חלונות קליל מחירים ומה שעומד מאחורי השם

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

חלונות קליל מחיריםחלונות הם אחד האלמנטים החשובים ביותר במכלול הנקרא בית. כאשר אנו בונים או משפצים מחדש את הבית, עלינו לשים לב היטב לכל נושא החלונות, האיכות, העיצוב וההתקנה שלהם. חלון לא איכותי או שאינו מורכב היטב, יכול לגרום לנו לצרות וכאבים רבים בכיס. מלבד העבודה שחלונות קליל מחירים הם הוצאה כספית מסוימת ולא נרצה כי היא תעשה לחינם, הרי שגם רמת הבידוד בבית, רמת הרעשים מבחוץ, נזילות ותחושות המרחב, עלולים להיפגע מחלון שאינו איכותי.

חלונות האלומיניום נחשבים כיום לחלונות האיכותיים ביותר. היתרונות שלהם, אותם נפרט בהמשך, מרובים ומשמעותיים ונדמה כי הם לקחו את החוזקות של כל אחד מן החומרים האחרים, הוסיפו משלהם והכל במחיר הרבה יותר נוח. ועדיין, קיימים בשוק כל כך הרבה סוגים של פרופיליי אלומיניום, שאם לא נזהר ניפול בפח. האלומיניום של קליל, חברה ישראלית, נחשב לשם דבר והוא סמל לאיכות בעולם כולו. יצרני ומתקני תריסים מקצועיים משתמשים לרוב בו. הבה נלמד על הייחודיות של האלומיניום ועל חלונות קליל מחירים ויתרונות.

 

אלומיניום נעים להכיר

אלומיניום הוא חומר גלם מתקדם, שבשל תכונותיו הייחודיות, הוא משמש כיום בייצור רב של מוצרים, במגוון קטגוריות ועולמות, בתעשייה, במסחר, במוצרי הפנאי וגם בתחום הבניה, עם הכנת דלתות, חלונות, מעקות ועוד. תורמת לכך העובדה כי הוא נחשב למתכת נפוצה מאוד וקלה להפקה, כך שבסופו של דבר גם מחירה נוח ומשתלם. זוהי נקודה חשובה מאוד כאשר אנו באים לדון בנושא חלונות קליל מחירים ובהבנה מדוע חלונות אלומיניום הם הנפוצים והנדרשים ביותר כיום.

האלומיניום נחשב למתכת חזקה ועמידה ויחד עם זאת גמישה ונוחה לעיצוב כך שמצד אחד ניתן לייצר ממנו כל מיני דברים כאוות נפשו של היוצר ומנגד, היצירה עצמה, תחזיק זמן רב בלי להיפגם, כשם שקורא לברזל למשל עם קורוזיה או חלודה. בכל הקשור לחלונות, האלומיניום מחזיק ביתרון עצום על פני העץ שנוטה להיסדק ולהתרחב, וכן מול הפלסטיק המתייבש ונשבר והברזל המחליד עם הזמן והדורש תחזוקה רציפה וסיזיפית. בנוסף, הגמישות של חומר האלומיניום מאפשרים לו להשתלב ולהתמזג עם חומרים אחרים בקלות, למשל עם זגוגיות הזכוכית.

היתרונות של חלונות האלומיניום

כפי שאמרנו, האלומיניום היא מתכת חזקה אך גם גמישה, המשתלבת היטב עם חומרים אחרים. זה מקנה לה יתרון עצום בכל הקשור לחלונות, שחלק נכבד מהחשיבה עליהם היא ברמה העיצובית. האלומיניום לא רק  מאפשר עיצוב צורות שונות אלא גם מקנה מראה אצילי, וזוהר יותר, שמעתיק נשימה. למעשה, בשנים האחרונות, ניתן להשיג את האלומיניום בצבעים סטנדרטיים של לבן ונחושת אך גם לבקש אותו בכל צבע שנחפוץ. יש אפילו המבקשים אלומיניום דמוי עץ, כדי לקבל את החוזק והפרקטיות של האלומיניום מצד אחד ואת המראה הייחודי והחם של העץ מן הצד השני.

עיצוב הוא דבר חשוב, אבל חשובים עוד יותר הם הדברים והמשימות שהחלון באמת צריך לעמוד בהם ושם האלומיניום מופיע במלא תפארתו. אלומיניום הוא מתכת יציבה ולא פחות חשוב מכך מתכת מבודדת (מפני חשמל אבל גם מפני פגעי מזג האוויר וטמפרטורות קשות) וזהו דבר קריטי, בייחוד בחלון, האמור לעצור רוחות, גשמים ומשקעים אחרים וכן חשוף לשמש יוקדת. יכולות הבידוד של האלומיניום טובות גם בזה וגם בבידוד של חום, אור וחשוב מאוד- רעשים. זו הסיבה שמרבית החלונות היום עושים שימוש באלומיניום ולצד העובדה שלאותם חלונות קליל מחירים נוחים בעיקרם – זה הדיל המושלם.

חלונות קליל מחירים ועל מה כדאי לשים לב?

