דלתות אלומיניום פנים מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

דלתות אלומיניום פנים מחירדלתות אלומיניום פנים מחיר

דלתות פנים הן דלתות שמיוצרות בדרך כלל מעץ, אם כי ישנם מבנים ספציפיים בהם בהחלט אפשר למצוא דלתות פנים עשויות אלומיניום. כך למשל, דלתות בטיחות אש, דלתות במבני ציבור, דלתות במפעלים ומחסנים לוגיסטיים – בכל המקרים האלה ובמקרים רבים נוספים, יכולות דלתות האלומיניום לשמש הדלתות המתאימות ביותר כדלתות פנים בתוך המבנה. הבחירה בדלת אלומיניום כדלת פנים היא בעיקר בחירה פונקציונלית, אבל זה לא אומר שנושא העיצוב לא רלוונטי לגביה. בהתאם לכך, בהזמנת דלתות אלומיניום פנים מחיר הדלתות יכול להשתנות מאוד ממקרה למקרה, גם על פי המפרט המבני הפונקציונלי שלה וגם על פי העיצוב הנבחר.

 

האם דלת אלומיניום מתאימה כדלת פנים?

ובכן, בכל מה שקשור למרחב הביתי, האופציה של דלת אלומיניום כדלת פנים היא בהחלט לא אופציה שכיחה, לפחות במפרט דומה לדלת כניסה אלומיניום. יחד עם זאת, היום אפשר למצוא כמעט בכל בית דלת אלומיניום שהיא דלת פנים וזאת בפורמט של דלת זכוכית המבוססת על שלד אלומיניום וגוף זכוכית. דלתות אלה, המשמשות למשל כדלתות כניסה למרפסת מחלל הפנים של הבית, כדלתות פנים במשרדים ולעיתים גם כדלתות פנים המפרידות בין חללים שונים בתוך הבית מתומחרות בהתאם לסוג הפרופיל ובהתאם לזיגוג של הדלת והמחירים יכולים לנוע על פני טווח רחב, של מאות עד אלפי שקלים למ"ר. בכל מקרה, במרחב הביתי דלת כזאת לא צפויה לשמש כדלת פנים לחדרי הבית, פשוט מכיוון שמדובר בדלת שלא מספקת את הערך החשוב ביותר של דלת פנים לחדר – ערך הפרטיות.

השימוש בדלתות אלומיניום כדלתות פנים הוא שכיח בעיקר במבני ציבור, מבני תעשייה, מחסנים לוגיסטיים, קניונים וכדומה. במקומות אלה, צריכות דלתות הפנים לעמוד בסטנדרטים ביטחוניים ובטיחותיים ספציפיים ולכן נעשה שימוש נרחב באלומיניום כחומר הגלם המרכזי. עלויות של דלתות אלה יכולות להיות גבוהות מאוד ביחס לעלות טיפוסית של דלת פנים לבית וזאת כאמור, בשל המפרט הטכני הרובסטי של דלתות אלה. על המפרט הטכני הזה אפשר להוסיף גם דרישות עיצוב, שגם בדלת שכל ייעודה הוא בטיחותי לחלוטין, עדיין יכולות להיות גבוהות ומשמעותיות – פרופילים, גוף, צביעה, פרזול, עיטורים – בפרויקט דלתות אלומיניום פנים מחיר הפרויקט יכול להשתנות מאוד על בסיס פרמטרים אלו.

 

איפה נכון להזמין דלתות פנים עשויות אלומיניום?

ככלל, בהזמנת דלתות אלומיניום פנים מחיר הוא לחלוטין לא הפרמטר החשוב ביותר שעליכם לבחון. כמו בכל מוצר או שירות שאנחנו מזמינים, גם במקרה הזה משחק המחיר תפקיד חשוב ומרכזי, אבל עוד לפני המחיר ישנם פרמטרים אחרים שחשוב לבחון, במיוחד אם הדלת אמורה לשרת מטרות בטיחותיות וביטחוניות בהן חייב לעמוד המבנה על פי חוק. כדי להבטיח לעצמכם את הגמישות המרבית, גם בתכנון ובניית הדלת על פי המפרט הטכני המחייב וגם בעיצוב הדלת בהתאמה למרחב העיצובי בו היא צפויה להיות מותקנת, מומלץ להזמין את הדלתות הללו דווקא אצל קבלן אלומיניום או בית מלאכה המתמחה בעבודות אלומיניום. אולמות תצוגה בונים את הקולקציות שלהם בעיקר על פי רמת הביקוש מהשוק ודלתות אלומיניום פנים הן לא בדיוק מרכז הביקוש המופנה לאולמות אלה.

