוא נוגע בעובדה שמבחינה אקוסטית ותרמית, לחלונות אלו נחיתות רבה. הנעילה שלהם אל מול כל המסגרת אינה הרמטית במלואה ובייחוד, העובדה שבשני צדדיהם ישנו כיס וחלל פנימי, הם מקור לבעיית בידוד, חדירת מי גשמים, משבי רוח, גם כשהחלון סגור, כניסת לכלוך ועוד.

חלון קיפ

. פתיחת חלון קיפ, היא פתיחת החלון כלפי פנים כאשר החלק העליון נפתח ואילו התחתון נשאר מקובע לפרופיל. כך נוצר מצב שהחלון נוטה פנימה לתוך החדר בזווית אלכסונית. חלון קיפ נותן מענה למרבית החסרונות שציינו בחלונות האחרים. הוא משיג אוורור טוב, משום שהוא מאפשר פתיחה של 40% במקסימום. הוא קל לניקוי משני צדדיו והוא נחשב בטיחותי מאוד, גם כלפי ילדים. 

ראו גם: חלון בלגי מחיר

ככלל, הביטחון שהחלון מעניק הוא היתרון העצום שלו. בחלונות רגילים, כאשר אתם רוצים להשאירם פתוחים, אתם למעשה משאירים פרוץ את כל החלון. כל מי שחפץ בכך, יכול להיכנס אליכם מבחוץ אל הבית בקלות. חלון קיפ מאפשר להשיג אוורור תמידי ובאותו הזמן גם להשאיר את החלון סגור מפני חדירה. אי אפשר להיכנס פנימה (או ליפול דרכו החוצה) דרך זווית המפתח שלו. אגב, הזווית של המפתח, המקנה בטיחות, מקנה גם פרטיות. בניגוד לחלונות רגילים שמי שעומד מאחד מצדדיהם, רואה במלואו את מה שקורה בצד השני, אצל חלון קיפ – הדבר לא מתאפשר. זו גם הסיבה לפיה חלון קיפ מאוד פופולארי במקומות הדורשים פרטיות כמו חדרי אמבטיה ושירותים אבל גם כמו משרדים ועסקים, שלא רוצים להיות שקופים לכל אדם חיצוני.

חלון דריי קיפ

זהו למעשה חלון קיפ משודרג. אותם תכונות כמו של חלון הקיפ, רק כשמו 'דריי', בגרמנית- 3 עם 3 פעולות שונות פתיחת קיפ, סגירה מעולה בארבע ממשקים בין המסגרת לכנף החלון והשדרוג: אפשרות לפתוח את החלון גם פנימה. כך שאם אתם רוצים בכל אופן להכניס כמות גדולה יותר של אויר או לפתוח את החלון לרווחה לגמרי- זה אפשרי.

חלונות קיפ (מגרמנית – "Kippfenster" – חלון הטייה) – חלונות קיפ הם חלונות צרים ומאורכים ונפתחים ל ידי הטיית החלק העליון או התחתון של החלון פנימה או החוצה, בזווית. ברוב המקרים מידת ההטייה המרבית האפשרית בחלונות הקיפ היא מוגבלת. הגבלה זו נועדה לספק רמת בטיחות גבוהה, למשל בבתים רבי קומות, כי היא מונעת נפילה דרך החלון החוצה).

חלונות דריי קיפ (מגרמנית "Drehkippfenster") – חלונות עם הטייה ועם ציר) – אלה חלונות שנפתחים בהטייה, אך קיימת גם אופציה לפתוח אותם על ציר, כמו חלון ציר רגיל. היתרון הבולט של חלונות אלה טמון בכך שניתן לפתוח פתיחה מלאה של החלון – גם לאוורור וגם לניקוי – והחסרון הבולט הוא המנגנון המסובך שעלול להתקלקל עקב שימוש אגרסיבי מדי.

מאיפה הגיע חלון קיפ?

בקיץ בגרמניה בתקופה החמה ביותר בשנה הטמפרטורות מגיעות לפעמים עד 30 מעלות צלזיוס. (86 מעלות צלזיוס), אז מתעורר צורך אמיתי באוויר צח. זה הרקע להמצאה גרמנית שנקראת  Dreh-Kipp-Fenster (חלון דרייקיפ בברית…).

