זכוכית בידודית מחיר ומשמעות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

זכוכית בידודית מחיר ומשמעות זכוכית בידודית מחיר

התרגלנו להסתכל "דרך הזכוכית" – תרתי משמע. גם להביט דרכה אל החוץ הנשקף ממנה וגם לא לחשוב עד כמה היא חשובה ומורכבת ועד כמה קריטי כי היא תהיה באיכות טובה ומותקנת היטב. עולם הזכוכיות בחלונות הוא עולם רחב, הוא נבדל בסוג הזכוכית, ברמות השקיפות ועוד ויש בו כדי לאפשר לאדריכלים משחקים עיצוביים שונים אל מול מפתחי חלון שונים ושיפור של כניסת אור למבנה.

בעבר, היה נפוץ השימוש בזכוכית יחידה או בשמה המקצועי – מונוליטית. זכוכית אחת לכל חלון. אבל לאט לאט התגבשה ההבנה, שזה לא דבר מספיק טוב ושעדיף להשתמש בחלון זכוכית בידודית מחיר גבוה על פני המצב הקיים. הובילו לחשיבה זו אתגרי מזג האוויר ההולך ומקצין, שהזכוכית היחידה לא יכלה להם. היא לא יכלה לטמפרטורות גבוהות או נמוכות, היא לא הציגה יעילות אנרגטית והיא לא הקנתה בטיחות מפני פגיעות של הנתקלים בה או מול ניסיונות פריצה מן החוץ.

יתרונות זכוכית בידודיתֿ

עוד בטרם ניגע בזכוכית בידודית מחיר, נעמוד לרגע קט על היתרונות של זכוכית זו. ניסיונות רבים שנעשו בזכוכיות שונות, לימדו כי אם אנחנו מגדילים את הפתרונות שלה בנוגע להתמודדות עם הפרשי טמפרטורה, אנחנו פוגעים בשקיפות שלה וגם במראה החיצוני שלה. ואז עלה הרעיון של זכוכית בידודית. זו מנצלת את כליאת אוויר בין 2 זכוכיות, הנמצאים במרווח זה מזה, כדי ליצור בידוד תרמי ואקוסטי איכותי ועדיין, שקיפות הזכוכית אינה נפגעת.

למעשה, מדובר בשתי זכוכיות במידות דומות, היושבות במקביל זו מזו. יחד עם זאת, עוביין אינו שווה והן גם מרוחקות מספר מילימטרים משתנה  לפי החלטה (ולפי עובי הפרופיל בו הן שוכנות) זו מזו, כאשר ביניהם כולאים אוויר או גז מיוחד, המאפשר את הפתרון התרמי הרצוי. הרווח ביניהם, נאטם מסביב באמצעות חומר איטום. היתרונות לא מסתפקים רק בהיותם פתרונות לטמפרטורות משתנות ויכולות בידוד גבוהים אלא מציגים גם  בידוד גבוה מפני רעשים וכן ביטחון רב ליושבי הבית, שכן בעת ניסיון פריצה אל הבית באמצעות שבירת החלון, הזכוכית רק נסדקת ומקשה מאוד על חדירתה.

זכוכית בידודית מחיר ושימוש

לא ניתן להתקין זכוכית בידודית בכל מקום ולא על כל פרופיל. הוא יהיה חייב להיות פרופיל רחב יחסית. ניתן אומנם לצמצם את המרווח בין 2 הזכוכיות אבל אז נפגעת יכולת הבידוד. למעשה, ככל שהזכוכיות יהיו רחוקות יותר האחת מן השנייה, הבידוד ישתפר. יחד עם זאת, היא ניתנת ליישום על מגוון גדלים של חלונות. החל מחלונות קטנים מאוד ועד ויטרינות גדולות. זכוכיות אלו, משולבים בעבודות אלומיניום בבניני משרדים גדולים, בשל העובדה כי הם מאפשרים שקט מירבי ליושבים בהם.