זה לא שאולמות התצוגה לא יודעים להציע דלתות אלומיניום פנים למבני ציבור, מפעלים ובתי מסחר, אבל האפשרויות הן בדרך כלל מאוד מוגבלות. כמו כן, בפרויקט דלתות אלומיניום פנים מחיר הפרויקט יכול להיות מושפע מאוד מסל היכולות של הספק והיכולת שלו לבנות עבורכם סט של דלתות פנים בצורה היעילה ביותר, מה שיכול להוזיל מאוד את המחיר ביחס לכל מה שיכול להציע לכם אולם תצוגה.

 

דלתות פנים אלומיניוםדלתות פנים אלומיניום 

מחפשים דלת חדשה לבית? הבחירה באלומיניום מביאה עמה יתרונות רבים. אל תמהרו לבחור באופן אוטומטי באותן דלתות עץ סטנדרטיות מבלי לבחון אופציה להתקנת דלתות פנים אלומיניום במחיר שווה לכל כיס. אלומיניום ידוע בעמידות בפני האקלים הישראלי וחסינות למים. בעוד דלתות עץ מתנפחות במגע עם מים או סביבה לחה ועלולות להפוך לבית גידול של טרמיטים – עם דלתות אלומיניום זה לא קורה! טרמיטים ושאר מזיקים שנמשכים לעץ אינם מתקרבים לאלומיניום. 

איך בוחרים נכון דלתות פנים אלומיניום?

  1. חפשו אונליין חברות שעוסקות בתחום תוך מתן העדפה לכאלו שיש להן ניסיון, המלצות ומוניטין חיובי. 
  2. הגדירו מה בדיוק אתם צריכים ומצפים לקבל?
  3. בצעו סקירת מחירים והקציבו בהתאם תקציב לרכישת הדלתות החדשות. 
  4. חפשו מבצעים, הנחות ומכירות סוף עונה. 
  5. צרו קשר עם בעל מקצוע בתחום ובקשו הצעת מחיר ספציפית שמתייחסת למידות מדויקות, התקנה אצלכם בבית ועלויות נוספות. 

אלו תפקידים יש לדלת פנים?

בעוד בבחירת דלתות חוץ הדגש הוא על מנגנון נעילה חזק ועמיד, בדלתות פנים אפשר להסתפק במנגנון נעילה פשוט. דלתות פנים נועדו לספק לפני הבית פרטיות ולשפר את תנאי המחייה. יש לדלתות הפנים תפקיד חשוב מאוד. אם תנסו להתגורר במשך יום אחד בלבד בבית ללא דלתות תבינו בעצמכם עד כמה הן חשובות. דלתות פנים מעוצבות תורמות גם לעיצוב הבית. אתם לא תאמינו כמה בקלות דלת פנים מעוצבת מצליחה לשדרג את עיצוב הבית ולשנות את האווירה. אחת ההמלצות הראשונות שתקבלו ממעצבי פנים היא על החלפת דלתות הפנים הישנות בחדשות. 

אלו יתרונות יש לדלתות אלומיניום?

אחרי שנים רבות בהן נהוג היה לבנות דלתות פנים מעץ, האלומיניום פרץ אל השוק והפך לבחירה המועדפת על מעצבי הפנים ובעלי המקצוע. דלתות פנים אלומיניום מביאות עמן עיצוב יוקרתי, עמידות בפני רטיבות וטרמיטים, שימוש נוח ומשקל קל. על פי בחירה שלכם אפשר לעצב את הדלת ולצבוע אותה בכל צבע. העמידות של האלומיניום בפני רטיבות מאפשרת גם התקנה בחדרי רחצה. המשקל הנמוך של האלומיניום אינו מכביד על הצירים ומאריך את תקופת השימוש. 

דלתות פנים אלומיניום, האם הן חזקות?

כחומר גלם קל משקל ונוח לעיצוב, נשאלת השאלה האם דלת אלומיניום אכן מספקת תחושת ביטחון? בעלי המקצוע מרגיעים את החששות וממליצים בביטחון על דלתות אלומיניום כפתרון אולטימטיבי בעבור חדרי שינה, חדרי רחצה, חדרי עבודה וחדרי ילדים. בהתאם לצורך שלכם אפשר יהיה למלא את המבנה החלול של הדלת. אופציה נוספת לחיזוק הדלת היא התקנת מנעול חזק עם מספר בריחים. 

כל עוד בחרתם נכון בדלת אלומיניום איכותית – אין כל סיבה לדאגה. בעלי המקצוע האמינים בתחום מקפידים להשתמש באלומיניום בעובי של יותר מ-1 מילימטר כך שהתוצאה הסופית היא דלת פנים עמידה בפני מכות וחבטות. 

מה הכי נכון לעיצוב הבית?

דלתות פנים אלומיניום הן ההמלצה של מעצבי הפנים. המשקל הנמוך מאפשר עיצוב של דלתות גדולות ומרשימות. הדגמים הפופולריים ביותר הם בעלי עיצוב קלאסי ונקי. הצבעים הנפוצים הם לבן וגוונים של אפור. ניתן להזמין דלתות אלומיניום בכל צבע ובמבחר סגנונות. בחירה בדגם קיים מתוך הקולקציה תהיה זולה יותר בהשוואה להזמנת דלת פנים בעיצוב אישי. 