מה כל כך מיוחד בהם?

חלון דריי קיפ הומצא בשנות החמישים בגרמניה, והוא עד היום חלון פופולרי בכל רחבי אירופה, שם אין  שימוש במיזוג אוויר כמו אצלנו בישראל ובארצות חמות אחרות..

כשהומצא חלון הדרייקיפ  הראשון הוא איפשר לסובב את החלון על ידי סיבוב הידית ב – 900  ולהטות אותה כאשר הידית מסובבת 1800. זה איפשר לך לנקות את החלק החיצוני של החלון, וגם זרימת אוויר חזקה כדי להכניס אוויר צח לבית ולהימנע מאוויר מעופש.

בערי צפון אירופה מומלץ לעשות זאת כל יום למשך כ – 15 דקות בבוקר בקיץ. כך ניתן לשמור על הבית קריר יחסית, מכיוון שאוויר הבוקר הקריר 'נלכד' בתוך הבית.

אבל, מכיוון שהקיץ הגרמני לא כל כך חם, החלון הזה מציע אפשרות נוספת לשמור על זרימת אוויר קבועה היא באמצעות פונקציית הטיה; על ידי הטיית החלון.

זה רק הגיוני שחלונות אלה יהיו פופולריים באקלים אירופי הממוזג יותר, כאשר הקיץ לא מתחמם מדי,  מיזוג אוויר אינו נפוץ במיוחד, ולכן בידוד טוב ושיטות אוורור נכונות הן דרכים שימושיות להתמודד עם חום. כמו כן, חלונות כאלה מציעים יתרון גדול בבתים ללא מיזוג אוויר, כאשר אין דרך להעביר אוויר בין פנים הבית אל מחוצה לו.

'המרכז לחלונות אלומיניום', מייצרת ומתקינה חלונות ודלתות אלומיניום מכל הסוגים והמותגים המובילים. צוות החברה ישמח לעמוד לשירותכם, בכל שאלה או עצה.

חלון דריי קיפ מחירחלון דריי קיפ מחיר

בשנים האחרונות הולך ותופס תאוצה אחד המודלים היותר מעניינים בתחום החלונות, מודל הדריי קיפ. אם אתם מחפשים חלונות לבית במסגרת פרויקט שיפוץ, בנייה חדשה או אפילו החלפת חלונות הבית, לבטח נתקלתם בסוג זה של חלון וייתכן שאתם מתלבטים האם זה החלון המתאים לכם לבית. אז לאילו חדרים בכלל מתאים הדריי קיפ? בהזמנת חלון דריי קיפ מחיר החלון צפוי להיות גבוה יותר מאשר חלון קיפ ויותר מאשר חלון ציר סטנדרטי – האם זה שווה את זה? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

מה זה בכלל חלון דריי קיפ?

ובכן, עד לפני כשלושה עשורים, החלון הנפוץ ביותר בישראל היה חלון הציר הסטנדרטי, את מקומו תפס בעשורים האחרונים חלון ההזזה. אלא שחלון ציר הוא עדיין חלון אטרקטיבי מאוד, שהיום מיושם בעיקר בשל מניעים עיצוביים (חלון בלגי למשל, המגיע במודל ציר בלבד) ולא פחות מכך בשל טכנולוגיית הקיפ והדריי קיפ, שמתאימה לחלונות ציר בלבד. פתיחת קיפ היא פתיחה של החלק העליון של החלון באמצעות ציר תחתון. בחלון ציר רגיל ישנה מערכת צירים יחידה – צירי הצד המאפשרים לפתוח את החלון בצורה אופקית בלבד. בחלון קיפ ישנה גם מערכת צירים יחידה – צירים תחתונים המאפשרים פתיחה עליונה חלקית של החלון בצורה אנכית אלכסונית. בחלון דריי קיפ כבר יש לנו שתי מערכות צירים – צירי צד המאפשרים לפתוח את החלון בפתיחה אופקית רגילה וצירים תחתונים המאפשרים פתיחה עליונה חלקית. השליטה בפתיחה מבוצעת באמצעות ידית הפתיחה שמגיעה עם שלושה מצבים – מצב פתיחת ציר רגילה, מצב פתיחת קיפ עליונה ומצב סגור.