עם זאת, באופן טבעי, זכוכית כפולה גם תשקול כפול. זהו משקל רב לחלון ולכן, לא ניתן להעמיסו על כל פרופיל. פרופיליי אלומיניום איכותיים, נחשבים לטובים ביותר עבור נשיאת זכוכית בידודית. גם פרופיליי פלדה יכלו להיות טובים אבל בשל העובדה כי הם עצמם כבדים, בתוספת המשקל של הזכוכית הינו מתקשים להניע אותם. אלומיניום לעומת זאת קל משקל והתפעול של חלום עם זכוכית בידודית מוקף מסגרת אלומיניום פשוט לתפעול אפילו לילדים קטנים.

זכוכית בידודית מחיר

ניתן להתקין זכוכית בידודית בחלון חדש אך גם להחליף זכוכית בידודית במקום זכוכית מונוליטית בחלון קיים. יש בזה גם אפקט בטיחותי רב. החלפה לזכוכית בלעדית יכולה לעלות החלמ-500 ₪ למ"ר שיש לקחת בחשבון גם את האפשרות כי נאלץ להחליף גם את הפרופיל לעבה וחזק יותר ואז יתווספו עלויות.

'המרכז לחלונות אלומיניום' מתמחה ביצור והתקנת חלונות עם זכוכית בידודית כמו גם כל סוגי החלונות האחרים מאלומיניום. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה, בקשה ומשימה.

חלון בידודית מחירחלון בידודית מחיר

אם כבר רכשתם חלון חדש אבל עדיין הוא לא עושה את העבודה בכל הנוגע לבידוד אקוסטי או תרמי, כנראה שעשיתם בחירה לא נכונה. אין לכם מה לדאוג, אתם יכולים לפתור את הבעיה בקלות על ידי החלפת לוחות הזכוכית בחלון בידודית, חלון אשר מפחית באופן משמעותי רעשים ותורם לבידוד תרמי בבית. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על חלון בידודית.

 

חלון בידודית מחיר – מה זה?

חלון בידודית הוא יכול להיות מכונה גם חלון כפול, הכוונה כאן היא לזכוכית של החלון. חלון בידודית מורכבת משתי זכוכיות אשר ביניהן יש מרווח של אוויר ברוחב מסוים. המטרה של מרווח אוויר זה הוא לספוג את הלחות, להדוף את גלי הקור או החום ולמעשה ליצור שכבה עמידה התורמת למניעת חדירה של חוץ הבית אל פנים הבית. המרווח של האוויר מגיע בגדלים מסוימים, מ"מ ספורים, אך ככל שהמרווח גדול יותר כך גם היעילות התרמית של הזכוכית תשתפר. מבעד לכך, בדרך כלל ניתן לשנות את החומר הנמצא בין הזכוכית, במקום אוויר רגיל תוכלו לבחור באורגון אשר משפר את איכות הבידוד. 

 

חלון בידודית מחיר – מה בנוגע לחלון טריפלקס?

זכוכית טריפלקס כשמה כן היא, עשויה משתי שכבות של זכוכית הדבוקות אחת לשניה באמצעות פילם (PVB). חלונות טריפלקס נחשבים לחזקים מאוד, ואף היו נפוצים מאוד בעבר. עם זאת, מבחינת איכויות בידוד תרמי ואקוסטי זכוכית בידודית עדיין עושה עבודה יותר טובה ועולה פחות או יותר אותו דבר. הבעיה הנוספת של חלונות טריפלקס היא העובי שלהן, ישנן חלונות אשר מגיעים עם פרופיל דק כמו חלונות בלגיים, במצבים כאלה כמעט ולא נוכל להשתמש בחלונות טריפלקס. אז למעשה היתרון היחיד שיש לחלונות טריפלקס על חלונות בידודית יבוא לידי ביטוי בחוזק הזכוכית, עם זאת גם חלונות בידודית עמידים מאוד, כמעט באותה רמה של הטריפלקס, לא משהו שאתם צריכים לחשוש לגביו.