התקנה ותיקונים בבית הלקוח

דלתות פנים אלומיניום נמכרות אצל בעלי מקצוע אמינים יחד עם תעודת אחריות. הקפידו לקרוא בעיון את הסכם הרכישה ותדעו מה בדיוק כלול באחריות והאם עליכם לשלם יותר בעבור התקנה והובלה של הדלת. עשו לעצמכם הרגל לעבוד רק עם בעלי מקצוע אמינים, מסורים, מנוסים ובעיקר מקצועיים. ההשקעה הנכונה בדלתות פנים מעלה את הערך של הנכס וגורמת לו להיראות מעוצב, מרשים, מודרני ומטופח.

דלתות אלומיניום מחיריםדלתות אלומיניום מחירים

דלתות אלומיניום יכולות להתאים כדלתות כניסה וגם כדלתות לפנים הבית. כאשר אנו מדברים על דלתות כניסה יש מחירון אחר וכאשר אנו מדברים על דלתות פנימיות יש מחיר אחר. בכל אופן, המחירים של דלתות אלומיניום יהיו שונים לחלוטין מאשר כל סוג דלתות אחר, לטובה. המחיר נקבע על פי מחיר איכות חומר הגלם, וכאשר אנו מדברים על חומר גלם כמו אלומיניום אנו פוגשים בחומר גלם שאינו יקר אך מאוד עמיד וחזק. לכן, דלתות אלומיניום הפכו לבחירה המועדפת של הצרכנים הישראלים.

 

דלתות אלומיניום מחירים – מה מאפיין אותן?

דלתות אלומיניום בשונה מיתר הדלתות שאתם מכירים מעניקות לנו את כל האפשרויות במקום אחד. בעוד שרבים מחפשים עיצובים שונים אך לא רוצים להתפשר על איכות הדלת ורמת הבטיחות שלה, דלתות אלומיניום הן היחידות שמעניקות לנו את האפשרות במחיר הגון. דלתות אלומיניום יכולות להתאים לכל עיצוב שתבחרו, ניתן לבחור בצבעים שונים, סגנונות שונים ועיצוב בהתאמה אישית. הסיבה לכך שניתן לעבוד עם עיצובים שונים ובמנעד רחב הוא מכיוון שחומר הגלם כאן הוא מאוד גמיש בשונה מדלתות ברזל או עץ. 

בכל הנוגע לעמידות של דלתות אלומיניום יש לנו כאן יתרון מובהק. אלומיניום הוא החומר האידיאלי, חומר גלם אשר אינו דורש תחזוקה שוטפת ומצד שני איכותו אינו נפגמת לאורך השנים. החומר עמיד בפני קורוזיה, מונע רעשים חיצוניים ומבודד טמפרטורה  חיצונית.

 

דלתות אלומיניום מחירים – התקנה מקצועית

לא משנה כמה תשקיעו באיכות הדלת, ללא התקנה מקצועית כל היתרונות של אותה הדלת לא יבואו לידי ביטוי. כדי להבטיח את ההשקעה שלכם עליכם לבחור את החברה ממנה אתם מקבלים את השירות בקפידה. לכל מבנה יש מורכבות העבודה שלו ועל בעל המקצוע לדעת לזהות זאת. ברגע בו ההתקנה אינה מתבצעת באופן מקצועי ייתכן וחדירת הרעש תהיה מוגברת והבידוד התרמי אינו יהיה יעיל כפי שאמור להיות. 

מציאת חברה מקצועית היא העבודה שלכם, ברגע בו תמצאו חברה מקצועית כל התהליך עצמו יהפוך להרבה יותר פשוט מכפי שאתם יכולים לדמיין. כיום יש הרבה חברות בשוק אשר מציעות מכירה והתקנה של דלתות אלומיניום, עליכם לבצע סקר שוק נרחב וסינון מוקפד בכדי להגיע להחלטה הנבונה ביותר בשבילכם.

דלתות אלומיניום מחירים – כיצד נקבע המחיר?

המחיר של דלתות אלומיניום נקבע לפי מ"ר או האם מדובר על דלת בעלת כנף אחד או שניים. סוג הפתיחה הוא גם משפיע על המחיר. ברגע בו אתם יוצרים קשר עם חברה מקצועית עליכם תחילה להדגיש בפני החברה מהי השאיפה שלכם מהדלת מבחינה עיצובית, גודל ומורכבות עבודה. המחירון של דלתות אלומיניום אינו גבוה ביחס לשאר סוגי הדלתות. המחיר אותו תשלמו מאוד תלוי במורכבות העבודה ובשלב בו אתם נמצאים בתהליך הבנייה (אם אתם נמצאים בתהליך בנייה). 