ראו גם: חלון כפול נגד רעש מחיר

לאילו חדרים מיועד חלון דריי קיפ והאם הוא שווה את המחיר?

בהזמנת חלון דריי קיפ מחיר החלון, כך תגלו, הוא גבוה יותר מאשר חלון ציר ויותר מאשר חלון קיפ בהינתן שכל יתר הפרמטרים (עיצוב, זיגוג ומידות) נותרים זהים. הסיבה לכך היא כמובן העובדה שבחלון זה מותקנות שתי מערכות צירים וכן מיושמת מסגרת חלון מורכבת יותר המאפשרת את הפעלת החלון הן על הציר האופקי והן על הציר האנכי. מטרתו של חלון קיפ בכלל היא לאפשר אוורור של החדר באמצעות פתח עליון חלקי מבלי שהחלון חודר לתוך חלל החדר ומגביל את התנועה בו (בעיה אופיינית לחלונות ציר רגילים). מודל הדריי קיפ מאפשר לכם לבחור בין שני המצבים – פתיחה אופקית מלאה או פתיחה אנכית עליונה לצרכי אוורור בלבד. חלון קיפ בלבד מתאים במיוחד לחדרי שירותים ואמבטיה, בהם נדרש בעיקר אוורור ולרוב לא נדרשת פתיחה מלאה של החלון. חלון דריי קיפ יכול לשמש כחלון שני בחדר, לצר חלון הזזה מרכזי וכן יכול לשמש גם בחדרים רטובים (אמבטיה, שירותים ומטבח) לצורך אוורור ושמירת האפשרות של פתיחה מלאה על פי הצורך.

העובדה הפשוטה היא שבהזמנת חלון דריי קיפ מחיר החלון צפוי להיות גבוה יותר במעט ביחס לחלון קיפ או חלון ציר רגיל. מאחר וחלון דריי קיפ הוא לא חלון שמתקינים בכל חדר בבית, אלא בחדר אחד או שניים, תוספת העלות פר חלון היא בדרך כלל שולית ביחס לעלות הכוללת של כל עסקת החלונות לבית. והערך? כל מי שהתקין בביתו חלון דריי קיפ מברך על ההחלטה. אין ספק שלחלון דריי קיפ ישנו ערך קונקרטי בעל חשיבות, שבהחלט מצדיק את תוספת המחיר השולית של החלון. בהקשר זה כדאי גם לציין, שבבתים פרטיים לא כדאי להסתפק במודל קיפ בלבד, שמתאים בעיקר לשירותים ציבוריים ומשרדים ופחות לבית פרטי, בו מתקבל הערך המרבי עם חלון דריי קיפ בעל שלושה מצבים. 

מחירון תריסים התקנה ותיקון עבור תריסי הזזה

התקנה/תיקוןמחיר טווח תחתוןמחיר טווח עליוןהערות
מחיר של תיקון תריסי גלילה בשל תקלה בקפיץ, החלפה של הקפיץ. 260 ש“ח480 ש“ח
מחיר החלפה של רצועות בתריסים חשמליים 340 ש“ח490 ש“ח
מחיר החלפת שלבים בתריסים רגילים, תריסי הזזה 320 ש“ח440 ש“חמחיר להחלפת תריס אחד, כל תריס נוסף תוספת של 20-30 ש“ח.
מחיר החלפת שלבים לתריסים מסוג רפפות 340 ש“ח460 ש“חמחיר להחלפת שלב אחד, כל תריס נוסף, תוספת של 50-60 ש“ח.
מחיר החלפת תופסנים 320 ש“ח420 ש“חהמחיר הוא לזוג כולל העבודה עצמה.
מחיר החלפת ידיות למנוף 280 ש“ח430 ש“ח
מחיר החלפת גלגלים בשילוב בדיקה של המסילה320 ש“ח470 ש“ח
מחיר החלפת מסילה 400 ש“ח550 ש“חהמחיר עבור זוג מסילות