אז כמה באמת עולים חלונות אלומיניום קליל? רגע לפני שנענה על כך, נעמוד רגע על הייחודיות של פרופיליי קליל. קליל הוא שמו של מותג ישראלי המתמחה ביצור אלומיניום לחלונות ודלתות. בנוסף להצלחתו הישראלית, קנה לעצמו המותג גם שם עולמי והוא נחשב למוביל בעולם האלומיניום ונושא תו איכות. חברת קליל עוסקת בייצור מוצרי אלומיניום אותם היא מרכיבה בעצמה אך גם מוכרת את הפרופילים השונים מתוצרתה לקבלנים, שיפוצניקים וחברות העוסקות בייצור חלונות ובהתקנתם, כדי שיכינו מהם את מרכולתם. 

אין זה אומר שחברה לייצור והתקנת חלונות אלומיניום חייבת להחזיק דווקא את מותג קליל ולעשות שימוש רק בו. יש עוד חברות טובות בתחום, כמו אקסטל למשל ומותגים אחרים. אבל, מרבית המקצוענים עושים שימוש דווקא בקליל ויודעים לעבוד איתו. אז לא חייבים לבחור קליל אבל חייבים להיזהר שלא לבחור בחיקויים לא מוצלחים ובפרופילים מיובאים מחברות לא אמינות. יש שתי בחינות שכדאי לעשות כדי להבטיח התקנת פרופיל איכותי. הראשונה היא לבקש תעודת אחריות רשמית של היצרן ולוודא כי הוא עומד בתו תקן. השנייה היא להקפיד על התקשרות עם חברת ייצור והתקנת חלונות מקצועית, מיומנת, ותיקה ומוכרת בתחום. 

מהם חלונות קליל מחירים?

מחיר חלון אלומיניום קליל תלוי במספר רב של גורמים, בין השאר סוג החלון, הפרופיל שהוא מדמה (למשל פרופיל בלגי), גודל החלון במ"ר, צורת הפתיחה של החלון, צבע פרופיל האלומיניום הנבחר, התוספות השונות שעל החלון כמו סוג הזכוכית, סוג התריס, הרשת ועוד משתנים רבים אחרים. כמובן, שחלק נכבד מן המחיר נקבע על פי מספר החלונות שעומדים להיות מותקנים. ככל שיותקנו יותר חלונות, עשוי המחיר של כל חלון וחלון, לרדת באופן פרופורציונאלי.

חלון בגודל סטנדרטי של מטר על מטר, פרופיל קליל רגיל קלאסי, יהיה סביב 650 ₪ ויכול לנוע לכאן או לכאן. כמובן שגם בחלונות אלומיניום של קליל ישנם דגמים שונים, המובחנים ביניהם במספרים שונים והם למעשה חלונות קליל מחירים אחרים שהם נושאים. אם תרכיבו חלון קיפ או חלון אלומיניום דמוי עץ, המחיר אמור לנסוק. כנ"ל כאשר עם האלומיניום מייצרים דמוי פרופיל בלגי, המעניק יכולת לבצע עיצובים מרהיבים יותר וחלוקות פנימיות בזגוגית. 

תחזוקת חלונות אלומיניום

חלונות קליל מחירים משתלמים, גם בשל העובדה כי האלומיניום אינו דורש כמעט תחזוקה או טיפול. כל עוד ההתקנה בוצעה באמצעות אלומיניום איכותי ובידי בעל מקצוע מיומן ועם סטנדרטים גבוהים, מובטח לכם כי תיהנו מחלון איכותי על שלל יתרונותיו, לאורך שנים רבות. את ההקפדה על האלומיניום האיכותי, כדאי ליישם לא רק בחלונות אלא גם בכל הקשור לתריסי אלומיניום (חשמלי / גלילה/ בסגנון רגיל וכן בכל הנוגע למסגרת האלומיניום עליה תמתח הרשת נגד חרקים ויתושים.

לכן, פנו רק לחברות איכותיות המתעסקים שנים רבות עם אלומיניום איכותי. בדקו קטלוגים, בחנו בשטח איך נראה לכם הפרופיל, תכננו באמצעותם את העיצוב והגישה הנכונים עבור החלונות והתייעצו איתם במגוון דברים נוספים (למשל על השפעות מזג האוויר האופייני לאזור בו אתם גרים- ולא תאמינו כמה הוא משפיע). אל תתפתו להצעה שנראית לכם זולה באופן קיצוני. רובנו לא נצליח לזהות בעין שלנו, האם מדובר באלומיניום איכותי או בחיקוי זול, שיפגע בנו בעתיד אך נזכור שלרוב-  אין מתנות חינם. הציעו לכם עבודה במחיר זול באופן קיצוני- החלו לחשוד.

'המרכז לחלונות אלומיניום' הינה חברת ייצור והתקנת חלונות אלומיניום מהמובילות בישראל. החברה פועלת על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר תוך הקפדה על רמת שירות גבוהה ועל חלונות קליל מחירים הוגנים.