 

חלון בידודית מחיר – הרכבת חלון בידודית

מבעד לכך שאתם צריכים לדעת לבחור את המוצר הנכון אתם חייבים לדעת לבחור את החברה הנכונה דרכה תקבלו את השירות. מערכי הזכוכית חייבים להבנות בצורה חכמה שלוקחת בחשבון את העובי של כל לוח זכוכית, את מרווח האוויר ואת הפרופיל עליו יש למקם את הזכוכית. כמו כן, ניתן לבחור בשילובים חכמים אשר עדיין עובדים על פורמטר בידודית וכך לקבל איכות גבוהה מן המצופה של בידוד אקוסטי, תרמי וחוסן של החלון. שימו לב מהו עובי של כל לוח זכוכית לפני שאתם רוכשים אותו, אם מדובר על עובי של 3 מ"מ עד 4 מ"מ דעו כי מדובר על חלון שלא יספק את הסחורה. כמו כן יש לשים לב על מצבים בהם אנו הופכים את ההתקנה ליותר מאתגרת, לדוגמא כאשר אנו רוצים זכוכית בידודית עם פרופיל בלגי. פרופיל בלגי יהיה בעל מאפיינים דקיקים ולכן נדרש דיוק רב בזיגוג הזכוכית על מנת לשמור על כל היתרונות של הבידודית ועם זאת לקבל מראה נקי של החלון הבלגי.

חלון בידודית מחיר – כמה זה עולה לי?

המחירים של לוחות זכוכית כמעט אף פעם לא יגיעו לבד, למעט מקרים בהם אתם לא מעוניינים להחליף את הפרופיל של החלון אלא רק את הזכוכית. המחיר של הזכוכית נקבע על פי מ"ר, בדרך כלל המחירים ינועו בטווח של הכמה מאות שקלים בודדים. המחיר תלוי בזיגוג הנדרש, במקום בו תרצו להתקין את הזכוכית וכמובן בגודל הלוח אותו אתם רוצים. גם לעובי הלוח  יש השפעה על המחיר אבל לרוב הוא יתבסס על סוג הפרופיל הקיים. כאשר אנו קונים חלונות יש לוודא האם מדובר על זכוכית בידודית או סוג זכוכית אחר, תמיד ניתן לעשות החלפות בהתאם לרצון שלכם.

חלון זכוכית כפולה מחירחלון זכוכית כפולה מחיר

עם המבחר הבלתי נדלה של חלונות אותם ניתן להזמין היום לבית, הביטוי זכוכית כפולה יכול קצת להטעות ואם אתם מקבלים החלטה על הזמנת חלון בעל זכוכית כפולה, חשוב מאוד שתבינו מה בדיוק אתם מזמינים ובמה הוא שונה מחלונות אחרים שגם בהם מותקנת יותר מזכוכית אחת. אז מה זה בדיוק חלון זכוכית כפולה? האם בהזמנת חלון זכוכית כפולה מחיר החלון שונה מאשר בחלונות אחרים בעלי יותר מזכוכית אחת? מה היתרונות של זכוכית כפולה ומהו הערך המרכזי שלה? במה היא נבדלת מסוגי חלונות אחרים בעלי יותר מזכוכית אחת? על כל אלה תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

אז מה זה בדיוק חלון זכוכית כפולה?

ובכן, אם אתם מחפשים חלונות חדשים לבית, לבטח נתקלתם בשני ביטויים שכיחים מאוד בענף זה: חלון טריפלקס וחלון בידודית. בשני המקרים, מדובר מחלונות בהם מותקנים יותר מזכוכית אחת, לרוב שתיים אם כי ישנם דגמים עם כמות גדולה יותר של זכוכיות. בשני סוגי החלונות, נעטפות הזכוכיות יחד על ידי יריעה פולימרית חזקה, המיועדת להגביר מאוד את החוזק המבני של החלון ולמנוע פיזור של שברים במקרה של שבירת החלון (בדומה לחלון הקדמי ברכב). יחד עם זאת, ההבדל בין שני סוגי החלונות האלה הוא בתווך שבין הזכוכיות בתוך החלון

בחלון טריפלקס, מודבקות הזכוכיות זו לזו באמצעות יריעה פולימרית הנקראת PVB. לעומת זאת, בחלון בידודית הזכוכיות אינן מודבקות זו לזו, אלא שביניהן נשמר מרווח אוויר בן מספר מילימטרים. מרווח אוויר זה מספק רמה גבוהה יותר של בידוד תרמי ובידוד אקוסטי ומכאן גם שמו של החלון – בידודית. מבין שני הדגמים האלה, חלון טריפלקס נקרא חלון זכוכית רבודה, בעוד חלון בידודית נקרא חלון זכוכית כפולה וכעת אתם גם מבינים מדוע.

 

כמה זה עולה?