דלתות אלומיניום מחירדלתות אלומיניום מחיר

אלומיניום הוא חומר גלם עם תכונות שמתאימות לאקלים הישראלי ומבטיחות שנים רבות של שימוש נוח ונטול תקלות. הבחירה בדלת אלומיניום עתידה להתגלות כאחת ההשקעות הטובות ביותר שלכם. דלתות אלומיניום מחיר גבוה במעט בהשוואה לדלתות עשויות עץ אך הן מחזיקות מעמד לתקופה ארוכה יותר, לא דורשות כל תחזוקה, שומרות על מראה חדש ובעיקר, גורמות לבית שלכם להיראות הרבה יותר טוב. תוספת של דלת אלומיניום מכניסה אל הבית הרבה סגנון. 

כמה כדאי לשלם על דלת חדשה?

רגע לפני שאתם ממהרים לבחור בהצעה הכי זולה חשוב לזכור שדלתות לא מחליפים בכל שנה וגם לא בכל 5 שנים. אותן דלתות שאתם מתקינים עכשיו עתידות ללוות אתכם ב-20 השנים הבאות ולהשפיע על הערך של הנכס. מחיר הוגן בעבור דלת הוא כזה שמשקף את איכות חומר הגלם, העיצוב, נוחות השימוש והערך המוסף. במידה והתקציב שלכם אינו מוגבל מאוד, תבחרו דלת אלומיניום ולא תצטערו. דלתות אלומיניום מחיר זול או יקר הן ההמלצה של מעצבי הפנים לחדרי שינה, רחצה, ילדים, יציאה למרפסת וגם כדלת חיצונית ראשית. 

אלו יתרונות בולטים יש לדלתות אלומיניום?

האלומיניום הוא מתכת חזקה שמסוגלת להבטיח עמידות של דלת פלדה על אף משקלה הנמוך. דלתות אלומיניום נחשבות קלות בהשוואה לדלתות פלדה או ברזל. המשקל הקל אינו מכביד על צירי הדלת ומאפשר שימוש במשקופים רגילים. הפחתת העומס על המשקוף והצירים מאריכה את תקופת השימוש בהם.

יתרון נוסף של דלתות אלומיניום הוא העמידות בפני האקלים הישראלי. ניתן לבחור דלת אלומיניום כדלת כניסה ללא חדד. האלומיניום עמיד בפני לחות, גשמים, שלג וטמפרטורות גבוהות. בהשוואה לעץ ופלדה העמידות של האלומיניום בפני נזקי מזג האוויר נחשבת לטובה ביותר. 

מתכת קלה לעיצוב

אנשי המקצוע כולם אוהבים לעבוד עם אלומיניום. בהשוואה לעץ או פלדה האלומיניום קל מאוד לעיבוד. ניתן לייצור דוגמאות מיוחדות ולהוסיף עיטורים לפי בקשה שלכם. יש לכם את החופש לעצב בעצמכם את הדלת או לבחור בדגם שאתם אוהבים. 

עשוי לעניין אתכם: משקוף עיוור לחלונות מחיר: כמה עולה להתקין משקוף עיוור?

כמה עולה דלת אלומיניום?

דלתות אלומיניום מחיר נבחן בהתאם לכל הערכים שהן מביאות עמן. עם דלת אלומיניום מובטחים לכם תפעול נוח ובטוח יחד עם עיצוב מודרני. מחירי דלתות אלומיניום נקבעים על פי הדגם בו תבחרו. ככל שהדגם כולל יותר תוספות ועיטורים כך המחיר יהיה בהתאם. בחירה פופולרית כאן בישראל היא דגם שמשלב בין אלומיניום לבין זכוכית. כדאי לזכור שמדובר בהשקעה לטווח הארוך עם פוטנציאל להעלאת השווי של הנכס. האיכות והכמות של חומרי הגלם משפיעה באופן ישיר על המחיר. מחירים של דלתות אלומיניום מתחילים מכמה אלפי שקלים בעבור דגמים סטנדרטיים ומגיעים עד 10,000 שקלים בעבור דגם מהודר. תוספת של משקוף מעוצב, זכוכית מחוסמת או דלת רחבה במיוחד תשפיע על המחיר הסופי. 

דלתות אלומיניום מחיר זול, מה חשוב לבדוק?

אם קבלתם הצעה לרכישת דלתות אלומיניום מחיר אטרקטיבי ואתם רוצים לוודא שמדובר בעסקה משתלמת, תבחנו את כל הפרטים הבאים. על דלת האלומיניום להיות אסתטית ולהכניס אל הבית מראה מודרני וחדשני. דלתות אלומיניום מאפשרות שילוב של זכוכית עם אופציה של זכוכית מחוסמת. אלומיניום ידוע כמתכת שאינה מבודדת היטב חום ורעשים כך ששילוב בין מתכת לזכוכית מבודדת נחשב לאידאלי. כעת לאחר שבחנתם את איכות חומרי הגלם והעיצוב עליכם לבדוק מה כוללת הצעת המחיר. זה הזמן לשאול האם המחיר כולל גם הובלת והתקנה, מהי תקופת האחריות ומה כלול בה. דלת אלומיניום איכותית היא כזו שמחזיקה מעמד לאורך שנים ללא בלאי וללא דרישות תחזוקה. 