חלון קליל מחיראם אתם אנשים ראליים, חלון קליל מחיר הוא בהחלט שיקול שיש לקחת בחשבון. חשוב תמיד לקחת מחיר ועלות בחשבון וודאי שדין פרוטה כדין מאה ואין זה משנה אם אתם באמצע הוצאה גדולה בין כה וכוה בבנית בית חדש או בהוצאה זעירה יותר בעת שיפוץ או שדרוג ממוקדים. ועדיין, לא בטוח שחלונות זה המקום לחסוך בו בשום שלב של בניה או שיפוץ. ההבדל בין חלון העשוי מאלומיניום איכותי וחלון העשוי מאלומיניום זול, ממקור לא ידוע ובלי אחריות הוא עצום. ועוד לא דיברנו על המקצועיות והמיומנות של חברת עבודות האלומיניום. חלון שלא יוצר והותקן בצורה המיטבית יוביל לשלל בעיות בתחום האיטום, האקוסטיקה, הבידוד ותקלות תפעוליות אחרות.

זה גם כמובן לא אומר שחלון קליל מחיר הוא לא דבר שאפשר להיכנס אליו למו"מ. אנחנו למשל ב'המרכז לעבודות אלומיניום' מאמינים שניתן להגיש מקצועיות ואיכות גם במחיר משתלם. ככלל, אנחנו מציעים לך לערוך תמיד סקר שוק. גם לגבי המחירים וגם על איכות העבודה. ועדיין, חברת עבודות אלומיניום, המציעה לך עלות נמוכה משמעותית ובצורה קיצונית מהצעות דומות, חייבת להדליק לך נורה אדומה ולהציף שאלות על טיב החומרים ואיכות העבודה.

חלון קליל מחיר מול המתחרים

בנקודה זו גם חשוב לציין כי קליל הוא שם של מותג אך קיימים מותגים ישראלים וזרים מצוינים לא פחות וניתן לבקש מחברת עבודות האלומיניום לעשות בהם שימוש. כאמור, קליל היא חברה ישראלית ותיקה ואיכותית ביותר, המייצרת פרופילים מאלומיניום למגוון רחב של מטרות ושימושים, בין השאר גם לחלונות ולדלתות. הפרופילים של קליל זוכים לאהדה רבה גם בעולם והם נחשבים לאמינים וחזקים מאוד. יתרון נוסף שלהם, הוא הסדרות העיצוביות השונות ומגוון הקונספטים הרחב של החברה, השמה דגש לא רק על איכות הפרופיל אלא גם על העיצוב והנראות.

אך כפי שציינו, קיימים עוד  יצרני פרופילים של אלומיניום בישראל. מוכרים שבהם הם "אלום קריסטל", "אקסטל", "כוכב" "אלובין" ואחרים.  אם תבחרו באחד מהם, ייתכן והם יהיו זולים יותר מאשר מחיר חלונות קליל ויתכן שלא. כדאי לבדוק ולהתייעץ עם המומחים. הערה קטנה בקשר לפרופיליי אלומיניום המגיעים מעבר לים. כמובן שיש חברות רבות ומצוינות גם שם, המיובאות לישראל. יחד עם זאת, חובה לבדוק היטב את החברה ועד כמה היא מוכרת ואיכותית. אם אינכם מזהים את החברה בבירור ובוודאי אם לא מוצג לכם תו תקן או אחריות יצרן – כדאי שתתרחקו.

כיצד נקבע חלון קליל מחיר

כחלק מההתייעצות שאתם מבצעים עוד קודם ההתקשרות עם חברת עבודות האלומיניום, בררו עם עצמכם ועם מומחי החברה, אם אפשר והם משתפים פעולה, כמה שאלות מרכזיות לכולן השפעה רבה על סוגיית המחיר: איזה פרופיל כדאי לקחת? ומאיזה חברה?  באיזה עובי צריך להיות הפרופיל? ובאיזה צבע?. כמו כן, כדאי לשאול, איזה סוג של פתיחה ארצה: חלון ציר, חלון הזזה, חלון גליוטינה, חלון קיפ או חלון דריי קיפ? ובכלל, איזה סוג חלון אני באמת צריך והאם הוא עונה לי על סוג השימוש המירבי שאבצע בו. לשם הדוגמא, חלונות  אמבטיה, יכולים להיות קטנים יותר אבל כאלו שתמיד יישארו פתוחים לצורכי אוורור- ולכן חלון קיפ יהיה אידיאלי עבורם. לעומת זאת, חלון בחדר ילדים, יהיה נכון יותר שיהיה כחלון הזזה, כדי שפתיחה שלו, לא תגרע מנפח החדר.

חשוב לזכור שגם לאלמנטים שאינם עשויים אלומיניום משמעות רבה על חלון קליל מחיר או מחיר חלון מכל חברה. כך הדברים אמורים לעניין הזכוכית, בדגש על הסוגים השונים, רמות הבידוד והעובי שלה ועוד. כך הדברים אמורים לגבי פרזול מיוחד שנוסיף, הצללות, תריסים חשמליים, הארגזים שלהם והמנועים, רשתות לחלונות ועוד ועוד.