בואו נניח את הדברים כבר עכשיו על השולחן – בהזמנת חלון זכוכית כפולה מחיר החלון צפוי להיות גבוה יותר מאשר מחירו של חלון טריפלקס. מן הסתם, מחיר החלון כולו תלוי בשורה של פרמטרים ובכלל זה: גודל החלון, סוג הפרופילים, שילוב של עיטורי אלומיניום, פרזול, רמת עיבוד ועיצוב של הפרופילים, מנגנון פתיחה (ציר, הזזה, קיפ, דריי קיפ וכן הלאה) ומספר כנפיים בחלון. כדי לדעת כמה יעלה לכם החלון כולו, צריך לדעת את כל הפרטים הללו, שלגביהם תצטרכו לקבל החלטה מראש ולכן לא נוכל בשורות אלה לספר לכם כמה יעלה לכם החלון אותו אתם מבקשים להזמין. לצד כל אלה, סוג החלון עצמו, כלומר סוג משטח הזכוכית מהווה מרכיב מרכזי במחיר הכולל. וכל זה כדי למנוע רעשים – ולכן לקחת חלונות נגד רעש במקרה הרע בהזמנת חלון זכוכית כפולה מחיר החלון צפוי להיות גבוה יותר ממחירו של חלון טריפלקס בכ-200 שקלים למ"ר. במקרה הטוב, יגבה מכם קבלן האלומיניום את אותו המחיר הן על חלון טריפלקס והן על חלון בידודית, אם כי כדאי להבין מדוע על אף שהפיתוי הוא גדול.

צריך להבין שתהליך הייצור של חלון זכוכית כפולה הוא מורכב יותר ולכן גם מחירו גבוה יותר. כאשר קבלן אלומיניום מספק לכם את האפשרות של הזמנת חלון זכוכית כפולה מחיר זהה לחלון טריפלקס, ייתכן שזה יבוא על חשבון עובי הזכוכיות ואיכות הפרופילים ולכן כאמור, מומלץ להבין את הדברים לעומק ולא להתנפל ישר על ההצעה הזולה ביותר. כמו כן, מומלץ לבחון את הסוגים השונים של חלונות לבית ולהחליט האם זכוכית כפולה הוא באמת המודל המתאים לכם ביותר. זהו החלון שיבטיח לכם את רמת הבידוד הגבוהה ביותר, אבל ישנם שיקולים נוספים שאי אפשר להתעלם מהם, כמו למשל חוזק מבני, גוון וכדומה. 

 

זכוכית כפולה מחירזכוכית כפולה מחיר


שימוש בזכוכית בחלונות הבית או המשרד נפוץ כבר מאות שנים. לזכוכית יש מגוון של יתרונות הן בהיבט של פונקציונליות והן בהיבט של עיצוב הבית. בזכות הזכוכית, נכנס אלינו הביתה הרבה אור טבעי מבחוץ שתורם רבות לאווירה בבית. בזכות הזכוכית אנחנו גם יכולים לראות את כל מה שיש בחוץ, בין אם אנחנו גרים בעיר וחשופים לגינה מתחת לבית, בין אם לפנינו ניפרס נוף אורבני, נוף של ים עוצר נשימה או בין אם אנחנו גרים במושב. חלונות נבדלים זה מזה גם בסוג הזכוכית שהם משלבים כשיש שוני בין סוגי הזכוכית בסגנון העיצוב, בתחזוקה שהזכוכית דורשת, בעמידות של הזכוכית וביכולות הבידוד שלה. אם בחרתם להתקין חלונות בטח תרצו להבין מה האפשרויות שלכם גם מבחינת סוגי זכוכית אפשריים, מבחינת יתרונות וחסרונות של כל זכוכית וגם מידע על זכוכית כפולה מחיר ועוד. 


סוגי זכוכית


זכוכיות לצורכי זגגות קיימות במגוון סוגים ומיוצרות באמצעות טכנולוגית שונות, הנפוצות ביותר הן זכוכית זכוכית טריפלקס, זכוכית מבודדת או בידודית וזכוכית מחוסמת. מעבר לסוג הזכוכית בבחירת הזכוכית תוכלו לבחור גם רמת שקיפות, הזכוכית יכולה להיות שקופה לחלוטין, חלבית ויותר אטומה ועוד. 