דלתות אלומיניום פניםהאלומיניום הוא חומר גלם איכותי ועמיד, ולכן השימוש בו לצרכים פונקציונליים ועיצוביים בבית הוא רב. נהוג לייחס את השימוש במוצרי אלומיניום להתקנה של חלונות מעוצבים בבית, אך כדאי לדעת כי ניתן ליישם את חומר הגלם האיכותי הזה גם במפתחי דלתות הפנים שיש בכל בית. נכון שעד לפני כמה שנים היה נהוג לראות דלתות פנים עשויות עץ הניצבות בכניסה לחדרים שונים ברחבי הבית, אך היתרונות הרבים שיש באלומיניום הציבו את חומר הגלם הזה כמוצלח גם עבור דלתות פנים.

דלתות אלומיניום פנים משלבות בין עיצוב ופרקטיות, ובשורות הבאות נרחיב על היתרונות של דלתות האלומיניום, סוגי הדלתות הקיימים כיום והמלצות על בחירת דלת אלומיניום פנים שתתאים לכל מבנה רלוונטי.

אילו מאפיינים חשוב שיהיו בדלתות פנים?

בראש ובראשונה דלתות פנים נועדו להעניק תחושת פרטיות מלאה לכל דייר המתגורר בבית, כך שבאמצעות סגירה של הדלת הניצבת בכניסה לחדר ניתן להסתיר את המתרחש בתוך החדר. בידוד רעשים הינו מאפיין מהותי נוסף שחשוב שיהיה בדלת פנים, כך שניתן יהיה לבודד בצורה יעילה את הרעשים הנמצאים בחלל הפנימי שלו כלפי חוץ, וכן ההיפך ולמנוע מרעשים חיצוניים לחדור אל החלל הפנימי של החדר.

דלתות עץ סטנדרטיות יכולות להתאים למאפיינים ההכרחיים שיהיו בדלתות פנים, אך סוג העץ והמילוי הקיים בתוכן הוא זה המשפיע מאוד על רמת הבידוד הדרושה מדלת פנים איכותית. משום כך דלתות אלומיניום פנים הפכו להיות אלמנט מומלץ ואיכותי לשמירת מאפיינים אלו. 

מה היתרונות של דלתות אלומיניום פנים?

דלתות פנים עשויות עץ מעניקות סגנון עיצובי כפרי ואותנטי, שהינו פחות מתאים לקו העיצוב המודרני של היום הכולל חללי פנים המעוצבים בגוונים כהים ודרמטיים. לכן התקנה של דלתות אלומיניום תהיה אידיאלית יותר בפן העיצובי, כיוון שניתן להתאים את צבע הדלתות לסגנון העיצוב בהתאמה אישית.

בנוסף לכך, דלתות פנים מאלומיניום הינן עמידות יותר למים כאשר שוטפים את הבית לעומת דלתות פנים מעץ, שאלו רגישות לנזקי מים ועשויות להתנפח ולהיהרס כתוצאה מחשיפה אליהם. יתרון נוסף ולא פחות חשוב הוא איכות חומר הגלם של דלתות אלומיניום, שהינן עמידות וקלות יותר לתחזוקה וכן מעניקות רמת בידוד גבוהה וטובה יותר.

דלתות הזזה או דלתות ציר?

דרך הפתיחה והסגירה של דלתות מתבצעת לרוב באמצעות ציר ייעודי הקיים בדלתות הפנים, פעולה המאפשרת נוחות וקלות שימוש עבור כל דייר בבית ולכן דלתות ציר הן הנפוצות בשימוש בחללים פנימיים. יחד עם זאת כדאי להכיר גם את המאפיינים שיש בדלתות הזזה פנימיות בבית, שאלו מאפשרות לפתוח ולסגור את הדלתות באמצעות הזזה הצידה של דלתות האלומיניום.

הבחירה בין דלתות ציר או דלתות הזזה לחדרים הפנימיים בבית תעשה בהתאם לפונקציונלית הדרושה בכל חלל, כיוון שבחדרים קטנים דלת הזזה תוכל לחסוך מקום בחלק הפנימי של החדר, אך בחדרי ילדים לדוגמה דלתות אלו יהיו פחות מתאימות עבור נוחות השימוש של ילדים קטנים. 

היכן מומלץ להתקין דלתות אלומיניום?

כיוון שדלתות פנים עשויות אלומיניום מעניקות שלל יתרונות לדיירים המשתמשים בהם, ניתן ומומלץ להתקין דלתות כאלו בכל החללים בבית הזקוקים לדלת איכותית ומבודדת שתעניק פרטיות ונוחות, בין אם מדובר על חדרי שינה, חדי רחצה וגם דלת כניסה/יציאה למרפסת.