להתנהל בחוכמה

חלון מחיר קליל יכול להיות גבוה, אבל זכרו, גם אם בחרתם להתקין חלונות קליל בכל הבית, אין זה אומר שדגמי קליל חייבים להיות זהים בכל הבית. אין ספק, שדגם קליל דמוי פרופיל בלגי או דגמי קליל מהסדרות העיצוביות המתקדמות יהלמו מאוד את החלון הגדול בפינת האוכל או בוויטרינה בסלון אבל יכול להיות שבחדרים צדדיים יותר או בחדרי האמבטיה, למשל, תוכלו לשים דגמים מעולים מבחינת פונקציונליות אך בדגמים יותר חסכוניים או בדגמים פחות מתקדמים.

רוצים ללמוד עוד. צוות המומחים שלנו פה למענכם וישמח להכווין ולייעץ ככל שיידרש.

מחיר חלונות קלילהחלונות בבית שלנו הם מוצר שרבים רואים בו חלק אינטגרלי מן הבניה וככזה, פחות מתחשבים באיכות היצור או באיכות עבודות האלומיניום הקשורות בחלון. בפועל, חלון איכותי, יקנה לנו שקט נפשי לזמן רב מאוד, בעוד חלון שאינו כזה, יכול להביא לנו שלל צרות ובעיות, בעיקר בתחום הבידוד, האיטום, סבל מרעשים חיצוניים ובעיות הקשורות בתקלות בתפעול החלון עצמו.

מחיר חלונות קליל הוא בוודאי משהו שיש לשים לב וכמובן, שקיימת נטייה לנסות שלא להוציא סכומים שנראה לנו כי הם מיותרים. אלא שלמעשה, אין שום דבר מיותר בייצור חלון מפרופיל אלומיניום איכותי, כמו קליל. למקור הפרופילים, במיוחד בתחום האלומיניום, משמעות רבה. על הפרופילים להיות לא רק מותאמים לתקן הישראלי אלא גם מתוצרת חברה עם גב ואחריות נרחבים. במקרה שתקנו פרופילים לא איכותיים ממקורות לא ברורים, לא תקבלו שום אחריות, בתקלות שוודאי יגיעו.

על מחיר חלונות קליל וייחודיות הפרופיל

קליל הוא שמה של חברה ישראלית הפועלת והמתמחה ביצור אלומיניום למגוון שימושים, כאשר הבולטים שבהם הם עבור חלונות ודלתות. המותג נחשב לא רק להצלחה ישראלית, אלא גם זוכה להצלחה עולמית והוא מוכר כמותג אלומיניום בסטנדרט גבוה וללא פשרות. הפרופילים של קליל לא מצטיינים רק בעמידות ואיכות החומר אלא גם בעיצובים והסגנונות השונים, המקנים להם מראה מושלם ומיוחד. 

 קליל, מוכרת את הפרופילים השונים לחברות העוסקות בעבודות אלומיניום ואלו מרכיבות ומתקינות, לבקשת הלקוח את הפרופילים הגולמיים, לכדי מוצר מוגמר בבית הלקוח.  מרבית חברות האלומיניום המקצועיות במשק, מחזיקים ברשותם את הפרופילים של קליל, בשל היכולות, האמינות והעיצוב שלהם אבל עדיין, קיימים חברות נוספות, חלקן ישראליות, הנחשבות גם הם לשם דבר בתחום וגם הם יספקו לכם עבודת אלומיניום מושלמת. חשוב גם לזכור, שלקליל עצמה יש כמה וכמה קטגוריות שונות ובכל אחת מהן כמה וכמה סוגי פרופילים בעיצובים ובעוביים שונים, כך שבכל הנוגע אל מחיר חלונות קליל, יש משמעות גם לסוגיה זו.

קצת על אלומיניום

פרופיל קליל עשויים אלומיניום. אלומיניום הוא חומר גלם בעל תכונות ייחודיות המכשירות אותו לשילוב במגוון עצום של מוצרי צריכה, תשתית, בניה ועוד. התכונות הבסיסיות של אלומיניום מציגות מתכת שמאוד נפוצה ותהליך הפקתה קל יחסית והיא קלת משקל ונוחה לעיבוד ולעיצוב. לצד זאת, היא מציגה קשיחות ועמידות יוצאות דופן, כך שהן יכולות לעמוד בעומסים כבדים זמן רב מאוד. בחלונות או דלתות, כמו גם בתריסים וויטרינות, יש משמעות רבה לתכונות אלו, לצד היכולת של האלומיניום לסייע באיטום ובידוד הבית.

היתרונות של האלומיניום מתחדדים במיוחד אל מול החלופות שהיו בעבר. עץ, פלסטיק או ברזל שהיו מאוד פופולאריים בעבר, כמעט חולפים כיום מן העולם, בשל העובדה כי הם דרשו פעולות רבות של תחזוקה תמידית וכי הם היו חשופים ומושפעים מאוד מנזקי מזג האוויר, דבר שגרם להם לא אחת להתפורר, להיתקע ולהיסדק. פרופיליי האלומיניום, גם אינם מתבלים ונשחקים וגם מצליחים להגיע לרמות עיצוביות כמו החומרים הקלאסיים. למעשה, כיום ניתן ליצור אלומיניום דמוי עץ או פרופיליי אלומיניום, דוגמת פרופיל בלגי מברזל ועדיין ליהנות מהאיכות של חומר הגלם אלומיניום. והבונוס הגדול ביותר: מחיר חלונות קליל, אינו עולה על מחירי חלונות מעץ או ברזל.