  • זכוכית טריפלקס היא למעשה זכוכית כפולה שעשויה משתי שכבות זכוכית המודבקות זו לזו באמצעות דבק חזק. היתרונות של זכוכית כפולה מסוג טריפלקס הן היכולת של זכוכית זו לבודד מרעש והיות בטוחה יותר מזכוכיות שאינן כפולות, זאת משום שבמידה והזכוכית נשברת, היא רק נסדקת ולא מתנפצת לחתיכות בזכות הדבק. העבודה שאינה מתנפצת גורמת לך שגם קשה יותר לשבור ולפרוץ חלון שעשוי זכוכית כפולה טריפלקס והיא גם פחות מסוכנת. זכוכית כפולה מסוג טריפלקס מתקינים לרוב בחלונות בבית בעובי כולל של 6 מ"מ של שתי השכבות יחד. אפשר להתקין זכוכית זו גם בדלתות ויטרינה, ואז לרוב משתמשים בסוג עבה יותר של כ-10 מ"מ משום שמדובר במוצר יותר מסיבי.
  • זכוכית מבודדת / בידודית – גם זכוכית בידודית עשויה משתי שכבות זכוכית והיא בעלת יתרונות דומים מבחינת בידוד ובטיחות, רק שבניגוד לזכוכית כפולה טריפלקס בזכוכית בידודית מה שמחבר בין שתי שכבות הזכוכית זה אלומיניום. האלומיניום סופג מזג אוויר קיצוני מהחוץ ומבודד משמעותית.
  •  זכוכית מחוסמת – זכוכית מהסוג הזה עוברת חימום בטמפרטורות גבוהות במיוחד ולכן היא חזקה במיוחד, משמעותית יותר מזכוכית רגילה מה שהופך אותה לבטיחותית ועמידה. גם במקרה של זכוכית מחוסמת, במידה והיא נשברת . היא אינה מתפרקת לחתיכות חדות וגדולות אלא לרסיסים פחות מסוכנים וחותכים. למשל, שמדובר במקלחון אותו אנחנו מתקינים בחדר האמבטיה חשוב לבחור זכוכית מחוסמת כדי שהיא לא תישבר בזמן השימוש במקלחון ותישאר חזקה ויציבה לאורך השנים. 

זכוכית כפולה מחיר


בכל הנוגע לעלויות מה שישפיע על המחיר הסופי הוא סוג הזכוכית, העובי שלה, המידות הנדרשות והשקיפות. לדוגמה, החלפת חלון זכוכית זכוכית בידודית יכולה לעלות כ-350-500 ₪, וזכוכית טריפלקס עד 500 ₪. 

בהיותכם מתקינים או בוחרים לביתכם חלונות ו/או דלתות עשויים זכוכית, מקלחונים לחדרי האמבטיה או אפילו חיפויים המשלבים זכוכית, כדאי להתייעץ עם בעל המקצוע המתאים בהתאם לסוג הזכוכית והמטרה שלה. חשוב לבחור את הזכוכית בהתאם לצרכים הספציפיים והשימושים שלה. במידה ומדובר בזכוכית שתשתלב בחלונות ביתכם, יש להתייעץ עם מומחה אלומיניום או חברה מקצועית המתמחה בהתקנת חלונות כדי שהשילוב בין האלומיניום לבין הזכוכית יהיה מיטבי. 

 

מחירון תריסים התקנה ותיקון עבור תריסי הזזה

התקנה/תיקוןמחיר טווח תחתוןמחיר טווח עליוןהערות
מחיר של תיקון תריסי גלילה בשל תקלה בקפיץ, החלפה של הקפיץ. 260 ש“ח480 ש“ח
מחיר החלפה של רצועות בתריסים חשמליים 340 ש“ח490 ש“ח
מחיר החלפת שלבים בתריסים רגילים, תריסי הזזה 320 ש“ח440 ש“חמחיר להחלפת תריס אחד, כל תריס נוסף תוספת של 20-30 ש“ח.
מחיר החלפת שלבים לתריסים מסוג רפפות 340 ש“ח460 ש“חמחיר להחלפת שלב אחד, כל תריס נוסף, תוספת של 50-60 ש“ח.
מחיר החלפת תופסנים 320 ש“ח420 ש“חהמחיר הוא לזוג כולל העבודה עצמה.
מחיר החלפת ידיות למנוף 280 ש“ח430 ש“ח
מחיר החלפת גלגלים בשילוב בדיקה של המסילה320 ש“ח470 ש“ח
מחיר החלפת מסילה 400 ש“ח550 ש“חהמחיר עבור זוג מסילות