הודות למגוון העיצובים הקיימים בדלתות פנים אלומיניום, אפשר לבחור את הדלת המתאימה ביותר מבחינה פרקטית בצורה טובה יותר, זאת ללא התפשרות על איכות הבידוד האקוסטי וכן על המראה העיצובי המתאים ביותר לכל החלל.

עשוי לעניין אתכם: דלת אלומיניום עם חלון נפתח.

מחירון תריסים התקנה ותיקון עבור תריסי הזזה

התקנה/תיקוןמחיר טווח תחתוןמחיר טווח עליוןהערות
מחיר של תיקון תריסי גלילה בשל תקלה בקפיץ, החלפה של הקפיץ. 260 ש“ח480 ש“ח
מחיר החלפה של רצועות בתריסים חשמליים 340 ש“ח490 ש“ח
מחיר החלפת שלבים בתריסים רגילים, תריסי הזזה 320 ש“ח440 ש“חמחיר להחלפת תריס אחד, כל תריס נוסף תוספת של 20-30 ש“ח.
מחיר החלפת שלבים לתריסים מסוג רפפות 340 ש“ח460 ש“חמחיר להחלפת שלב אחד, כל תריס נוסף, תוספת של 50-60 ש“ח.
מחיר החלפת תופסנים 320 ש“ח420 ש“חהמחיר הוא לזוג כולל העבודה עצמה.
מחיר החלפת ידיות למנוף 280 ש“ח430 ש“ח
מחיר החלפת גלגלים בשילוב בדיקה של המסילה320 ש“ח470 ש“ח
מחיר החלפת מסילה 400 ש“ח550 ש“חהמחיר עבור זוג מסילות

מחירון תריסים התקנה ותיקון עבור תריסי גלילה ידניים

התקנה/תיקוןמחירון טווח תחתוןמחירון טווח עליוןהערות
מחיר החלפה של הרצועה בתריס.380 ש“ח580 ש“חהעדיפו רצועת ניילון עם רמת עמידות טובה. המחיר של ההחלפה, אמור לכלול את השירות וגם את הרצועה עצמה.
מחיר תיקון של תריסי גלילה ידניים שנתקעו.380 ש“ח580 ש“חהמחיר משתנה והוא תלוי בסיבה להיווצרות התקלה.
מחיר תיקון מנגנון תריס גלילה. 380 ש“ח550 ש“חהמחיר הסופי ייקבע לפי המנגנון שייבחר, כלומר בהתאם לסוג שלו.
מחיר התקנה של מנגנון כוח לתריס גלילה440 ש“ח800 ש“חמתאים רק עבור תריסים מסיביים, לא להחלפה לתריסים חשמליים.
מחיר הוספת מעצור120 ש“ח170 ש“חהמחיר לא כולל את עלות הביקור של הטכנאי.
מחיר החלפה שך קפיץ בתריס גלילה380 ש“ח520 ש“חהמחיר הסופי ייקבע לפי סוג הקפיץ אותו יש להחליף.
מחיר החלפת שלב בתריס גלילה. 380 ש“ח650 ש“חהשירות כולל בדיקה של השלבים כדי לזהות מה תקול ומה דורש החלפה.
מחיר שדרוג תריס גלילה לתריס חשמלי 650 ש“ח1,800 ש“חהמחיר הוא למ“ר.

מחירון תריסים התקנה ותיקון עבור תריסים חשמליים

התקנה/תיקוןמחירון טווח תחתוןמחירון טווח עליוןהערות
מחיר החלפת שלב בתריסים חשמליים380 ש“ח620 ש“חהמחיר הוא עבור שלב אחד בתריס, כל החלפה נוספת של שלב בעלות 80-220 ש“ח
מחיר תיקון תריסים חשמליים תקועים 430 ש“ח880 ש“חהמחיר משתנה ותלוי ברובי במיקום שבו התריס נתקע
מחיר החלפה של מתג הפעלה בתריס חשמלי 380 ש“ח550 ש“ח
מחיר תיקון תקלה הנוצרת כתוצאה מנתק בין השלבים 380 ש“ח580 ש“חהתיקון אמור לכלול גם כיוון של המנוע
מחיר תיקון רצועות בתריס חשמלי 440 ש“ח560 ש“חתפקיד הרצועות הוא לדאוג שהתריס לא יפול
מחיר תיקון/כיוון מנוע תקול בתריס חשמלי 440 ש“ח560 ש“ח
מחיר התקנת שעון שבת בתריס חשמלי440 ש“ח800 ש“ח
מחיר התקנת מנוע עם מנואלה בתריס חשמלי700 ש“ח1,800 ש“ח
מחיר מנוע תריס חשמלי המכיל שלבים מוקצפים700 ש“ח1,900 ש“חמחיר הסופי יקבע לפי משקל התריס שמנוע צריך להרים
מחיר מנוע עם שלבים עשויים אלומיניום מסוג משוך לתריס חחשמלי800 ש“ח2,200 ש“חהמחיר של המנוע אמור לכלול בתוכו גם את מחיר העבודה