פרמטרים המשפיעים על מחיר חלונות קליל

מחיר חלונות קליל יהיה תלוי במספר רב של פרמטרים, שיקבעו את המחיר הסופי. בראש ובראשונה הדבר תלוי בגודל החלון. פרופיליי אלומיניום מתומחרים על פי מטר מרובע (כך גם הזכוכית) ולכן יש מידה רבה של השפעה על המחיר הכולל, למפתח החלון והיקפו. כבר הזכרנו כי לחברת קליל עצמה יש כמה וכמה סוגי פרופילים, הנבדלים בינם לבין עצמם לא רק בסוג הפונקציונאליות או רמתם אלא גם בסוגיית העלות. ובאופן כללי, ככל שנבקש לשדרג את החלון, בין אם זה הוספת פרזול מיוחד ובין אם זה בשל רצון שלנו לצבוע את חומר הגלם בצבעים מיוחדים- נצטרך לשלם יותר.

מחיר חלונות קליל בגודל סטנדרטי של 1X1 מטר, יעמוד סביב 350 ₪ בשימוש בפרופיל סטנדרטי. במידה ונרצה לשנות את סוג הפתיחה מחלון ציר רגיל לחלון הזזה או לחלון קיפ או דריי קיפ- נצטרך במקרים רבים לשלם יותר. ככלל, זכרו שניתן להגיע עם מתקני החלונות להסדר כספי מיטיב, במידה והיקף העבודה גדול וכן כי אין חובה, לשים בכל החלונות בבית את אותו הפרופיל. ניתן לקבוע פרופיל יוקרתי יותר באזורים ציבוריים, כמו הסלון ודגמים פשוטים יותר, בחדרים נחבאים יחסית.

רוצים לשמוע עוד על חלונות קליל ועל מחיר חלונות קליל. צוות המומחים של 'המרכז לעבודות אלומיניום' כאן לרשותך.

מחירון קליל מחירון קליל 

חלון איכותי מבטיח סביבת מגורים נוחה, בטיחותית ונעימה. בחירה נכונה שתואמת את הצרכים של בני הבית ואת מאפייני הסביבה חיונית לשמירה על טמפרטורה אחידה בבית ועל אווירה שקטה. הקפידו לרכוש את החלונות שלכם מול חברה אמינה ומקצועית שמשתמשת בחומרי גלם איכותיים ומתחייבת למחירים הוגנים, אחריות מלאה, שירות מהיר, אדיבות ועבודה עם על המפעלים המובילים בארץ. חייגו עכשיו להתייעצות עם איש מקצוע ללא כל התחייבות מצדכם. 

למה דווקא חלונות קליל?

חברת קליל ידועה כמובילה בתחום החלונות כך שהבחירה בה מבטיחה איכות, שירות, עמידות, נוחות ועיצוב מרהיב. החלון הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל מבנה ולא נרצה למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מחירון קליל מציג כמה דגמים של חלונות במספר מידות עם טווחי מחירים משתנים. החברה מספקת חלונות לכל סוגי המבנים עם אפשרות של התאמה אישית. עם מחירון קליל אתם יכולים להיות בטוחים בקבלת תמורה מלאה בעד כספכם. החלונות של קליל תורמים לעיצוב של המתחם ומכניסים אליו משב רוח רענן ומודרני עם קריצה של יוקרה. 

מדוע יש פערים במחירים?

מחירון קליל כולל חלונות זולים ופשוטים לצד דגמים יוקרתיים. הפערים במחירים מעידים על הבדלים בין הדגמים כאשר השוני בא לידי ביטוי באיכות של חומרי הגלם, סוג החלון, גודלו וסגנון העיצוב. מחיר אטרקטיבי בתחום החלונות הוא כזה שמבטיח קבלת שירות מחברה אמינה שמכירה היטב את התחום ומסוגלת לספק מענה מלא. על החלון להיות נוח לשימוש, בטיחותי, אטום ותואם את קו העיצוב. אל תמהרו לבחור בהצעות מחיר זולות במיוחד מבלי לוודא תחילה מי עומד מאחוריהן ומה אתם עתידים לקבל. פעמים רבות אנחנו משלמים מחיר יקר על הבחירה במוצר זול. 

מה משפיע על מחירון קליל?

  1. המורכבות של ההתקנה
  2. סוג החלון
  3. גודל החלון
  4. עלויות של חומרי גלם
  5. סגנון העיצוב

הבחירה במותג חלונות כמו קליל מאפשרת לנו לבחור בראש שקט דגמים זולים ויקרים כאחד. חלונות קליל ידועים כעמידים ואיכותיים, הם מתוכננים במיוחד בעבור האקלים הישראלי כך שאתם יכולים להיות רגועים בידיעה שבחרתם בעבור הבית שלכם את הטוב ביותר. כמעט מיד לאחר השלמת ההתקנה תשמחו שבחרתם במותג ישראלי איכותי. 

איזה פרופיל חלון כדאי לי לבחור?