מחירון תריסים התקנה ותיקון עבור תריסי גלילה ידניים

התקנה/תיקוןמחירון טווח תחתוןמחירון טווח עליוןהערות
מחיר החלפה של הרצועה בתריס.380 ש“ח580 ש“חהעדיפו רצועת ניילון עם רמת עמידות טובה. המחיר של ההחלפה, אמור לכלול את השירות וגם את הרצועה עצמה.
מחיר תיקון של תריסי גלילה ידניים שנתקעו.380 ש“ח580 ש“חהמחיר משתנה והוא תלוי בסיבה להיווצרות התקלה.
מחיר תיקון מנגנון תריס גלילה. 380 ש“ח550 ש“חהמחיר הסופי ייקבע לפי המנגנון שייבחר, כלומר בהתאם לסוג שלו.
מחיר התקנה של מנגנון כוח לתריס גלילה440 ש“ח800 ש“חמתאים רק עבור תריסים מסיביים, לא להחלפה לתריסים חשמליים.
מחיר הוספת מעצור120 ש“ח170 ש“חהמחיר לא כולל את עלות הביקור של הטכנאי.
מחיר החלפה שך קפיץ בתריס גלילה380 ש“ח520 ש“חהמחיר הסופי ייקבע לפי סוג הקפיץ אותו יש להחליף.
מחיר החלפת שלב בתריס גלילה. 380 ש“ח650 ש“חהשירות כולל בדיקה של השלבים כדי לזהות מה תקול ומה דורש החלפה.
מחיר שדרוג תריס גלילה לתריס חשמלי 650 ש“ח1,800 ש“חהמחיר הוא למ“ר.

מחירון תריסים התקנה ותיקון עבור תריסים חשמליים

התקנה/תיקוןמחירון טווח תחתוןמחירון טווח עליוןהערות
מחיר החלפת שלב בתריסים חשמליים380 ש“ח620 ש“חהמחיר הוא עבור שלב אחד בתריס, כל החלפה נוספת של שלב בעלות 80-220 ש“ח
מחיר תיקון תריסים חשמליים תקועים 430 ש“ח880 ש“חהמחיר משתנה ותלוי ברובי במיקום שבו התריס נתקע
מחיר החלפה של מתג הפעלה בתריס חשמלי 380 ש“ח550 ש“ח
מחיר תיקון תקלה הנוצרת כתוצאה מנתק בין השלבים 380 ש“ח580 ש“חהתיקון אמור לכלול גם כיוון של המנוע
מחיר תיקון רצועות בתריס חשמלי 440 ש“ח560 ש“חתפקיד הרצועות הוא לדאוג שהתריס לא יפול
מחיר תיקון/כיוון מנוע תקול בתריס חשמלי 440 ש“ח560 ש“ח
מחיר התקנת שעון שבת בתריס חשמלי440 ש“ח800 ש“ח
מחיר התקנת מנוע עם מנואלה בתריס חשמלי700 ש“ח1,800 ש“ח
מחיר מנוע תריס חשמלי המכיל שלבים מוקצפים700 ש“ח1,900 ש“חמחיר הסופי יקבע לפי משקל התריס שמנוע צריך להרים
מחיר מנוע עם שלבים עשויים אלומיניום מסוג משוך לתריס חחשמלי800 ש“ח2,200 ש“חהמחיר של המנוע אמור לכלול בתוכו גם את מחיר העבודה