התקנה או תיקון של תריסים לפי הסוג שלהם מחירון

עלות התקנהטווח תחתוןטווח עליוןמחירון
מחיר התקנה של תריסי הזזה380 ש“ח900 ש“חלכל תריס יש מחיר מעט שונה לפי גודל המפתח וגם על פי סוג השלבים שבוחרים
מחיר התקנה תריסי ציר380 ש“ח1,200 ש“חהמחיר הוא למטר רבוע. ניתן לבחור בין שלבים עשויים פלסטיק או שלבים עשויים אלומיניום
מחיר התקנה תריסי גלילה מסוג ידני600 ש“ח1,500 ש“חהמחיר שנקבע הוא למ“ר בשילוב רצועה קפיץ ומערכת מנגנונית
מחיר התקנה תריסים מסוג חשמלי700 ש“ח2,200 ש“חהמחיר שנקבע הוא למ“ר והוא כולל את הארגז ואת המנוע. המחיר הסופי נקבע לפי סוג השלבים שבוחרים
מחיר התקנה תריסים בממ“ד700 ש“ח1,400 ש“חהמחיר של התריסים הוא למטר רבוע וההתקנה חייבת להתבצע על פי התקנים העדכניים שמוציאים בהנחיות מטעם פיקוד העורך
מחירים התקנת תריסים מסוג אור 700 ש“ח2,200 ש“חהמחיר הוא למ“ר

עלויות ומחירים לשלבים עבור תריסי גלילה

מחיר מוצרטווח תחתוןטווח עליוןהערות
מחיר שלבים אלומיניום מסוג מוקצף400 למ“ר800 ש“חמדובר בשלבים דקים באופן יחסי שמטרתם לבודד בצורה טובה יותר
מחיר שלבים אלומיניום מסוג משוך700 ש“ח1,100 ש“חהשלבים עשויים מסגסוגת של אלומיניום עבה במיוחד ונחשבים לעמידים וחזקים מאוד
מחיר שלבים מסוג אור 800 ש“ח1,300 ש“חשלבים המאפשרים שליטה מלאה באור ובאוויר שנכנסים אל תוך החלל

עלויות ומחירים עבור החלפת תריסים

עלות החלפה לפי סוג התריסיםטווח תחתוןטווח עליוןהערות
מחיר החלפת תריס עם שלבים מסוג פלסטיק 380 ש“ח900 ש“חהמחיר מושפע מהסוג פלסטיק.
מחיר החלפת תריס צירים עם שלבים של אלומיניום480 ש“ח1,400 ש“ח
מחיר החלפת תריסי הזזה עם שלבים עשויים פלסטיק430 ש“ח1,400 ש“חלא מתאים לצד עם שמש מרובה
מחיר החלפת תריסי הזזה עם שלבים עשויים אלומיניום480 ש“ח1,400 ש“ח
מחירת החלפת תריסי גלילה עם פלסטיק - ידני380 ש“ח1,400 ש“חהמחיר קשור לגודל של התריס ולסוג התריסים החדשים
מחיר החלפת תריסי אלומיניום - ידני430 ש“ח1,100 ש“חהמחיר הוא למ“ר
מחיר החלפת תריסים חשמליים מסוג גלילה עם שלבים מפלסטיק430 ש“ח1,300 ש“חהמחיר הוא למ“ר
מחיר החלפת תריסים חשמליים עם שלבים מאלומיניום500 ש“ח1,500 ש“חהמחיר נקבע לפי המנוע

תריסים התקנה ותיקון מחירון ועלויות

סוג התריססוג השלביםסוג התיקון טווח מחירים
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 350-1,000 ש“ח
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים350-900 ש“ח
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 280-1,110 ש“ח
עלות תריסי גלילה ידנייםשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים280-1,300 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 350-1,000 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים280-1,000 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 280-1,300 ש“ח
עלות תריסי גלילה חשמלייםשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים280-1,400 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 300-1000 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים300-1,100 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 500-800 ש“ח
עלות תריסים ונציאניםשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים600-700 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 220-700 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים300-700 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 380-900 ש“ח
עלות תריסי הזזהשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים380-900 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהתקנה תריסים מחדש 380-880 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים פלסטיק מסוג PVCהחלפה של תריסים ישנים380-880 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים אלומיניוםהתקנה תריסים מחדש 380-1,250 ש“ח
עלות תריסי צירשלבים עשויים אלומיניוםהחלפה של תריסים ישנים380-1,400 ש“ח