הפרופיל הבלגי ידוע בעיצוב יוקרתי שיוצר תחושה של בית חמים ואוהב. פרופיל חלון רגיל עשוי אלומיניום סטנדרטי יהיה בחירה בדגם הפשוט והזול ביותר. אם התקציב שלכם מוגבל ובכל זאת תרצו להבטיח לעצמכם חלון איכותי – כדאי לכם לבחור בדגם סטנדרטי ופשוט מתוך מחירון קליל. אפשרות נוספת היא פרופיל שמשלב בין אלומיניום לבין עץ ויוצר כך מראה שהוא בו זמנית כפרי וגם יוקרתי. 

מה ההבדל בין סוגי החלונות?

עיון מהיר במחירון קליל או מחירון חלונות של כל חברה אחרת יגלה פערי מחירים משמעותיים. בכדי לבחור נכון בדגם שמתאים לנו עלינו להבין תחילה את המשמעות של פערי המחירים. מחירים של חלונות אלומיניום נקבעים בהתאם למידות, איכות חומר הגלם, סגנון עיצוב, היקף האחריות על המוצר והמורכבות של ההתקנה. הדגמים החדשים ביותר יהיו לרוב גם יקרים יותר כאשר כמעט תמיד אפשר יהיה למצוא דגמים קלאסיים ששייכים לקולקציות קודמות במחירי מבצע. 

האלומיניום ידוע כחומר גלם איכותי, עמיד, תואם את האקלים הישראלי, קל משקל ונוח לעיצוב. מחירים של חלונות אלומיניום יהיו אטרקטיביים יותר בהשוואה לעלויות של עץ או ברזל. יש לחלונות עשויים אלומיניום יתרונות רבים – אל תמהרו לבחור בחלון אחר מבלי להתייעץ עם איש מקצוע, לשמוע פרטים על הדגמים האחרונים של קליל ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית. 

מחירון תריסים התקנה ותיקון עבור תריסי הזזה

התקנה/תיקוןמחיר טווח תחתוןמחיר טווח עליוןהערות
מחיר של תיקון תריסי גלילה בשל תקלה בקפיץ, החלפה של הקפיץ. 260 ש“ח480 ש“ח
מחיר החלפה של רצועות בתריסים חשמליים 340 ש“ח490 ש“ח
מחיר החלפת שלבים בתריסים רגילים, תריסי הזזה 320 ש“ח440 ש“חמחיר להחלפת תריס אחד, כל תריס נוסף תוספת של 20-30 ש“ח.
מחיר החלפת שלבים לתריסים מסוג רפפות 340 ש“ח460 ש“חמחיר להחלפת שלב אחד, כל תריס נוסף, תוספת של 50-60 ש“ח.
מחיר החלפת תופסנים 320 ש“ח420 ש“חהמחיר הוא לזוג כולל העבודה עצמה.
מחיר החלפת ידיות למנוף 280 ש“ח430 ש“ח
מחיר החלפת גלגלים בשילוב בדיקה של המסילה320 ש“ח470 ש“ח
מחיר החלפת מסילה 400 ש“ח550 ש“חהמחיר עבור זוג מסילות

מחירון תריסים התקנה ותיקון עבור תריסי גלילה ידניים

התקנה/תיקוןמחירון טווח תחתוןמחירון טווח עליוןהערות
מחיר החלפה של הרצועה בתריס.380 ש“ח580 ש“חהעדיפו רצועת ניילון עם רמת עמידות טובה. המחיר של ההחלפה, אמור לכלול את השירות וגם את הרצועה עצמה.
מחיר תיקון של תריסי גלילה ידניים שנתקעו.380 ש“ח580 ש“חהמחיר משתנה והוא תלוי בסיבה להיווצרות התקלה.
מחיר תיקון מנגנון תריס גלילה. 380 ש“ח550 ש“חהמחיר הסופי ייקבע לפי המנגנון שייבחר, כלומר בהתאם לסוג שלו.
מחיר התקנה של מנגנון כוח לתריס גלילה440 ש“ח800 ש“חמתאים רק עבור תריסים מסיביים, לא להחלפה לתריסים חשמליים.
מחיר הוספת מעצור120 ש“ח170 ש“חהמחיר לא כולל את עלות הביקור של הטכנאי.
מחיר החלפה שך קפיץ בתריס גלילה380 ש“ח520 ש“חהמחיר הסופי ייקבע לפי סוג הקפיץ אותו יש להחליף.
מחיר החלפת שלב בתריס גלילה. 380 ש“ח650 ש“חהשירות כולל בדיקה של השלבים כדי לזהות מה תקול ומה דורש החלפה.
מחיר שדרוג תריס גלילה לתריס חשמלי 650 ש“ח1,800 ש“חהמחיר הוא למ“ר.