מחירון תריסים התקנה ותיקון עבור תריסי גלילה ידניים

התקנה/תיקוןמחירון טווח תחתוןמחירון טווח עליוןהערות
מחיר החלפה של הרצועה בתריס.380 ש“ח580 ש“חהעדיפו רצועת ניילון עם רמת עמידות טובה. המחיר של ההחלפה, אמור לכלול את השירות וגם את הרצועה עצמה.
מחיר תיקון של תריסי גלילה ידניים שנתקעו.380 ש“ח580 ש“חהמחיר משתנה והוא תלוי בסיבה להיווצרות התקלה.
מחיר תיקון מנגנון תריס גלילה. 380 ש“ח550 ש“חהמחיר הסופי ייקבע לפי המנגנון שייבחר, כלומר בהתאם לסוג שלו.
מחיר התקנה של מנגנון כוח לתריס גלילה440 ש“ח800 ש“חמתאים רק עבור תריסים מסיביים, לא להחלפה לתריסים חשמליים.
מחיר הוספת מעצור120 ש“ח170 ש“חהמחיר לא כולל את עלות הביקור של הטכנאי.
מחיר החלפה שך קפיץ בתריס גלילה380 ש“ח520 ש“חהמחיר הסופי ייקבע לפי סוג הקפיץ אותו יש להחליף.
מחיר החלפת שלב בתריס גלילה. 380 ש“ח650 ש“חהשירות כולל בדיקה של השלבים כדי לזהות מה תקול ומה דורש החלפה.
מחיר שדרוג תריס גלילה לתריס חשמלי 650 ש“ח1,800 ש“חהמחיר הוא למ“ר.

מחירון תריסים התקנה ותיקון עבור תריסים חשמליים

התקנה/תיקוןמחירון טווח תחתוןמחירון טווח עליוןהערות
מחיר החלפת שלב בתריסים חשמליים380 ש“ח620 ש“חהמחיר הוא עבור שלב אחד בתריס, כל החלפה נוספת של שלב בעלות 80-220 ש“ח
מחיר תיקון תריסים חשמליים תקועים 430 ש“ח880 ש“חהמחיר משתנה ותלוי ברובי במיקום שבו התריס נתקע
מחיר החלפה של מתג הפעלה בתריס חשמלי 380 ש“ח550 ש“ח
מחיר תיקון תקלה הנוצרת כתוצאה מנתק בין השלבים 380 ש“ח580 ש“חהתיקון אמור לכלול גם כיוון של המנוע
מחיר תיקון רצועות בתריס חשמלי 440 ש“ח560 ש“חתפקיד הרצועות הוא לדאוג שהתריס לא יפול
מחיר תיקון/כיוון מנוע תקול בתריס חשמלי 440 ש“ח560 ש“ח
מחיר התקנת שעון שבת בתריס חשמלי440 ש“ח800 ש“ח
מחיר התקנת מנוע עם מנואלה בתריס חשמלי700 ש“ח1,800 ש“ח
מחיר מנוע תריס חשמלי המכיל שלבים מוקצפים700 ש“ח1,900 ש“חמחיר הסופי יקבע לפי משקל התריס שמנוע צריך להרים
מחיר מנוע עם שלבים עשויים אלומיניום מסוג משוך לתריס חחשמלי800 ש“ח2,200 ש“חהמחיר של המנוע אמור לכלול בתוכו גם את מחיר העבודה