להלן מחירון ועלויות של תיקון תריסים

סוג תיקון לפי תקלהסוג התריס אותו יש לתקןטווח מחירים לתיקון
תקלה בארגז התריס גלילה180-320 ש“ח
תקלה בארגז התריס הזזה320-370 ש“ח
תקלה בארגז התריס צירים280-400 ש“ח
תקלה במנוע החשמלי של התריסגלילה280-1,100 ש“ח
תקלה במנוע החשמלי של התריסהזזה280-950 ש“ח
תקלה במנוע החשמלי של התריסצירים340-890 ש“ח
תקלה בשלבים של התריסים או בשלב אחרגלילה240-460 ש“ח
תקלה בשלבים של התריסים או בשלב אחרהזזה140-320 ש“ח
תקלה בשלבים של התריסים או בשלב אחרצירים140-320 ש“ח
תקלה ברצועות התריסיםגלילה160-370 שח
תקלה ברצועות התריסיםהזזה180-270 ש“ח
תקלה ברצועות התריסיםצירים180-780 ש“ח

להלן מחירון ועלויות של התקנת חלונות אלומיניום

סוג החלון וגודל סגנון פתיחהטווח מחירים
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 80X80ציר500-1,200 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 80X80הזזה על מסילות400-1,500 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 80X80הזזה בכיס לתוך הקיר400-2,200 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 100X100ציר740-1,600 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 100X100הזזה על מסילות400-2,200 ש“ח
חלונות אלומיניום כנף בודדת גודל 100X100הזזה בכיס לתוך הקיר400-1,600 ש“ח
חלונות אלומיניום כפולים עם שתי כנפיים גודל 100X100ציר700-2,500 ש“ח
חלונות אלומיניום כפולים עם שתי כנפיים גודל 100X100הזזה על מסילות600-2,500 ש“ח
חלונות אלומיניום כפולים עם שתי כנפיים גודל 100X100הזזה בכיס לתוך הקיר700-2,500 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג קיפ 60X100ציר500-900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג קיפ 60X100הזזה על מסילות400-900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג קיפ 60X100הזזה בכיס לתוך הקיר600-900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג דריי קיפ 100X100ציר900-1,900 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג דריי קיפ 100X100הזזה על מסילות1,100-1,700 ש“ח
חלון אלומיניום מסוג דריי קיפ 100X100הזזה בכיס לתוך הקיר1,000-1,200 ש“ל

מחירון ועלויות התקנה של חלונות

סוג החלוןפרופילטווח מחירים
הזזהבלגי עשוי אלומיניום180-1,700 ש“ח
הזזהבלגי עשוי ברזל400-1,200 ש“ח
הזזהאלומיניום קלאסי500-1,800 ש“ח
הזזהאלומיניום בשילוב עץ700-900 ש“ח
הזזהפרופיל עשוי עץ מלא700-4,500 ש“ח
קיפבלגי עשוי אלומיניום70-1,200 ש“ח
קיפבלגי עשוי ברזל400-1,200 ש“ח
קיפאלומיניום קלאסי300-1,300 ש“ח
קיפאלומיניום בשילוב עץ500-3,500 ש“ח
קיפפרופיל עשוי עץ מלא300-2,700 ש“ח
דריי קיפבלגי עשוי אלומיניום
דריי קיפבלגי עשוי ברזל180-2,300 ש“ח
דריי קיפאלומיניום קלאסי1,000-1,200 ש“ח
דריי קיפאלומיניום בשילוב עץ600-2,000 ש“ח
דריי קיפפרופיל עשוי עץ מלא600-3,200 ש“ח
כיסבלגי עשוי אלומיניום450-3,200 ש“ח
כיסבלגי עשוי ברזל1,400-1,600 ש“ח
כיסאלומיניום קלאסי700-2,500 ש“ח
כיסאלומיניום בשילוב עץ1,200-1,600 ש“ח
כיספרופיל עשוי עץ מלא1,300-1,600 ש“ח
צירבלגי עשוי אלומיניום700-1,700 ש“ח
צירבלגי עשוי ברזל1,000-1,200 ש“ח
ציראלומיניום קלאסי500-1,600 ש“ח
ציראלומיניום בשילוב עץ500-800 ש“ח
צירפרופיל עשוי עץ מלא600-700 ש“ח

להלן עלויות ומחירון של תיקון חלונות לפי סוג התיקון5.xlsx

סוגי תיקוניםטווח מחירים
אטם זיגוג אטם מרכזי תקול180-400 ש“ח
סרגל זיגוג תקול180-400 ש“ח
הלבשת חלון140-360 ש“ח
חלונות הזזה גלגלים תקולים140-460 ש“ח
צירים חלונות תקולים220-370 ש“ח
תיקון נזילות בעקבות בעיות איטום180-370 ש“ח
החלפה של מסילות280-600 ש“ח

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה?

אזור צפון

אזור השרון

אזור מרכז

אזור דרום

אזור ירושלים מודיעין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!