מחירון תריסים התקנה ותיקון עבור תריסים חשמליים

התקנה/תיקוןמחירון טווח תחתוןמחירון טווח עליוןהערות
מחיר החלפת שלב בתריסים חשמליים380 ש“ח620 ש“חהמחיר הוא עבור שלב אחד בתריס, כל החלפה נוספת של שלב בעלות 80-220 ש“ח
מחיר תיקון תריסים חשמליים תקועים 430 ש“ח880 ש“חהמחיר משתנה ותלוי ברובי במיקום שבו התריס נתקע
מחיר החלפה של מתג הפעלה בתריס חשמלי 380 ש“ח550 ש“ח
מחיר תיקון תקלה הנוצרת כתוצאה מנתק בין השלבים 380 ש“ח580 ש“חהתיקון אמור לכלול גם כיוון של המנוע
מחיר תיקון רצועות בתריס חשמלי 440 ש“ח560 ש“חתפקיד הרצועות הוא לדאוג שהתריס לא יפול
מחיר תיקון/כיוון מנוע תקול בתריס חשמלי 440 ש“ח560 ש“ח
מחיר התקנת שעון שבת בתריס חשמלי440 ש“ח800 ש“ח
מחיר התקנת מנוע עם מנואלה בתריס חשמלי700 ש“ח1,800 ש“ח
מחיר מנוע תריס חשמלי המכיל שלבים מוקצפים700 ש“ח1,900 ש“חמחיר הסופי יקבע לפי משקל התריס שמנוע צריך להרים
מחיר מנוע עם שלבים עשויים אלומיניום מסוג משוך לתריס חחשמלי800 ש“ח2,200 ש“חהמחיר של המנוע אמור לכלול בתוכו גם את מחיר העבודה

התקנה או תיקון של תריסים לפי הסוג שלהם מחירון

עלות התקנהטווח תחתוןטווח עליוןמחירון
מחיר התקנה של תריסי הזזה380 ש“ח900 ש“חלכל תריס יש מחיר מעט שונה לפי גודל המפתח וגם על פי סוג השלבים שבוחרים
מחיר התקנה תריסי ציר380 ש“ח1,200 ש“חהמחיר הוא למטר רבוע. ניתן לבחור בין שלבים עשויים פלסטיק או שלבים עשויים אלומיניום
מחיר התקנה תריסי גלילה מסוג ידני600 ש“ח1,500 ש“חהמחיר שנקבע הוא למ“ר בשילוב רצועה קפיץ ומערכת מנגנונית
מחיר התקנה תריסים מסוג חשמלי700 ש“ח2,200 ש“חהמחיר שנקבע הוא למ“ר והוא כולל את הארגז ואת המנוע. המחיר הסופי נקבע לפי סוג השלבים שבוחרים
מחיר התקנה תריסים בממ“ד700 ש“ח1,400 ש“חהמחיר של התריסים הוא למטר רבוע וההתקנה חייבת להתבצע על פי התקנים העדכניים שמוציאים בהנחיות מטעם פיקוד העורך
מחירים התקנת תריסים מסוג אור 700 ש“ח2,200 ש“חהמחיר הוא למ“ר

עלויות ומחירים לשלבים עבור תריסי גלילה

מחיר מוצרטווח תחתוןטווח עליוןהערות
מחיר שלבים אלומיניום מסוג מוקצף400 למ“ר800 ש“חמדובר בשלבים דקים באופן יחסי שמטרתם לבודד בצורה טובה יותר
מחיר שלבים אלומיניום מסוג משוך700 ש“ח1,100 ש“חהשלבים עשויים מסגסוגת של אלומיניום עבה במיוחד ונחשבים לעמידים וחזקים מאוד
מחיר שלבים מסוג אור 800 ש“ח1,300 ש“חשלבים המאפשרים שליטה מלאה באור ובאוויר שנכנסים אל תוך החלל

עלויות ומחירים עבור החלפת תריסים

עלות החלפה לפי סוג התריסיםטווח תחתוןטווח עליוןהערות
מחיר החלפת תריס עם שלבים מסוג פלסטיק 380 ש“ח900 ש“חהמחיר מושפע מהסוג פלסטיק.
מחיר החלפת תריס צירים עם שלבים של אלומיניום480 ש“ח1,400 ש“ח
מחיר החלפת תריסי הזזה עם שלבים עשויים פלסטיק430 ש“ח1,400 ש“חלא מתאים לצד עם שמש מרובה
מחיר החלפת תריסי הזזה עם שלבים עשויים אלומיניום480 ש“ח1,400 ש“ח
מחירת החלפת תריסי גלילה עם פלסטיק - ידני380 ש“ח1,400 ש“חהמחיר קשור לגודל של התריס ולסוג התריסים החדשים
מחיר החלפת תריסי אלומיניום - ידני430 ש“ח1,100 ש“חהמחיר הוא למ“ר
מחיר החלפת תריסים חשמליים מסוג גלילה עם שלבים מפלסטיק430 ש“ח1,300 ש“חהמחיר הוא למ“ר
מחיר החלפת תריסים חשמליים עם שלבים מאלומיניום500 ש“ח1,500 ש“חהמחיר נקבע לפי המנוע

תריסים התקנה ותיקון מחירון ועלויות

סוג התריססוג השלביםסוג התיקון טווח מחירים
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 350-1,000 ש“ח
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים350-900 ש“ח
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 280-1,110 ש“ח
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים280-1,300 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 350-1,000 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים280-1,000 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 280-1,300 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים280-1,400 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 300-1000 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים300-1,100 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 500-800 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים600-700 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 220-700 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים300-700 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 380-900 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים380-900 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 380-880 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים380-880 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 380-1,250 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים380-1,400 ש“ח