התקנה או תיקון של תריסים לפי הסוג שלהם מחירון

עלות התקנהטווח תחתוןטווח עליוןמחירון
מחיר התקנה של תריסי הזזה380 ש“ח900 ש“חלכל תריס יש מחיר מעט שונה לפי גודל המפתח וגם על פי סוג השלבים שבוחרים
מחיר התקנה תריסי ציר380 ש“ח1,200 ש“חהמחיר הוא למטר רבוע. ניתן לבחור בין שלבים עשויים פלסטיק או שלבים עשויים אלומיניום
מחיר התקנה תריסי גלילה מסוג ידני600 ש“ח1,500 ש“חהמחיר שנקבע הוא למ“ר בשילוב רצועה קפיץ ומערכת מנגנונית
מחיר התקנה תריסים מסוג חשמלי700 ש“ח2,200 ש“חהמחיר שנקבע הוא למ“ר והוא כולל את הארגז ואת המנוע. המחיר הסופי נקבע לפי סוג השלבים שבוחרים
מחיר התקנה תריסים בממ“ד700 ש“ח1,400 ש“חהמחיר של התריסים הוא למטר רבוע וההתקנה חייבת להתבצע על פי התקנים העדכניים שמוציאים בהנחיות מטעם פיקוד העורך
מחירים התקנת תריסים מסוג אור 700 ש“ח2,200 ש“חהמחיר הוא למ“ר

עלויות ומחירים לשלבים עבור תריסי גלילה

מחיר מוצרטווח תחתוןטווח עליוןהערות
מחיר שלבים אלומיניום מסוג מוקצף400 למ“ר800 ש“חמדובר בשלבים דקים באופן יחסי שמטרתם לבודד בצורה טובה יותר
מחיר שלבים אלומיניום מסוג משוך700 ש“ח1,100 ש“חהשלבים עשויים מסגסוגת של אלומיניום עבה במיוחד ונחשבים לעמידים וחזקים מאוד
מחיר שלבים מסוג אור 800 ש“ח1,300 ש“חשלבים המאפשרים שליטה מלאה באור ובאוויר שנכנסים אל תוך החלל

עלויות ומחירים עבור החלפת תריסים

עלות החלפה לפי סוג התריסיםטווח תחתוןטווח עליוןהערות
מחיר החלפת תריס עם שלבים מסוג פלסטיק 380 ש“ח900 ש“חהמחיר מושפע מהסוג פלסטיק.
מחיר החלפת תריס צירים עם שלבים של אלומיניום480 ש“ח1,400 ש“ח
מחיר החלפת תריסי הזזה עם שלבים עשויים פלסטיק430 ש“ח1,400 ש“חלא מתאים לצד עם שמש מרובה
מחיר החלפת תריסי הזזה עם שלבים עשויים אלומיניום480 ש“ח1,400 ש“ח
מחירת החלפת תריסי גלילה עם פלסטיק - ידני380 ש“ח1,400 ש“חהמחיר קשור לגודל של התריס ולסוג התריסים החדשים
מחיר החלפת תריסי אלומיניום - ידני430 ש“ח1,100 ש“חהמחיר הוא למ“ר
מחיר החלפת תריסים חשמליים מסוג גלילה עם שלבים מפלסטיק430 ש“ח1,300 ש“חהמחיר הוא למ“ר
מחיר החלפת תריסים חשמליים עם שלבים מאלומיניום500 ש“ח1,500 ש“חהמחיר נקבע לפי המנוע

תריסים התקנה ותיקון מחירון ועלויות

סוג התריססוג השלביםסוג התיקון טווח מחירים
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 350-1,000 ש“ח
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים350-900 ש“ח
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 280-1,110 ש“ח
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים280-1,300 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 350-1,000 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים280-1,000 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 280-1,300 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים280-1,400 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 300-1000 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים300-1,100 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 500-800 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים600-700 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 220-700 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים300-700 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 380-900 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים380-900 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 380-880 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים380-880 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 380-1,250 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים380-1,400 ש“ח

להלן מחירון ועלויות של תיקון תריסים

סוג תיקון לפי תקלהסוג התריס אותו יש לתקןטווח מחירים לתיקון
תקלה בארגז התריס גלילה180-320 ש“ח
תקלה בארגז התריס הזזה320-370 ש“ח
תקלה בארגז התריס צירים280-400 ש“ח
תקלה במנוע החשמלי של התריסגלילה280-1,100 ש“ח
תקלה במנוע החשמלי של התריסהזזה280-950 ש“ח
תקלה במנוע החשמלי של התריסצירים340-890 ש“ח
תקלה בשלבים של התריסים או בשלב אחרגלילה240-460 ש“ח
תקלה בשלבים של התריסים או בשלב אחרהזזה140-320 ש“ח
תקלה בשלבים של התריסים או בשלב אחרצירים140-320 ש“ח
תקלה ברצועות התריסיםגלילה160-370 שח
תקלה ברצועות התריסיםהזזה180-270 ש“ח
תקלה ברצועות התריסיםצירים180-780 ש“ח