התקנה או תיקון של תריסים לפי הסוג שלהם מחירון

עלות התקנהטווח תחתוןטווח עליוןמחירון
מחיר התקנה של תריסי הזזה380 ש“ח900 ש“חלכל תריס יש מחיר מעט שונה לפי גודל המפתח וגם על פי סוג השלבים שבוחרים
מחיר התקנה תריסי ציר380 ש“ח1,200 ש“חהמחיר הוא למטר רבוע. ניתן לבחור בין שלבים עשויים פלסטיק או שלבים עשויים אלומיניום
מחיר התקנה תריסי גלילה מסוג ידני600 ש“ח1,500 ש“חהמחיר שנקבע הוא למ“ר בשילוב רצועה קפיץ ומערכת מנגנונית
מחיר התקנה תריסים מסוג חשמלי700 ש“ח2,200 ש“חהמחיר שנקבע הוא למ“ר והוא כולל את הארגז ואת המנוע. המחיר הסופי נקבע לפי סוג השלבים שבוחרים
מחיר התקנה תריסים בממ“ד700 ש“ח1,400 ש“חהמחיר של התריסים הוא למטר רבוע וההתקנה חייבת להתבצע על פי התקנים העדכניים שמוציאים בהנחיות מטעם פיקוד העורך
מחירים התקנת תריסים מסוג אור 700 ש“ח2,200 ש“חהמחיר הוא למ“ר

עלויות ומחירים לשלבים עבור תריסי גלילה

מחיר מוצרטווח תחתוןטווח עליוןהערות
מחיר שלבים אלומיניום מסוג מוקצף400 למ“ר800 ש“חמדובר בשלבים דקים באופן יחסי שמטרתם לבודד בצורה טובה יותר
מחיר שלבים אלומיניום מסוג משוך700 ש“ח1,100 ש“חהשלבים עשויים מסגסוגת של אלומיניום עבה במיוחד ונחשבים לעמידים וחזקים מאוד
מחיר שלבים מסוג אור 800 ש“ח1,300 ש“חשלבים המאפשרים שליטה מלאה באור ובאוויר שנכנסים אל תוך החלל

עלויות ומחירים עבור החלפת תריסים

עלות החלפה לפי סוג התריסיםטווח תחתוןטווח עליוןהערות
מחיר החלפת תריס עם שלבים מסוג פלסטיק 380 ש“ח900 ש“חהמחיר מושפע מהסוג פלסטיק.
מחיר החלפת תריס צירים עם שלבים של אלומיניום480 ש“ח1,400 ש“ח
מחיר החלפת תריסי הזזה עם שלבים עשויים פלסטיק430 ש“ח1,400 ש“חלא מתאים לצד עם שמש מרובה
מחיר החלפת תריסי הזזה עם שלבים עשויים אלומיניום480 ש“ח1,400 ש“ח
מחירת החלפת תריסי גלילה עם פלסטיק - ידני380 ש“ח1,400 ש“חהמחיר קשור לגודל של התריס ולסוג התריסים החדשים
מחיר החלפת תריסי אלומיניום - ידני430 ש“ח1,100 ש“חהמחיר הוא למ“ר
מחיר החלפת תריסים חשמליים מסוג גלילה עם שלבים מפלסטיק430 ש“ח1,300 ש“חהמחיר הוא למ“ר
מחיר החלפת תריסים חשמליים עם שלבים מאלומיניום500 ש“ח1,500 ש“חהמחיר נקבע לפי המנוע

תריסים התקנה ותיקון מחירון ועלויות

סוג התריססוג השלביםסוג התיקון טווח מחירים
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 350-1,000 ש“ח
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים350-900 ש“ח
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 280-1,110 ש“ח
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים280-1,300 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 350-1,000 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים280-1,000 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 280-1,300 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים280-1,400 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 300-1000 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים300-1,100 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 500-800 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים600-700 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 220-700 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים300-700 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 380-900 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים380-900 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 380-880 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים380-880 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 380-1,250 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים380-1,400 ש“ח

להלן מחירון ועלויות של תיקון תריסים

סוג תיקון לפי תקלהסוג התריס אותו יש לתקןטווח מחירים לתיקון
תקלה בארגז התריס גלילה180-320 ש“ח
תקלה בארגז התריס הזזה320-370 ש“ח
תקלה בארגז התריס צירים280-400 ש“ח
תקלה במנוע החשמלי של התריסגלילה280-1,100 ש“ח
תקלה במנוע החשמלי של התריסהזזה280-950 ש“ח
תקלה במנוע החשמלי של התריסצירים340-890 ש“ח
תקלה בשלבים של התריסים או בשלב אחרגלילה240-460 ש“ח
תקלה בשלבים של התריסים או בשלב אחרהזזה140-320 ש“ח
תקלה בשלבים של התריסים או בשלב אחרצירים140-320 ש“ח
תקלה ברצועות התריסיםגלילה160-370 שח
תקלה ברצועות התריסיםהזזה180-270 ש“ח
תקלה ברצועות התריסיםצירים180-780 ש“ח