להלן מחירון ועלויות של תיקון תריסים

סוג תיקון לפי תקלהסוג התריס אותו יש לתקןטווח מחירים לתיקון
תקלה בארגז התריס גלילה180-320 ש“ח
תקלה בארגז התריס הזזה320-370 ש“ח
תקלה בארגז התריס צירים280-400 ש“ח
תקלה במנוע החשמלי של התריסגלילה280-1,100 ש“ח
תקלה במנוע החשמלי של התריסהזזה280-950 ש“ח
תקלה במנוע החשמלי של התריסצירים340-890 ש“ח
תקלה בשלבים של התריסים או בשלב אחרגלילה240-460 ש“ח
תקלה בשלבים של התריסים או בשלב אחרהזזה140-320 ש“ח
תקלה בשלבים של התריסים או בשלב אחרצירים140-320 ש“ח
תקלה ברצועות התריסיםגלילה160-370 שח
תקלה ברצועות התריסיםהזזה180-270 ש“ח
תקלה ברצועות התריסיםצירים180-780 ש“ח

להלן מחירון ועלויות של התקנת חלונות אלומיניום

סוג החלון וגודל סגנון פתיחהטווח מחירים
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 80X80ציר500-1,200 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 80X80הזזה על מסילות400-1,500 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 80X80הזזה בכיס לתוך הקיר400-2,200 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 100X100ציר740-1,600 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 100X100הזזה על מסילות400-2,200 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 100X100הזזה בכיס לתוך הקיר400-1,600 ש“ח
חלונות אלומיניום כפולים עם שתי כנפיים גודל 100X100ציר700-2,500 ש“ח
חלונות אלומיניום כפולים עם שתי כנפיים גודל 100X100הזזה על מסילות600-2,500 ש“ח
חלונות אלומיניום כפולים עם שתי כנפיים גודל 100X100הזזה בכיס לתוך הקיר700-2,500 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג קיפ 60X100ציר500-900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג קיפ 60X100הזזה על מסילות400-900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג קיפ 60X100הזזה בכיס לתוך הקיר600-900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג דריי קיפ 100X100ציר900-1,900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג דריי קיפ 100X100הזזה על מסילות1,100-1,700 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג דריי קיפ 100X100הזזה בכיס לתוך הקיר1,000-1,200 ש“ל

מחירון ועלויות התקנה של חלונות

סוג החלוןפרופילטווח מחירים
הזזהבלגי עשוי אלומיניום180-1,700 ש“ח
הזזהבלגי עשוי ברזל400-1,200 ש“ח
הזזהאלומיניום קלאסי500-1,800 ש“ח
הזזהאלומיניום בשילוב עץ700-900 ש“ח
הזזהפרופיל עשוי עץ מלא700-4,500 ש“ח
קיפבלגי עשוי אלומיניום70-1,200 ש“ח
קיפבלגי עשוי ברזל400-1,200 ש“ח
קיפאלומיניום קלאסי300-1,300 ש“ח
קיפאלומיניום בשילוב עץ500-3,500 ש“ח
קיפפרופיל עשוי עץ מלא300-2,700 ש“ח
דריי קיפבלגי עשוי אלומיניום
דריי קיפבלגי עשוי ברזל180-2,300 ש“ח
דריי קיפאלומיניום קלאסי1,000-1,200 ש“ח
דריי קיפאלומיניום בשילוב עץ600-2,000 ש“ח
דריי קיפפרופיל עשוי עץ מלא600-3,200 ש“ח
כיסבלגי עשוי אלומיניום450-3,200 ש“ח
כיסבלגי עשוי ברזל1,400-1,600 ש“ח
כיסאלומיניום קלאסי700-2,500 ש“ח
כיסאלומיניום בשילוב עץ1,200-1,600 ש“ח
כיספרופיל עשוי עץ מלא1,300-1,600 ש“ח
צירבלגי עשוי אלומיניום700-1,700 ש“ח
צירבלגי עשוי ברזל1,000-1,200 ש“ח
ציראלומיניום קלאסי500-1,600 ש“ח
ציראלומיניום בשילוב עץ500-800 ש“ח
צירפרופיל עשוי עץ מלא600-700 ש“ח

להלן עלויות ומחירון של תיקון חלונות לפי סוג התיקון5.xlsx

סוגי תיקוניםטווח מחירים
אטם זיגוג אטם מרכזי תקול180-400 ש“ח
סרגל זיגוג תקול180-400 ש“ח
הלבשת חלון140-360 ש“ח
חלונות הזזה גלגלים תקולים140-460 ש“ח
צירים חלונות תקולים220-370 ש“ח
תיקון נזילות בעקבות בעיות איטום180-370 ש“ח
החלפה של מסילות280-600 ש“ח

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה?

אזור צפון

אזור השרון

אזור מרכז

אזור דרום

אזור ירושלים מודיעין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!