להלן מחירון ועלויות של התקנת חלונות אלומיניום

סוג החלון וגודל סגנון פתיחהטווח מחירים
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 80X80ציר500-1,200 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 80X80הזזה על מסילות400-1,500 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 80X80הזזה בכיס לתוך הקיר400-2,200 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 100X100ציר740-1,600 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 100X100הזזה על מסילות400-2,200 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 100X100הזזה בכיס לתוך הקיר400-1,600 ש“ח
חלונות אלומיניום כפולים עם שתי כנפיים גודל 100X100ציר700-2,500 ש“ח
חלונות אלומיניום כפולים עם שתי כנפיים גודל 100X100הזזה על מסילות600-2,500 ש“ח
חלונות אלומיניום כפולים עם שתי כנפיים גודל 100X100הזזה בכיס לתוך הקיר700-2,500 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג קיפ 60X100ציר500-900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג קיפ 60X100הזזה על מסילות400-900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג קיפ 60X100הזזה בכיס לתוך הקיר600-900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג דריי קיפ 100X100ציר900-1,900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג דריי קיפ 100X100הזזה על מסילות1,100-1,700 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג דריי קיפ 100X100הזזה בכיס לתוך הקיר1,000-1,200 ש“ל

מחירון ועלויות התקנה של חלונות

סוג החלוןפרופילטווח מחירים
הזזהבלגי עשוי אלומיניום180-1,700 ש“ח
הזזהבלגי עשוי ברזל400-1,200 ש“ח
הזזהאלומיניום קלאסי500-1,800 ש“ח
הזזהאלומיניום בשילוב עץ700-900 ש“ח
הזזהפרופיל עשוי עץ מלא700-4,500 ש“ח
קיפבלגי עשוי אלומיניום70-1,200 ש“ח
קיפבלגי עשוי ברזל400-1,200 ש“ח
קיפאלומיניום קלאסי300-1,300 ש“ח
קיפאלומיניום בשילוב עץ500-3,500 ש“ח
קיפפרופיל עשוי עץ מלא300-2,700 ש“ח
דריי קיפבלגי עשוי אלומיניום
דריי קיפבלגי עשוי ברזל180-2,300 ש“ח
דריי קיפאלומיניום קלאסי1,000-1,200 ש“ח
דריי קיפאלומיניום בשילוב עץ600-2,000 ש“ח
דריי קיפפרופיל עשוי עץ מלא600-3,200 ש“ח
כיסבלגי עשוי אלומיניום450-3,200 ש“ח
כיסבלגי עשוי ברזל1,400-1,600 ש“ח
כיסאלומיניום קלאסי700-2,500 ש“ח
כיסאלומיניום בשילוב עץ1,200-1,600 ש“ח
כיספרופיל עשוי עץ מלא1,300-1,600 ש“ח
צירבלגי עשוי אלומיניום700-1,700 ש“ח
צירבלגי עשוי ברזל1,000-1,200 ש“ח
ציראלומיניום קלאסי500-1,600 ש“ח
ציראלומיניום בשילוב עץ500-800 ש“ח
צירפרופיל עשוי עץ מלא600-700 ש“ח

להלן עלויות ומחירון של תיקון חלונות לפי סוג התיקון5.xlsx

סוגי תיקוניםטווח מחירים
אטם זיגוג אטם מרכזי תקול180-400 ש“ח
סרגל זיגוג תקול180-400 ש“ח
הלבשת חלון140-360 ש“ח
חלונות הזזה גלגלים תקולים140-460 ש“ח
צירים חלונות תקולים220-370 ש“ח
תיקון נזילות בעקבות בעיות איטום180-370 ש“ח
החלפה של מסילות280-600 ש“ח

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה?

אזור צפון

אזור השרון

אזור מרכז

אזור דרום

אזור ירושלים מודיעין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!