להלן מחירון ועלויות של התקנת חלונות אלומיניום

סוג החלון וגודל סגנון פתיחהטווח מחירים
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 80X80ציר500-1,200 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 80X80הזזה על מסילות400-1,500 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 80X80הזזה בכיס לתוך הקיר400-2,200 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 100X100ציר740-1,600 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 100X100הזזה על מסילות400-2,200 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 100X100הזזה בכיס לתוך הקיר400-1,600 ש“ח
חלונות אלומיניום כפולים עם שתי כנפיים גודל 100X100ציר700-2,500 ש“ח
חלונות אלומיניום כפולים עם שתי כנפיים גודל 100X100הזזה על מסילות600-2,500 ש“ח
חלונות אלומיניום כפולים עם שתי כנפיים גודל 100X100הזזה בכיס לתוך הקיר700-2,500 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג קיפ 60X100ציר500-900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג קיפ 60X100הזזה על מסילות400-900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג קיפ 60X100הזזה בכיס לתוך הקיר600-900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג דריי קיפ 100X100ציר900-1,900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג דריי קיפ 100X100הזזה על מסילות1,100-1,700 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג דריי קיפ 100X100הזזה בכיס לתוך הקיר1,000-1,200 ש“ל

מחירון ועלויות התקנה של חלונות

סוג החלוןפרופילטווח מחירים
הזזהבלגי עשוי אלומיניום180-1,700 ש“ח
הזזהבלגי עשוי ברזל400-1,200 ש“ח
הזזהאלומיניום קלאסי500-1,800 ש“ח
הזזהאלומיניום בשילוב עץ700-900 ש“ח
הזזהפרופיל עשוי עץ מלא700-4,500 ש“ח
קיפבלגי עשוי אלומיניום70-1,200 ש“ח
קיפבלגי עשוי ברזל400-1,200 ש“ח
קיפאלומיניום קלאסי300-1,300 ש“ח
קיפאלומיניום בשילוב עץ500-3,500 ש“ח
קיפפרופיל עשוי עץ מלא300-2,700 ש“ח
דריי קיפבלגי עשוי אלומיניום
דריי קיפבלגי עשוי ברזל180-2,300 ש“ח
דריי קיפאלומיניום קלאסי1,000-1,200 ש“ח
דריי קיפאלומיניום בשילוב עץ600-2,000 ש“ח
דריי קיפפרופיל עשוי עץ מלא600-3,200 ש“ח
כיסבלגי עשוי אלומיניום450-3,200 ש“ח
כיסבלגי עשוי ברזל1,400-1,600 ש“ח
כיסאלומיניום קלאסי700-2,500 ש“ח
כיסאלומיניום בשילוב עץ1,200-1,600 ש“ח
כיספרופיל עשוי עץ מלא1,300-1,600 ש“ח
צירבלגי עשוי אלומיניום700-1,700 ש“ח
צירבלגי עשוי ברזל1,000-1,200 ש“ח
ציראלומיניום קלאסי500-1,600 ש“ח
ציראלומיניום בשילוב עץ500-800 ש“ח
צירפרופיל עשוי עץ מלא600-700 ש“ח

להלן עלויות ומחירון של תיקון חלונות לפי סוג התיקון5.xlsx

סוגי תיקוניםטווח מחירים
אטם זיגוג אטם מרכזי תקול180-400 ש“ח
סרגל זיגוג תקול180-400 ש“ח
הלבשת חלון140-360 ש“ח
חלונות הזזה גלגלים תקולים140-460 ש“ח
צירים חלונות תקולים220-370 ש“ח
תיקון נזילות בעקבות בעיות איטום180-370 ש“ח
החלפה של מסילות280-600 ש“ח

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה?

אזור צפון

אזור השרון

אזור מרכז

אזור דרום

אזור ירושלים מודיעין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!